.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading.... \n'); }; -->
Typ ogłoszeń: Kategorie ogłoszeń: Ogłoszenie: Rzeszów: Modernizacja ewidencji gruntów, założenie ewidencji budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Trzeboś.Starosta Rzeszowski , ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi ) Tre¶ć ogłoszenia: Rzeszów - PRZETARG - Modernizacja ewidencji gruntów, założenie ewidencji budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Trzeboś. Numer ogłoszenia: 46507 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Rzeszowski , ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8671463, faks 017 8671964. Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.rzeszow.pl/ I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów, założenie ewidencji budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Trzeboś.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów, założenie ewidencji budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Trzeboś w powiecie rzeszowskim, gm. Sokołów Młp.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych . II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 6 400,00 zł. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawcy udowodnią, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiednio: a) co najmniej 2 zamówienia, których przedmiotem było wykonanie łącznie modernizacji ewidencji gruntów, założenie ewidencji budynków oraz wykonanie numerycznej mapy zasadniczej dla całego obrębu, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde, lub b) co najmniej 2 zamówienia, których przedmiotem było wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków, o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto każde, i co najmniej 2 zamówienia, których przedmiotem było wykonanie numerycznej mapy zasadniczej dla całego obrębu, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każde, lub c) co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków, o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto, i co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie numerycznej mapy zasadniczej dla całego obrębu, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł, oraz co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie łącznie modernizacji ewidencji gruntów, założenie ewidencji budynków oraz wykonanie numerycznej mapy zasadniczej dla całego obrębu, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Pod pojęciem numerycznej mapy zasadniczej należy rozumieć - mapę o pełnej treści według instrukcji technicznej K1 Mapa zasadnicza wydanej w 1998 r. przez Głównego Geodetę Kraju. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli co najmniej jedna z osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia zawodowe w zakresie 1 i 2, o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz.1287). III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Jeżeli oferta podpisana zostanie przez inne osoby niż wynika to z dokumentów rejestrowych, wykonawca składa pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawca, który polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, aby udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1 - Cena - 80 2 - Okres rękojmi - 20 IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian W przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.rzeszow.pl/default.asp?sekcja=105&lisc=417 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15; IV piętro, pok. 451 - kancelaria ogólna.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). Przetargi na usługi, geodezja, geodeci i firmy geodezyjne z geodetą uprawnionym:firma geodezyjna RZESZÓWgeodeta RZESZÓWfirmy geodezyjne z RZESZOWAgeodeci w RZESZOWIEusługi geodezyjne RZESZÓWmapa geodezyjna , podział działki , mapa do celów projektowych w RZESZOWIEWy¶wietlono: 3062 razy Autor: dla zalogowanych Nr telefon: dla zalogowanych Ulica: dla zalogowanych Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych Gmina: dla zalogowanych Powiat: dla zalogowanych Województwo: dla zalogowanych
Komentarze: (niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil) |