.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading.... \n'); }; -->
Typ ogłoszeń: Kategorie ogłoszeń: Ogłoszenie: Piła: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR FSGiE-0160-4/2011 Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu Filia w Pile , ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi ) Tre¶ć ogłoszenia: Piła -przetarg na: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR FSGiE-0160-4/2011Numer ogłoszenia: 40051 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu Filia w Pile , ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123001, 2110449, faks 067 2123527. Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR FSGiE-0160-4/2011. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych nieruchomości wskazanych przez ANR w części objętej działaniem zamawiającego. Zamówienie jest podzielone na 8 CZĘŚCI. Szczegółowy zakres rzeczowy prac opisany został w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: . SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Dokonanie oceny spełniania warunku polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawca posiada uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii, lub dysponuje, albo będzie dysponować personelem posiadającym wymienione uprawnienia III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Strony przewidują możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania osób trzecich a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji: wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyska na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, pok. 8. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 14 (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ustalenie stanu prawnego dla działek poł. w Gm. Mieścisko. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. MIEŚCISKO - badanie i ujawnienie w KW wraz wskazaniem ostatniego właściciela działek w obrębie Popowo Kościelne dz. 269/1, 270 i 274; w obrębie Budziejewo dz 23 oraz w obrębie Nieświastowice dz.1, 3, 5, 7, 11/1, 15, 17, 19, 21/3, 23, 24, 29, 32/1, 33 i 46. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ustalenie stanu prawnego dla działek poł. w Gm. Kłecko. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. KŁECKO - badanie ksiąg wieczystych i przygotowanie dokumentów pod kątem założenia nowych ksiąg wieczystych, ujawnienia podziałów i samych działek w KW oraz uzupełnienie brakujących powierzchni w księgach w stosunku do działek: Obręb Kamieniec - Dz. Nr 1 i 3; Obręb Michalcza - Dz. Nr 135; Obręb Pomarzany - Dz. Nr 11; 13; 16; 36; 14; 3/2; 20/2; 35/3; 35/2; 8/1; 23; 10; 6; 15; 17; 22; 24.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ustalenie stanu prawnego dla działek poł. w Gm. Wyrzysk. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. WYRZYSK - badanie KW T.1.K.1 i przygotowanie dokumentów pod kątem założenia nowej KW i ujawnienia działek w stosunku do działki Nr 983/4 w Obrębie Osiek n/Notecią. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ustalenie stanu prawnego dla działek poł. w Gm. Gołańcz. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. GOŁAŃCZ Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW nr 56809 dla działek 45, 243, 245 pod katem ustalenia nazwisk byłych właścicieli przed Skarbem Państwa, nazwisko właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce), podanie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa z podaniem litery (jeśli jest ona ujawniona) w przypadku dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej a także sporządzenia mapy ewidencyjnej z aktualnym oznaczeniem w/w działek na której jednym kolorem wykreślona będzie część przedmiotu dzierżawy, drugim naniesiona zostanie ewentualna cześć przedwojennego majątku ziemskiego oraz wykreślona zostanie ewentualnie przeprowadzona parcelacja na tych gruntach. W przepadku braku KW przygotowanie dokumentów pod kątem założenia nowej KW.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ustalenie stanu prawnego dla działek poł. w Gm. Wągrowiec. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. WĄGROWIEC OBRĘB WISNIEWO Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW nr: a) 590 dla dz. nr 49, 54, 12, 48, 7, 17, 27, 16, 18, 47, 46, 13, 15, 24, 63/2, 72, 60/4; b) 679 dla dz. nr 74, 59;w/w działek pod katem ustalenia nazwisk byłych właścicieli przed Skarbem Państwa, nazwisko właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce), podanie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa z podaniem litery (jeśli jest ona ujawniona) w przypadku dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej a także sporządzenia mapy ewidencyjnej z aktualnym oznaczeniem w/w działek na której jednym kolorem wykreślona będzie część przedmiotu dzierżawy, drugim naniesiona zostanie ewentualna cześć przedwojennego majątku ziemskiego oraz wykreślona zostanie ewentualnie przeprowadzona parcelacja na tych gruntach. W przepadku braku KW przygotowanie dokumentów pod kątem założenia nowej KW. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GM. KRZYŻ OBR. NOWE DWORY. Podział działki 198/1 o pow. 31,65ha kw 22895 na 2 działki polegający na wydzieleniu 4,50 ha. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. KRZYŻ OBR. NOWE DWORY. Podział działki 198/1 o pow. 31,65ha kw 22895 na 2 działki polegający na wydzieleniu 4,50 ha wg załączonej mapy, projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcy. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami oznaczonymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka; oraz przedłożyć: wykaz zmian danych ewidencyjnych; wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych; mapa uzupełniająca z podziałem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GM. BUDZYŃ OBRĘB OSTRÓWKI. Podział dz. nr 4/2 o pow. 10,7042 ha, polegający na wydzielaniu pow. ok. 8,00 ha. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. BUDZYŃ OBRĘB OSTRÓWKI. Podział dz. nr 4/2 o pow. 10,7042 ha, położonej w miejscowości Ostrówki, gm. Budzyń, polegającego na wydzielaniu pow. ok. 8,00 ha, wg projektu na załączonej mapie. Projekt podziału należy uzgodnić z Agencją. Granice należy okazać w terenie dzierżawcy i Agencji. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami oznaczonymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka, oraz przedłożyć: wykaz zmian danych ewidencyjnych; wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych; mapa uzupełniająca z podziałem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: GM. BUDZYŃ OBRĘB OSTRÓWKI. Podział dz. nr 19/2 o pow. 61,6300 ha, polegającego na wydzielaniu pow. ok. 2,700 ha. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. BUDZYŃ OBRĘB OSTRÓWKI. Podział dz. nr 19/2 o pow. 61,6300 ha, położonej w miejscowości Ostrówki, gm. Budzyń, polegającego na wydzielaniu pow. ok. 2,700 ha, wg projektu na załączonej mapie. Projekt podziału należy uzgodnić z Agencją. Granice należy okazać w terenie dzierżawcy i Agencji. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami oznaczonymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka, oraz przedłożyć: wykaz zmian danych ewidencyjnych; wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych; mapa uzupełniająca z podziałem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. Wy¶wietlono: 1442 razy Autor: dla zalogowanych Nr telefon: dla zalogowanych Ulica: dla zalogowanych Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych Gmina: dla zalogowanych Powiat: dla zalogowanych Województwo: dla zalogowanych
Komentarze: (niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil) |