.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading.... \n'); }; -->
Typ ogłoszeń: Kategorie ogłoszeń: Ogłoszenie: Gorzów Wielkopolski: Wykonanie na terenie miasta Gorzów Wielkopolski geodezyjnych podziałów nieruchomości oraz wyrysów i wypisów z rejestru ewidencji gruntów i budynków Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi ) Tre¶ć ogłoszenia: Gorzów Wielkopolski - przetarg na Wykonanie na terenie miasta Gorzów Wielkopolski geodezyjnych podziałów nieruchomości oraz wyrysów i wypisów z rejestru ewidencji gruntów i budynkówNumer ogłoszenia: 45665 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612. Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie na terenie miasta Gorzów Wielkopolski geodezyjnych podziałów nieruchomości oraz wyrysów i wypisów z rejestru ewidencji gruntów i budynków. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONAWCA będzie otrzymywał z Wydziału Geodezji i Katastru zlecenia wykonania poszczególnych prac geodezyjnych, dotyczących określonych nieruchomości, sukcesywnie w miarę otrzymywania zamówień od Wydziałów Urzędu Miasta. Ilość i rodzaj zleconych prac zależeć będzie od ilości otrzymanych zamówień. Nie będą zlecane wyrysy i wypisy nie wymagające weryfikacji w terenie. WYKONAWCA zobowiązuje się wykonać wyrysy i wypisy z operatu ewidencji gruntów i budynków oraz geodezyjne podziały nieruchomości położonych na terenie miasta Gorzów Wielkopolski, zlecone przez ZAMAWIAJĄCEGO do dnia: -4 listopada 2011 roku, w przypadku wykonywania podziałów, -30 listopada 2011 roku, w przypadku wykonywania wypisów i wyrysów. Wykonawca jest obowiązany: a) przeprowadzić badanie księgi wieczystej lub innych dokumentów stwierdzających tytuł prawny do nieruchomości (najczęściej są to decyzje komunalizacyjne), chyba że Urząd Miasta posiada aktualne dokumenty jednoznacznie potwierdzające wpis do księgi wieczystej; b) sporządzić wykazy synchronizacyjne, obejmujące zmiany danych ewidencyjnych zaistniałe od stanu ujawnionego w dokumentach stwierdzających tytuł prawny do nieruchomości do aktualnego stanu ewidencyjnego; c) uzgodnić granice i powierzchnie opracowywanych działek ewidencyjnych ze stanem prawnym nieruchomości: należy sprawdzić powierzchnie działek oraz położenie punktów granicznych (kameralnie a w przypadku podziału nieruchomości również terenowo) pod względem zgodności ze stanem wieczystoksięgowym oraz z archiwalnymi i aktualnymi danymi ewidencyjnymi; d) zaktualizować mapę zasadniczą w zakresie ewidencji gruntów i budynków - z uwzględnieniem m.in. użytków, części przynależnych do budynków i zgodnej ze stanem prawnym numeracji porządkowej nieruchomości - oraz - w wypadku podziałów - w zakresie innych elementów zagospodarowania terenu niezbędnych dla projektu podziału; e) jeżeli zamówienie obejmie połączenie działek ewidencyjnych przed sporządzeniem wypisu i wyrysu albo podziału nieruchomości - dokonać dodatkowo odpowiednich zmian na mapie zasadniczej, sporządzić właściwe wykazy zmian danych ewidencyjnych, poświadczyć je w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i przekazać do ewidencji gruntów i budynków; f) sporządzić wypisy i wyrysy z operatu ewidencji gruntów i budynków, po 1 egz. osobno dla każdej działki przed podziałem (załącznik do dokumentacji w sprawie zatwierdzenia podziału nieruchomości); g) sporządzić wstępny projekt podziału nieruchomości, po 3+ilość stron egzemplarzy (a wypadku nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków w ilości 5+ilość stron egzemplarzy), osobno dla każdej działki ewidencyjnej - jeżeli będzie to wymagane; h) sporządzić projekt podziału nieruchomości wraz z wykazami zmian danych ewidencyjnych dotyczących działek i budynków (w tym z wykazami synchronizacyjnymi), po 5+ilość stron egzemplarzy (a wypadku nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków w ilości 7+ilość stron egzemplarzy), osobno dla każdej działki ewidencyjnej, oraz pozostałe dokumenty niezbędne do zatwierdzenia podziału; i) jeżeli zamówienie obejmie dodatkowo połączenie działek ewidencyjnych po dokonaniu podziału nieruchomości - dokonać dodatkowo odpowiednich zmian na mapie zasadniczej, sporządzić właściwe wykazy zmian danych ewidencyjnych, poświadczyć je w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz przekazać do ewidencji gruntów i budynków; j) trwale zastabilizować granicznikami wszystkie granice wydzielonych w podziale lub utworzonych po podziale (z połączenia) działek ewidencyjnych i okazać je pracownikowi Urzędu Miasta oraz nabywcy nieruchomości - jeżeli jest określony; k) sporządzić szkic wyniesienia granic, zawierający m.in. granice, czołówki, stabilizację punktów granicznych oraz miary do charakterystycznych punktów terenowych; l) okazać granice nieruchomości nabywcom wyłonionym po wykonaniu dokumentacji podziałowej a przed końcem 2012 roku, w terminie trzech tygodni od daty otrzymania zawiadomienia; m) sporządzić wypisy i wyrysy z operatu ewidencji gruntów i budynków, osobno dla każdej działki.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 Pzp stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe . II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: minimum trzema geodetami posiadającymi uprawnienia z zakresu Podziały i rozgraniczenia oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Upoważnienie (w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załączyć w przypadku polegania na osobach innych podmiotów. 3. Wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załączyć jeżeli ma zastosowanie. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, pok. 315, 66-400 Gorzów Wlkp.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., Kancelaria Ogólna, ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). Przetargi na usługi geodezyjne:firma geodezyjna Gorzów Wielkopolskigeodeta Gorzów Wielkopolskifirmy geodezyjne z Gorzowa Wielkopolskiegogeodeci w GorzowieWielkopolskimusługi geodezyjne Gorzów Wielkopolskimapa geodezyjna , podział działki , mapa do celów projektowych w Gorzowie Wielkopolskim.Wy¶wietlono: 2238 razy Autor: dla zalogowanych Nr telefon: dla zalogowanych Ulica: dla zalogowanych Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych Gmina: dla zalogowanych Powiat: dla zalogowanych Województwo: dla zalogowanych
Komentarze: (niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil) |