.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading....
eksperci - zadaj pytanie ekspertom od geodezji
Gorzów Wielkopolski: Usługi geodezyjne SOP-0160-14/11 Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. , ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie | 66-400 Gorzów Wielkopolski gorzowski | z-Polski-miejscowości | Geodezja forum geodezyjne, portal geodezyjny, forum geodezji i geodetów, geodeta, geodeci,firmy geodezyjne, ceny i cennik,usługi geodezyjne, darmowe ogłoszenia geodezyjne,praca, studia, uprawnienia geodezyjne szkolenia, geodeta, forum geodetów,kursy i szkolenia geodezyjne z geodezji, sprzęt geodezyjny i instrumenty,mapy,oferty geodetów, przetargi, usługi

TEN SERWIS NIE JEST JUŻ AKTYWNY

GEODEZJA


ZLECENIA GEODEZYJNE DLA GEODETÓW

ZLECENIA GEODEZYJNE


    •  Online: 3 goci i geodetw  
warmińsko-mazurskie podlaskie pomorskie zachodnio-pomorskie mazowieckie lubelskie kujawsko-pomorskie wielkopolskie lubuskie dolno¶l±skie łódzkie podkarpackie ¶więtokrzyskie opolskie ¶l±skie małopolskie Wybierz region
Typ ogłoszeń:
Kategorie ogłoszeń:
Wyszukiwarka ogłoszeń geodezyjnych:
Ogłoszenie: Gorzów Wielkopolski: Usługi geodezyjne SOP-0160-14/11 Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. , ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi )
Ważne do: 16-02-2011
Tre¶ć ogłoszenia:

Gorzów Wielkopolski - przetarg na: Usługi geodezyjne SOP-0160-14/11


Numer ogłoszenia: 17924 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. , ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7115340, faks 095 7115433.


Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne SOP-0160-14/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi geodezyjne na nieruchomościach Skarbu Państwa.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień




III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy




III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert





III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie



SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod warunkiem, że wystąpią:
a/ czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwolą na terminowe wykonanie zamówienia,
b/ przekroczenie określonych prawem terminów wydawania przez organy administracji postanowień, decyzji, opinii, zezwoleń, itp., skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy,
c/ zmiana miejscowego planu zagospodarowania, studium uwarunkowań, konieczność wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania,
d/ konieczność wydania decyzji podziałowej, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
e/ przekazanie nieruchomości lub jej części na rzecz instytucji samorządowych lub innych.
f/ przedłużające się uzgodnienia, co do sposobu podziału działki z podmiotami posiadającymi prawa rzeczowe do całości lub części działki.
g/ zachodzi konieczność wykonania rozgraniczenia ( zmiana terminu i wynagrodzenia),
h/ urzędowe zmiany wysokości stawki podatku VAT ( łączne wynagrodzenie zostanie zmienione o wysokość zmiany tego podatku ), i/konieczność wydzielenia dodatkowej działki (zmiana terminu i wynagrodzenia)
j/ przyczyny losowe,
k/ zmiana treści umowy jest korzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych
Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, pok. 506.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych
Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, pok.522.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).






IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: powiat gorzowski.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działka nierolna nr 69/2 o pow. 0,2355 ha, obręb Ściechówek, gmina Lubiszyn
Podział na 2 działki. Wydana decyzja o warunkach zabudowy..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: powiat strzelecko-drezdenecki.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działka rolna nr 83 o pow. 171,43 ha, obręb Mierzęcin, gmina Dobiegniew
Podział na 2 działki ( ok. 53,0 ha, 118,43 ha ).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: powiat międzyrzecki.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działka nr 514/26 o pow. 99,1128 ha, obręb Skwierzyna 3, gmina Skwierzyna
Podział na 24 działki; wydzielenie ok. 32 ha terenu i podział na 23 działki.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: powiat słubicki.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Działka nr 182/5 o powierzchni 0,4600 ha, położona w obrębie Smogóry, gmina Ośno Lub. - podział działki na 3 działki.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: powiat sulęciński I.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Działka rolna nr 48 o powierzchni 5,02 ha, położona w obrębie Piskorzno, gmina Krzeszyce.
- podział działki na 2 działki; 1,46 ha i 3,59 ha
2.Działka rolna nr 64 o powierzchni 7,45 ha, położona w obrębie Piskorzno, gmina Krzeszyce.
- podział działki na 2 działki; ok. 2 i 5 ha.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: powiat sulęciński II.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Działka rolna nr 97/1 o powierzchni 3,71 ha, położona w obrębie Rudnica, gmina Krzeszyce.
- podział na 2 działki..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wy¶wietlono: 1256 razy
Nr telefon: dla zalogowanych
Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych
Województwo: dla zalogowanych
Komentarze:
(niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil)
Copyright Nasza-Geodezja.pl 2010-2012 (Geodezja24.pl.














































































































GEODEZJA portal

portal geodezyjny

forum geodezyjne

, geodezja ogloszenia, geodezyjny portal, forumowisko geodezja mapy, geodezja i kartografia, oferty pracy w geodezji, geodeta praca, geodezja praca, programy geodezyjne, studia geodezyjne,usługi geodezyjne, geodeta praca, geodezja praca,

uprawnienia geodezyjne

,

usługi geodezyjne

,

praca dla geodetow

,

firma geodezyjna, firmy geodezyjne

,

obsługa geodezyjna, ceny usług geodezyjnych