.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading....
eksperci - zadaj pytanie ekspertom od geodezji
Gorlice - ŚWIADCZENIE USŁUG GEODEZYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W GORLICACH W 2011 R. Starostwo Powiatowe w Gorlicach , ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie | 38-300 Gorlice  | województwo-małopolskie-geodezja | Geodezja forum geodezyjne, portal geodezyjny, forum geodezji i geodetów, geodeta, geodeci,firmy geodezyjne, ceny i cennik,usługi geodezyjne, darmowe ogłoszenia geodezyjne,praca, studia, uprawnienia geodezyjne szkolenia, geodeta, forum geodetów,kursy i szkolenia geodezyjne z geodezji, sprzęt geodezyjny i instrumenty,mapy,oferty geodetów, przetargi, usługi

TEN SERWIS NIE JEST JUŻ AKTYWNY

GEODEZJA


ZLECENIA GEODEZYJNE DLA GEODETÓW

ZLECENIA GEODEZYJNE


    •  Online: 4 goci i geodetw  
warmińsko-mazurskie podlaskie pomorskie zachodnio-pomorskie mazowieckie lubelskie kujawsko-pomorskie wielkopolskie lubuskie dolno¶l±skie łódzkie podkarpackie ¶więtokrzyskie opolskie ¶l±skie małopolskie Wybierz region
Typ ogłoszeń:
Kategorie ogłoszeń:
Wyszukiwarka ogłoszeń geodezyjnych:
Ogłoszenie: Gorlice - ŚWIADCZENIE USŁUG GEODEZYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W GORLICACH W 2011 R. Starostwo Powiatowe w Gorlicach , ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi )
Ważne do: 17-02-2011
Tre¶ć ogłoszenia:

Gorlice - PRZETARG - ŚWIADCZENIE USŁUG GEODEZYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W GORLICACH W 2011 R.



Numer ogłoszenia: 48325 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Gorlicach , ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3548751, faks 018 3537545.


* Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorlicki.pl/


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG GEODEZYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W GORLICACH W 2011 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Sporządzanie wykazów zmian gruntowych do regulowania stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa, liczba planowanych wykazów zmian - 40
2)Wykonywanie pomiarów związanych z bieżącą aktualizacją ewidencji gruntów ( zmiana
konfiguracji granicy bez zmiany powierzchni), liczba planowanych spraw - 10
3)Wykonywanie pomiarów związanych z bieżącą aktualizacją ewidencji gruntów ( zmiana
konfiguracji granicy wraz ze zmianą powierzchni), liczba planowanych spraw - 10
4)Bieżąca aktualizacja operatu ewidencji gruntów - nadanie numerów niezanumerowanym
działkom ( tzw. likwidacja przechaczeń), liczba planowanych działek do przechaczeń- 20
5)Wykonywanie pomiarów związanych z bieżącą aktualizacją operatu ewidencji gruntów rozdzielenie działek o różnym stanie prawnym, liczba planowanych spraw - 10
6)Bieżąca aktualizacja operatu ewidencji gruntów - rozdzielenie działek o różnym stanie prawnym w formie kameralnej, liczba planowanych spraw - 10
7)Podział nieruchomości zabudowanych i nieazbudowanych z bieżącą aktualizacją ewidencji
gruntów, liczba planowanych spraw- 5
8)Podział nieruchomości zabudowanych i nieazbudowanych bez bieżącej aktualizacji ewidencji gruntów,
liczba planowanych podziałów - 5
9)Rozgraniczenia nieruchomości, liczba planowanych rozgraniczeń- 2
10)Wznowienia znaków granicznych, liczba spraw - 3.
Wymieniona wyżej ilość jest ilością szacunkową, określoną dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości zleceń faktycznie dokonanych przez zamawiającego . Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia wykonania mniejszej ilości poszczególnych usług geodezyjnych, w zależności od potrzeb. Rozliczenie będzie dotyczyło faktycznie zrealizowanych zleceń z uwzględnieniem cen jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę za poszczególne usługi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości
71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.2) ZALICZKI

* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


*

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o

za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust.1 ustawy pzp

*

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o

Za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień (wykonanie co najmniej dwóch zamówień należy traktować jako dwie odrębne realizacje, umowy, wykonywane kompleksowo na rzecz tego samego lub dwóch różnych zleceniodawców-zamawiających), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, przez co zamawiający rozumie wykonanie usług określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), zrealizowanych w ramach danego zamówienia-umowy, udzielonych przez poprzednio zamawiających z podaniem ich wartości, nazwy przedmiotu zamówienia, nazwy odbiorcy zamówienia, terminu realizacji - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, a także załączeniem dokumentów wystawionych przez poprzednio zamawiających, potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, opinie).

*

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o

za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust.1 ustawy pzp

*

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o

za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna wykazanie przez wykonawcę przynajmniej jednej osoby, która będzie uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, a osoba ta winna posiadać aktualne uprawnienia zawodowe z zakresu 2-go, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, określonymi w art.43 pkt.1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 193, poz.1287) - załącznik nr 6 do SIWZ.

*

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o

za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust.1 ustawy pzp


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

*


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


o wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie


o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami




*

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy



*




III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


o nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym - zał. nr 3 do SIWZ;
2)dokument (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania
Wykonawcy (jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie



SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia:
a) wystąpienie okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
b) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
c) wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne,
d) wystąpienie siły wyższej,
Pozostałe zmiany w przypadku:
a) zmiany w zakresie rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi poprzez wydłużenie terminu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgorlicki.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gorlicach, ul. 11 Listopada 6, 38-300 Gorlice, pok. Nr 309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gorlicach, ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, pok. Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


GEODEZJA I GEODETA w Gorlicach, powiat gorlicki



Przetargi na usługi geodezyjne dla firm geodezyjnych i geodetów (geodeta uprawniony) z Gorlic. Informacje o cenach usług geodezyjnych dla właścicieli, geodetów i inwestorów:


firma geodezyjna Gorlice


geodeta w Gorlicach


firmy geodezyjne z Gorlic


geodeci w Gorlicach


usługi geodezyjne w Gorlichac


mapa geodezyjna , podział działki , mapa do celów projektowych w okolicach Gorlic




MAŁOPOLSKIE

GEODEZJA I KARTOGRAFIA czyli firmy geodezyjne z geodetą uprawnionym (biura geodezyjne) w województwie małopolskim – Gorlice

Wy¶wietlono: 1379 razy
Nr telefon: dla zalogowanych
Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych
Województwo: dla zalogowanych
Komentarze:
(niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil)
Copyright Nasza-Geodezja.pl 2010-2012 (Geodezja24.pl.














































































































GEODEZJA portal

portal geodezyjny

forum geodezyjne

, geodezja ogloszenia, geodezyjny portal, forumowisko geodezja mapy, geodezja i kartografia, oferty pracy w geodezji, geodeta praca, geodezja praca, programy geodezyjne, studia geodezyjne,usługi geodezyjne, geodeta praca, geodezja praca,

uprawnienia geodezyjne

,

usługi geodezyjne

,

praca dla geodetow

,

firma geodezyjna, firmy geodezyjne

,

obsługa geodezyjna, ceny usług geodezyjnych