.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading.... \n'); }; -->
Typ ogłoszeń: Kategorie ogłoszeń: Ogłoszenie: przetarg: Opole: Podziały geodezyjne - 2 zadania częściowe.Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi ) Ważne do: Tre¶ć ogłoszenia: Opole: Podziały geodezyjne - 2 zadania częściowe. Postępowanie nr: ZP-016/II/ 13 /2010/U Numer ogłoszenia: 6616 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, faks 077 4000951. Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podziały geodezyjne - 2 zadania częściowe. Postępowanie nr: ZP-016/II/ 13 /2010/U. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podziały geodezyjne - 2 zadania częściowe. Zadanie częściowe nr 1: Podział działki nr 225/26 z k.m. 6 o pow. 1,4752 ha położonej w obrębie Bieruń Nowy, gmina Bieruń, woj. śląskie. Zadanie częściowe nr 2: Podział działki nr 35 - 14,2400 ha z k.m. 4 położonej w obrębie Lisięcice, gmina Głubczyce, woj. opolskie - w trybie rolnym.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: . SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga weadium. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca składa stosowne oświadczenie. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca składa stosowne oświadczenie. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca składa stosowne oświadczenie. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca składa stosowne oświadczenie. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca składa stosowne oświadczenie. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Zaleca się również, aby wykonawca załączył do oferty - aktualny odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub odpowiednio odpis z KRS, - załączenie kopii dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie II geodezji potwierdzone za zgodność z oryginałem. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: 1) wykonanie przedmiotu umowy lub jego części stanie się zbędne dla zamawiającego ze względu na jego właściwość lub przeznaczenie albo gdy jego realizacja przez wykonawcę będzie niemożliwa do wykonania z przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) wystąpi konieczności wyłączenia działek z umowy, których podział z przyczyn nie dających się przewidzieć nie jest możliwy do wykonania w zakresie zawartym w SIWZ. 3) przekazanie nieruchomości lub jej części (działki) na rzecz instytucji samorządowych lub innych. 4) z powodu działania osób trzecich, wykonanie prac będzie niemożliwe, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 5) zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego, 3. Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie na uzasadniony i pisemny wniosek Wykonawcy, złożony przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwolą na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, (np. zdarzenia losowe, czynniki atmosferyczne, obfite opady śniegu). 2) wystąpiła konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia, 3) nastąpiła zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium, 4) przedłużające się procedury administracyjne, 5) zaistnieje potrzeba przeprowadzenia robót dodatkowych, wyłącznie na czas ich prowadzenia jeżeli nie jest możliwe ich przeprowadzenie jednoczenie z zadaniem podstawowym. 6) w przypadku przedłużającej się procedury w związku uzyskaniem decyzji dot. podziału nie jest możliwe wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie. 7) zmiany spowodowane działaniem osób trzecich, w wyniku których wykonanie usługi będzie niemożliwe, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 8) zmiana będąca następstwem działania organów administracji lub innych instytucji polegająca na przekroczeniu określonych przez prawo terminów wydawania wypisów, wyrysów, opinii, decyzji, postanowień, zaświadczeń i innych dokumentów, uniemożliwiającym wykonanie usługi. 4. Dopuszcza się zamianę osób odpowiedzialnych za wykonanie Zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią następujące przypadki: 1) śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe, 2) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, 3) rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków, - wprowadzona zmiana nie może skutkować zmianą Wykonawcy zamówienia. 5. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować pisemnie Zamawiającego. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ANR OT w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2011 godzina 09:45, miejsce: ANR OT w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1:. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działki nr 225/26 z k.m. 6 o pow. 1,4752 ha położonej w obrębie Bieruń Nowy, gmina Bieruń, woj. śląskie. Podział ma na celu wydzielenie działek przeznaczonych pod zabudowę mieszkaniową oraz działki przeznaczonej pod ciąg pieszo-rowerowy. W wyniku podziału powstanie 20 działek oznaczonych symbolem 3MU oraz 1 działka oznaczona symbolem DR.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2:. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działki nr 35 - 14,2400 ha z k.m. 4 położonej w obrębie Lisięcice, gmina Głubczyce, woj. opolskie - w trybie rolnym. Celem podziału jest wydzielenie samodzielnej zabudowanej bazy obsługi gospodarstwa rolnego.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41.25.00.00-5. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. Wy¶wietlono: 695 razy Autor: dla zalogowanych Nr telefon: dla zalogowanych Ulica: dla zalogowanych Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych Województwo: dla zalogowanych
Komentarze: (niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil) |