.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading....
eksperci - zadaj pytanie ekspertom od geodezji
Suwałki: Prowadzenie obsługi geodezyjnej na potrzeby Gminy Suwałki w roku 2011. Gmina Suwałki , ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie | 16-400 Suwałki  | Geodezja | Geodezja forum geodezyjne, portal geodezyjny, forum geodezji i geodetów, geodeta, geodeci,firmy geodezyjne, ceny i cennik,usługi geodezyjne, darmowe ogłoszenia geodezyjne,praca, studia, uprawnienia geodezyjne szkolenia, geodeta, forum geodetów,kursy i szkolenia geodezyjne z geodezji, sprzęt geodezyjny i instrumenty,mapy,oferty geodetów, przetargi, usługi

TEN SERWIS NIE JEST JUŻ AKTYWNY

GEODEZJA


ZLECENIA GEODEZYJNE DLA GEODETÓW

ZLECENIA GEODEZYJNE


    •  Online: 3 goci i geodetw  
Wyszukiwarka ogłoszeń geodezyjnych:
Ogłoszenie: Suwałki: Prowadzenie obsługi geodezyjnej na potrzeby Gminy Suwałki w roku 2011. Gmina Suwałki , ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi )
Ważne do:
Tre¶ć ogłoszenia: Ogłoszenie z dnia 2010-12-17

Suwałki: Prowadzenie obsługi geodezyjnej na potrzeby Gminy Suwałki w roku 2011.

Numer ogłoszenia: 364057 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi




Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suwałki , ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662136, faks 087 5662136.


Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.suwalki.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie obsługi geodezyjnej na potrzeby Gminy Suwałki w roku 2011..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi geodezyjnej na potrzeby gminy Suwałki w roku 2011.
Zamówienie podzielono na 7 części.
Zakres robót geodezyjnych obejmuje :
W ofercie należy podać cenę łącznie z podatkiem VAT za:
Zadanie 1 - Sporządzanie map do celów projektowych w skali 1:500 w formie tradycyjnej i numerycznej: - za pierwszy hektar i za każdy następny hektar w obiekcie,
(Szacowana powierzchnia map do sporządzenia: około 4szt. - 1 ha w obiekcie, około 5 każdych kolejnych ha w obiekcie).
Mapa powinna zawierać wszystkie elementy, które są niezbędne do celów projektowych tj.:
1. Aktualny stan władania (granice i numery działek).
2. Aktualny stan ewidencji gruntów (użytki ewidencyjne).
3. Wszystkie elementy mapy sytuacyjno - wysokościowej w zakresie mapy do celów projektowych.
4. Mapa powinna być zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Suwałkach.

Zadanie 2 - Sporządzanie map do celów projektowych w skali 1:1000 w formie tradycyjnej i numerycznej: - za pierwszy hektar i za każdy następny hektar w obiekcie,
(Szacowana powierzchnia map do sporządzenia: około 4szt. - 1 ha w obiekcie, około 5 każdych kolejnych ha w obiekcie).
Mapa powinna zawierać wszystkie elementy, które są niezbędne do celów projektowych tj.:
1. aktualny stan władania (granice i numery działek),
2. aktualny stan ewidencji gruntów (użytki ewidencyjne),
3. wszystkie elementy mapy sytuacyjno - wysokościowej w zakresie mapy do celów projektowych.
4. Mapa powinna być zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Suwałkach.


Zadanie 3 - Sporządzanie map do celów urbanistycznych w skali 1:2000 w formie tradycyjnej i numerycznej: - za jeden hektar w obiekcie,
(Szacowana powierzchnia map do sporządzenia: około 300ha).
Mapa powinna zawierać wszystkie elementy, które są niezbędne do celów urbanistycznych tj.:
1. aktualny stan władania (granice i numery działek),
2. aktualny stan ewidencji gruntów (użytki ewidencyjne),
3. wszystkie elementy mapy sytuacyjno - wysokościowej w zakresie mapy do celów urbanistycznych.
4. Mapa powinna być zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Suwałkach


Zadanie 4 - Podział nieruchomości (opracowanie wstępnego projektu podziału, szczegółowego projektu podziału, wyniesienie projektu na grunt ze stabilizacją i opracowanie niezbędnych dokumentów):
- za podział na dwie części (wydzielenie 2 działek), - za każdą następną działkę.
(Szacowana ilość podziałów: około 8 - podziałów na dwie części (wydzielenie 2 działek), około 15 - każdych następnych działek).
Zadanie 5 - Podział nieruchomości do wydzielenia działek pod drogi w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2008 roku Nr 193, poz. 1194 z późniejszymi zmianami):
- za podział na dwie części (wydzielenie 2 działek), - za każdą następną działkę.
(Szacowana ilość podziałów: około 3 - podziały na dwie części (wydzielenie 2 działek), około 30 - każdych następnych działek).
Zadanie 6 - Rozgraniczenie nieruchomości: - za pierwszy punkt, za każdy następny punkt.
(szacowana ilość: około 3 - pierwszych punktów, około 10 - kolejnych punktów).
Zadanie 7 - Wznowienie znaków granicznych: - za pierwszy punkt, za każdy następny punkt.
(szacowana ilość: około 7 - pierwszych punktów, około 40 - kolejnych punktów).

Realizacja zamówienia: Zadania 1 - 7 , odbywać się będzie na pisemne zlecenie Gminy.
W zleceniu będzie określony zakres termin realizacji zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zleconego do wykonywania prac zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Usługi tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości
71.35.40.00 - Usługi sporządzania map
71.35.50.00 - Usługi pomiarowe
.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM




III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW



III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


Na podstawie oświadczenia


III.3.2) Wiedza i doświadczenie


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


Na podstawie oświadczenia


III.3.3) Potencjał techniczny


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


Na podstawie oświadczenia


III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


Na podstawie wykazu


III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


Na podstawie oświadczenia



III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY



III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami





III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy








III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie




SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w szczególnych okolicznościach nie możliwych do przewidzenia w czasie podpisania umowy.
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki (pokój Nr 8).


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Suwałki, ul. Kościuszki 71, Suwałki, sekretariat (pokój Nr 7).


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).







IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wy¶wietlono: 1272 razy
Nr telefon: dla zalogowanych
Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych
Województwo: dla zalogowanych
Komentarze:
07-01-2011 16:10
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1 Nazwa: Zadanie 1 - Sporządzanie map do celów projektowych w skali 1:500 w formie tradycyjnej i numerycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


Usługi Geodezyjno - Kartograficzne Marek Zdancewicz, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5980,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 5067,60

Oferta z najniższą ceną: 5067,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7281,60

Waluta: PLN.
Część NR: 2 Nazwa: Zadanie 2 - Sporządzanie map do celów projektowych w skali 1:1000 w formie tradycyjnej i numerycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


Usługi Geodezyjno - Kartograficzne Bożena Milewska, ul. Pułaskiego 71, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 4220,00

Oferta z najniższą ceną: 4220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7281,60

Waluta: PLN.
Część NR: 3 Nazwa: Zadanie 3 - Sporządzanie map do celów urbanistycznych w skali 1:2000 w formie tradycyjnej i numerycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno - Kartograficznych GEO Andrzej Kalwajtys, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 17343,00

Oferta z najniższą ceną: 17343,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36900,00

Waluta: PLN.
Część NR: 4 Nazwa: Zadanie 4 - Podział nieruchomości (opracowanie wstępnego projektu podziału, szczegółowego projektu podziału, wyniesienie projektu na grunt ze stabilizacją i opracowanie niezbędnych dokumentów)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


Usługi Geodezyjno - Kartograficzne Marek Zdancewicz, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9477,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 9516,55

Oferta z najniższą ceną: 9516,55 / Oferta z najwyższą ceną: 16297,50

Waluta: PLN.
Część NR: 5 Nazwa: Zadanie 5 - Podział nieruchomości do wydzielenia działek pod drogi w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


Usługi Geodezyjno - Kartograficzne Marek Zdancewicz, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10842,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 5910,00

Oferta z najniższą ceną: 5910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17785,80

Waluta: PLN.
Część NR: 6 Nazwa: Zadanie 6 - Rozgraniczenie nieruchomości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


Usługi Geodezyjno - Kartograficzne Marek Zdancewicz
16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 14231,10

Oferta z najniższą ceną: 14231,10 / Oferta z najwyższą ceną: 36285,00

Waluta: PLN.
Część NR: 7 Nazwa: Zadanie 7 - Wznowienie znaków granicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


Usługi Geodezyjno - Kartograficzne Marek Zdancewicz, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5848,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 7466,10

Oferta z najniższą ceną: 7466,10 / Oferta z najwyższą ceną: 7720,00

Waluta: PLN.
(niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil)
Copyright Nasza-Geodezja.pl 2010-2012 (Geodezja24.pl.














































































































GEODEZJA portal

portal geodezyjny

forum geodezyjne

, geodezja ogloszenia, geodezyjny portal, forumowisko geodezja mapy, geodezja i kartografia, oferty pracy w geodezji, geodeta praca, geodezja praca, programy geodezyjne, studia geodezyjne,usługi geodezyjne, geodeta praca, geodezja praca,

uprawnienia geodezyjne

,

usługi geodezyjne

,

praca dla geodetow

,

firma geodezyjna, firmy geodezyjne

,

obsługa geodezyjna, ceny usług geodezyjnych