.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading.... \n'); }; -->
Typ ogłoszeń: Kategorie ogłoszeń: Ogłoszenie: Rzeszów: Wykonanie Mapy Akustycznej Miasta Rzeszowa wraz z kompleksowym systemem do jej tworzenia, zarządzania i aktualizacji oraz udostępniania na stronach internetowych Urzędu Miasta Rzeszowa Gmina Miasto Rzeszowa , Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkar ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi ) Ważne do: Tre¶ć ogłoszenia: Rzeszów: Wykonanie Mapy Akustycznej Miasta Rzeszowa wraz z kompleksowym systemem do jej tworzenia, zarządzania i aktualizacji oraz udostępniania na stronach internetowych Urzędu Miasta Rzeszowa Numer ogłoszenia: 8373 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszowa , Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, faks 017 8754634. Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Mapy Akustycznej Miasta Rzeszowa wraz z kompleksowym systemem do jej tworzenia, zarządzania i aktualizacji oraz udostępniania na stronach internetowych Urzędu Miasta Rzeszowa. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Mapy Akustycznej Miasta Rzeszowa wraz z kompleksowym systemem do jej tworzenia, zarządzania i aktualizacji na podstawie Numerycznego Modelu Terenu Rzeszowa wraz z Trójwymiarowym Modelem Zabudowy, warstw tematycznych udostępnionych przez Urząd Miasta Rzeszowa oraz przedstawienie wyników prac związanych z ww. mapą na stronach internetowych Urzędu Miasta Rzeszowa. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do kwoty 141 926,75 zł netto II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego 71.31.31.00 - Usługi doradcze w zakresie kontroli hałasu 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania . II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie dwóch usług, które łącznie będą zawierały w zakresie cztery poniższe elementy: - co najmniej dwie mapy akustyczne miast o ilości mieszkańców co najmniej 100 tys., wykonane zgodnie z wymaganiami Prawa ochrony środowiska z uwzględnieniem następujących źródeł hałasu: drogowego, kolejowego i przemysłowego, - co najmniej dwa numeryczne modele terenu dla miast o ilości mieszkańców co najmniej 100 tys., - co najmniej dwa opracowania trójwymiarowych modeli zabudowy dla miast o ilości mieszkańców co najmniej 100 tys., - co najmniej dwa portale internetowe wraz z ich wdrożeniem, publikujące informacje o środowisku dla miast o ilości mieszkańców co najmniej 100 tys., z wykorzystaniem interaktywnych map. Załączyć należy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj - akustyk - min. 2 osoby z wykształceniem wyższym i doświadczeniem w zakresie akustyki środowiskowej, min. 3 lata pracy w zawodzie, posiadające doświadczenie w postaci wykonania pomiarów emisji hałasu do środowiska naturalnego oraz obliczeń akustycznych dla potrzeb opracowania map akustycznych dla co najmniej dwóch miast o ilości mieszkańców przekraczającej 100 tys., z uwzględnieniem co najmniej 3 następujących źródeł hałasu: drogowy, kolejowy, przemysłowy. Warunek ten będzie spełniony także w przypadku dysponowania osobami, z których jedna wykonywała pomiary emisji hałasu, a druga wykonywała obliczenia akustyczne; - informatyk - min. 1 osoba z wyższym wykształceniem informatycznym, min. 3 lata pracy w zawodzie, udział we wdrożeniu przynajmniej dwóch systemów zarządzania mapą akustyczną w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców; - geodeta - min. 1 osoba z wyższym wykształceniem geodezyjnym i z udokumentowanymi uprawnieniami w dziedzinie geodezji i kartografii ( o których mowa w art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne): w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, w przypadku, gdy realizacja zadania zostanie wykonana w oparciu o przetworzenie mapy zasadniczej lub w zakresie redakcji map, w przypadku gdy realizacja zadania zostanie wykonana w oparciu o przetworzenie mapy topograficznej lub w zakresie fotogrametrii i teledetekcji, w przypadku, gdy realizacja zadania zostanie wykonana w oparciu o przetworzenie ortofotomapy. Osoba taka brała udział w zamówieniach zakończonych do dnia składania ofert, legitymująca się doświadczeniem i wiedzą geodezyjną w zakresie systemu informacji o terenie oraz zakładania mapy numerycznej.) III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udokumentowanie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 350 000 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1) wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji, 2) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli wykonawca posiada taki wpis, 3) wypełniony harmonogram rzeczowo - finansowy załączony do SIWZ III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) w zakresie zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy oraz terminów pośrednich na skutek: a) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia, c) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, których wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu. 2) W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: a) aktualizacja rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów, b) rezygnacja z całości lub części zamówienia zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmniejszenia ilości i wielkości zamówienia przez Zamawiającego z powodu zdarzeń losowych oraz innych okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego, d) zmiany Kierownika prac oraz osób, które Wykonawca wskazał jako biorące udział w realizacji zamówienia, na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska z zastrzeżeniem równoważności uprawnień. e) zmiany podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Rzeszowa, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Rzeszowa, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. 13. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Wy¶wietlono: 476 razy Autor: dla zalogowanych Nr telefon: dla zalogowanych Ulica: dla zalogowanych Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych Województwo: dla zalogowanych
Komentarze: (niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil) |