.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading....
eksperci - zadaj pytanie ekspertom od geodezji
Poznań: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/67/2010, Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie | 61-701 Poznań  | Geodezja | Geodezja forum geodezyjne, portal geodezyjny, forum geodezji i geodetów, geodeta, geodeci,firmy geodezyjne, ceny i cennik,usługi geodezyjne, darmowe ogłoszenia geodezyjne,praca, studia, uprawnienia geodezyjne szkolenia, geodeta, forum geodetów,kursy i szkolenia geodezyjne z geodezji, sprzęt geodezyjny i instrumenty,mapy,oferty geodetów, przetargi, usługi

TEN SERWIS NIE JEST JUŻ AKTYWNY

GEODEZJA


ZLECENIA GEODEZYJNE DLA GEODETÓW

ZLECENIA GEODEZYJNE


    •  Online: 4 goci i geodetw  
Wyszukiwarka ogłoszeń geodezyjnych:
Ogłoszenie: Poznań: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/67/2010, Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi )
Ważne do:
Tre¶ć ogłoszenia: Poznań: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/67/2010

Numer ogłoszenia: 381888 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.


Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/67/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Badanie stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dla działek położonych w obrębie Wrąbczyn Wieś gmina Zagórów.
Część II: Wykonanie protokołu z badania stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Polska Wieś gmina Kłecko.
Część III: Badanie stanu prawnego KW Nr 22668 prowadzonej przez SR w Gostyniu.
Część IV: Badanie stanu prawnego KW Nr 22667 prowadzonej przez SR w Gostyniu.
Część V: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego KW nr PO1Y/00022666/6 prowadzonej przez SR w Gostyniu.
Część VI: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego KW nr PO1Y/00022670/7 prowadzonej przez SR w Gostyniu.
Część VII: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I KW nr 1880 prowadzonej przez SR w Wolsztynie.
Część VIII: Badanie stanu prawnego działek zapisanych w KW nr 22724 prowadzonej przez SR w Gostyniu.
Część IX: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego KW Chełkowo - dobra prowadzonej przez SR w Kościanie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca dysponuje geodetą/geodetami posiadającymi świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005r.).

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami


oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień




III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy




III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP,
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2, Wykonawca:
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Dokument o którym mowa w punkcie 4. ppkt. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
5. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie.
6. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów wymaganych w części VIII lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie



SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:
1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi
a) klęski żywiołowe
b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą.
1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy.
1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności:
a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia
b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich
1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą.
1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy
2. Pozostałe zmiany
a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu
3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 417.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań - Recepcja zamawiającego - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).






IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Badanie stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dla działek położonych w obrębie Wrąbczyn Wieś gmina Zagórów..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek zapisanych:
- KW nr 4797: obręb Wrąbczyn Wieś, gmina Zagórów, oznaczonej w ewidencji gruntów nr 1358/3 o pow. 12,63 ha,
prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Słupcy z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Karolina Glabus tel. 61/8853201..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie protokołu z badania stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Polska Wieś gmina Kłecko..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie protokołu z przeprowadzenia badania stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Polska Wieś gm. Kłecko składającej się z działek oznaczonych w ewidencji gruntów nr 163/4 o pow. 24,56 ha, nr 165 o pow. 6,48 ha, nr 167 o pow. 6,47 ha, nr 169 o pow. 3,11 ha, nr 171 o pow. 1,31 ha, nr 173 o pow. 2,82 ha, nr 176 o pow. 0,16 ha, nr 180 o pow. 0,10 ha, nr 181 o pow. 0,35 ha o łącznej pow. 45,46 ha pod kątem ustalenia nazwiska byłych właścicieli od 1945 roku do roku 1992 oraz podania podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa z podaniem litery /gdy jest ona ujawniona/ w przypadku dekretu o reformie rolnej a także sporządzenia mapy ewidencyjnej z aktualnym oznaczeniem działek będących w dzierżawie, na której jednym kolorem wkreślona będzie część przedmiotu dzierżawy, drugim naniesiona zostanie ewentualna część przedwojennego majątku ziemskiego oraz wkreślona zostanie ewentualnie przeprowadzona parcelacja na tych gruntach. Geodeta winien odnieść się do roszczeń p. Haliny Basińskiej złożonych w tut. Oddziale.
Geodeta winien również sporządzić wyciąg z wykazu zmian gruntowych odnośnie w/w działek potwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Gnieźnie.
Sprzedaż nastąpi w trybie bezprzetagowym na rzecz dzierżawcy.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Jadwiga Staszak tel. 61/8560627..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Badanie stanu prawnego KW Nr 22668 prowadzonej przez SR w Gostyniu..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie protokołu badania stanu prawnego wszystkich działek zapisanych w księdze wieczystej nr 22668, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja (w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, od roku 1939 do dnia przejęcia na Skarb Państwa.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Sławomir Bosy tel. 65/5185564..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Badanie stanu prawnego KW Nr 22667 prowadzonej przez SR w Gostyniu..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie protokołu badania stanu prawnego wszystkich działek zapisanych w księdze wieczystej nr 22667, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja (w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, od roku 1939 do dnia przejęcia na Skarb Państwa.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Sławomir Bosy tel. 65/5185564..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego KW nr PO1Y/00022666/6 prowadzonej przez SR w Gostyniu..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości znajdujących się w księdze wieczystej nr PO1Y/00022666/6, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Gostyniu, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego w Gostyniu o uregulowanie działu I księgi wieczystej,
b) Sporządzenie protokołu badania stanu prawnego wszystkich działek objętych wyciągiem z wykazu zmian gruntowych i zapisanych w księdze wieczystej nr PO1Y/00022666/6 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej ( w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, od 1939 roku do dnia przejęcia na Skarb Państwa.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Teresa Berkowska tel. 65/5185564..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego KW nr PO1Y/00022670/7 prowadzonej przez SR w Gostyniu..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości znajdujących się w księdze wieczystej nr PO1Y/00022670/7, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Gostyniu, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego w Gostyniu o uregulowanie działu I księgi wieczystej,
b) sporządzenie protokołu badania stanu prawnego wszystkich działek objętych wyciągiem z wykazu zmian gruntowych i zapisanych w księdze wieczystej nr PO1Y/00022670/7 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej ( w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, od 1939 roku do dnia przejęcia na Skarb Państwa.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Teresa Berkowska tel. 65/5185564..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I KW nr 1880 prowadzonej przez SR w Wolsztynie..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości znajdujących się w księdze wieczystej KW Nr 1880 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Wolsztynie, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe, w celu uregulowania działu I księgi wieczystej.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Zdzisław Krysztofiak tel. 65/5185564..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Badanie stanu prawnego działek zapisanych w KW nr 22724 prowadzonej przez SR w Gostyniu..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie protokołu badania stanu prawnego nw. działek zapisanych w księdze wieczystej nr 22724, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, od 1939 roku do dnia przejęcia na Skarb Państwa.
Przedmiotem badania są nw. działki zapisane w księdze wieczystej nr 22724 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu:
- działki nr 43, 54, 49/1, 49/3, 49/4, 49/5, 50/3, 50/4, 50/5, 109/3, 117/1, 117/5, 144/2, 144/5, 153/1, 153/2, 153/3, 163/2, 167 położne w obrębie Jeżewo, gmina Borek Wlkp.
- działki nr 19, 20/2, 21/4, 30/5, 30/11, 30/13, 30/15, 35, 38/2, 38/3, 38/5, 38/7, 40/2, 40/3, 40/4, 40/7, 62/6, 62/8, 62/12, 63/1, 65/7, 65/15 położone w obrębie Skokówko, gmina Borek Wlkp.
- działka nr 144 położona w obrębie Koszkowo, gmina Borek Wlkp.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Sławomir Bosy tel. 65/5185564.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego KW Chełkowo - dobra prowadzonej przez SR w Kościanie..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości znajdujących się w księdze wieczystej Chełkowo - dobra, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Kościanie, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego o uregulowanie działu I księgi wieczystej.
b) Sporządzenie protokółu badania stanu prawnego wszystkich działek objętych wyciągiem z wykazu zmian gruntowych i zapisanych w księdze wieczystej Chełkowo - dobra, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Kościanie, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, od 1939 roku do dnia przejęcia na Skarb Państwa.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Sławomir Bosy tel. 65/5185564..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wy¶wietlono: 645 razy
Nr telefon: dla zalogowanych
Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych
Województwo: dla zalogowanych
Komentarze:
08-01-2011 11:15
DZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1 Nazwa: Badanie stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dla działek położonych w obrębie Wrąbczyn Wieś gmina Zagórów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


Ekspertgrunt Sp. z o.o. ,, ul. Poznańska 74, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 2923,77

Oferta z najniższą ceną: 2923,77 / Oferta z najwyższą ceną: 2923,77

Waluta: PLN.
Część NR: 2 Nazwa: Wykonanie protokołu z badania stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Polska Wieś gmina Kłecko.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


Ekspertgrunt Sp. z o.o., ul. Poznańska 74, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14344,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 16030,33

Oferta z najniższą ceną: 16030,33 / Oferta z najwyższą ceną: 16030,33

Waluta: PLN.
Część NR: 3 Nazwa: Badanie stanu prawnego KW Nr 22668 prowadzonej przez SR w Gostyniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


Usługi Geodezyjne Artur Hażak, ul. Królowej Jadwigi 3, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 3250,00

Oferta z najniższą ceną: 2745,90 / Oferta z najwyższą ceną: 8972,95

Waluta: PLN.
Część NR: 4 Nazwa: Badanie stanu prawnego KW Nr 22667 prowadzonej przez SR w Gostyniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


Usługi Geodezyjne Artur Hażak, ul. Królowej Jadwigi 3, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 3250,00

Oferta z najniższą ceną: 3250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10989,00

Waluta: PLN.
Część NR: 5 Nazwa: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego KW nr PO1Y/00022666/6 prowadzonej przez SR w Gostyniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


Usługi Geodezyjne Artur Hażak, ul. Królowej Jadwigi 3, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 4900,00

Oferta z najniższą ceną: 4900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4900,00

Waluta: PLN.
Część NR: 6 Nazwa: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego KW nr PO1Y/00022670/7 prowadzonej przez SR w Gostyniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


Usługi Geodezyjne Artur Hażak, ul. Królowej Jadwigi 3, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 4900,00

Oferta z najniższą ceną: 4900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4900,00

Waluta: PLN.
(niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil)
Copyright Nasza-Geodezja.pl 2010-2012 (Geodezja24.pl.














































































































GEODEZJA portal

portal geodezyjny

forum geodezyjne

, geodezja ogloszenia, geodezyjny portal, forumowisko geodezja mapy, geodezja i kartografia, oferty pracy w geodezji, geodeta praca, geodezja praca, programy geodezyjne, studia geodezyjne,usługi geodezyjne, geodeta praca, geodezja praca,

uprawnienia geodezyjne

,

usługi geodezyjne

,

praca dla geodetow

,

firma geodezyjna, firmy geodezyjne

,

obsługa geodezyjna, ceny usług geodezyjnych