.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading.... \n'); }; -->
Typ ogłoszeń: Kategorie ogłoszeń: Ogłoszenie: Oleśnica: Wykonywanie usług geodezyjnych: podział nieruchomości, wznowienie granic oraz modernizacja operatu ewidencji gruntów dla Miasta Oleśnicy (nr sprawy: ZP/PN/30/2010), Miasto Oleśnica , Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi ) Ważne do: Tre¶ć ogłoszenia: Oleśnica: Wykonywanie usług geodezyjnych: podział nieruchomości, wznowienie granic oraz modernizacja operatu ewidencji gruntów dla Miasta Oleśnicy (nr sprawy: ZP/PN/30/2010) Numer ogłoszenia: 372947 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oleśnica , Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 7982100, faks 071 7982117. Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług geodezyjnych: podział nieruchomości, wznowienie granic oraz modernizacja operatu ewidencji gruntów dla Miasta Oleśnicy (nr sprawy: ZP/PN/30/2010). II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług geodezyjnych: podział nieruchomości, wznowienie granic oraz modernizacja operatu ewidencji gruntów (zmiana sposobu użytkowania części działek, połączenia działek itp.) dla Miasta Oleśnicy. Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany realizować każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego, z których wynikał będzie zakres, termin i miejsce wykonywania prac. Zamawiający przewiduje: 1) podział nieruchomości: a) na dwie działki - 6 szt.; b) od trzech do czterech działek - 3 szt.; c) od pięciu do ośmiu działek - 4 szt.; d) od dziewięciu do szesnastu działek - 1 szt. 2) wznowienie granic nieruchomości: a) do czterech punktów - 4 szt.; b) od pięciu do ośmiu punktów - 6 szt.; c) od dziewięciu do 12 punktów - 2 szt.; d) powyżej 12 punktów - 1 szt. 3) modernizacja operatu ewidencji gruntów: a) do dwóch działek - 5 szt.; b) trzy działki - 4 szt.; c) cztery działki - 2 szt.; d) pięć działek - 3 szt.; e) sześć działek - 3 szt.; f) siedem działek - 2 szt.; g) osiem działek - 2 szt.; h) dziewięć działek i więcej - 2 szt. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: po podpisaniu umowy w terminie do dnia 31.12.2011r. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe . II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie wymagane III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada osoby, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia posiadające wymagane przepisami prawa uprawnienia tj. określone w art. 43 pkt 2 Ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) - III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Oleśnicy, Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, pok. nr 213; strona internetowa - bezpłatnie, po zgłoszeniu wniosku - za zaliczeniem pocztowym lub osobiście (cena 30 zł). IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2011 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego tj. w Oleśnicy, Rynek - Ratusz w Kancelarii Ogólnej - pok. nr 11; otwarcie w UM Oleśnicy, Rynek - Ratusz w Sali Obrad - pok. nr 5 (parter) dnia 07.01.2011 o godz. 11:30. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Wy¶wietlono: 477 razy Autor: dla zalogowanych Nr telefon: dla zalogowanych Ulica: dla zalogowanych Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych Województwo: dla zalogowanych
Komentarze: 26-01-2011 12:28 UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: REPER Adam Kotulski Usługi Geodezyjne i Budowlane, ul. Kościuszki 3, 55-095 Mirków, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52287,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 45010,57 Oferta z najniższą ceną: 45010,57 / Oferta z najwyższą ceną: 151219,51 Waluta: PLN. (niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil) |