.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading.... \n'); }; -->
Typ ogłoszeń: Kategorie ogłoszeń: Ogłoszenie: Lipno: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu systemów informatycznych programów EWMAPA i EWOPIS,Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi ) Ważne do: Tre¶ć ogłoszenia: Lipno: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu systemów informatycznych programów EWMAPA i EWOPIS Numer ogłoszenia: 393148 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872039, faks 054 2872039. Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/ I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu systemów informatycznych programów EWMAPA i EWOPIS. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia z zakresu obsługi systemów informatycznych z następujących zakresów: SZKOLENIE Nr 1: Czterodniowe szkolenie wyjazdowe dla 8 pracowników Wydziału z zakresu obsługi programu EWMAPA w terminie 18-21 styczeń 2011r. SZKOLENIE Nr 2: Trzydniowe szkolenie wyjazdowe dla 3 pracowników Wydziału z zakresu obiektowania w programie EWMAPA w terminie 12-14 styczeń 2011r. SZKOLENIE Nr 3: Jednodniowe szkolenie na miejscu dla 4 pracowników Wydziału z zakresu obsługi programu EWOPIS w terminie 10 grudnia 2010r. II. ZASADY WYKONANIA SZKOLENIA Wykonawca zapewnia w przypadku szkoleń wyjazdowych: zakwaterowanie wraz z wyżywieniem śniadania I i II oraz obiadokolację wykwalifikowaną kadrę szkoleniową, samodzielne stanowisko komputerowe do własnej dyspozycji każdego uczestnika około 8 godzin szkolenia dziennie z przerwą na II śniadanie i kawę. III. DOKUMENTACJA WYNIKOWA SZKOLENIA Certyfikaty ( świadectwa uczestnictwa w zajęciach) wydane uczestnikom szkolenia.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe . II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku posiadają uprawnienia do dokonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wnika z dokumentów III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/ Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lipnie ul. Mickiewicza 58 87 - 600 Lipno. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie /II piętro/ do dnia 14.12.2010 roku do godz. 12:00 Oferty zło. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków wspólnotowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013 pn. Wzrost jakości usług publicznych Powiatu Lipnowskiego w wyniku zastosowania technologii informacyjnych i komunikacyjnych w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Wy¶wietlono: 955 razy Autor: dla zalogowanych Nr telefon: dla zalogowanych Ulica: dla zalogowanych Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych Województwo: dla zalogowanych
Komentarze: 07-01-2011 15:54 UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe URBINLEEX sp. z o.o., ul. Urbanowicza 37, Chorzów, kraj/woj. Polska. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18942,62 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 24400,00 Oferta z najniższą ceną: 24400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24400,00 Waluta: PLN. (niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil) |