.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading....
eksperci - zadaj pytanie ekspertom od geodezji
Koszalin: Wykonanie robót geodezyjnych na potrzeby Gminy Miasto Koszalin, Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie | 75-007 Koszalin koszaliński | Przetargi na prace geodezyjne | Geodezja forum geodezyjne, portal geodezyjny, forum geodezji i geodetów, geodeta, geodeci,firmy geodezyjne, ceny i cennik,usługi geodezyjne, darmowe ogłoszenia geodezyjne,praca, studia, uprawnienia geodezyjne szkolenia, geodeta, forum geodetów,kursy i szkolenia geodezyjne z geodezji, sprzęt geodezyjny i instrumenty,mapy,oferty geodetów, przetargi, usługi

TEN SERWIS NIE JEST JUŻ AKTYWNY

GEODEZJA


ZLECENIA GEODEZYJNE DLA GEODETÓW

ZLECENIA GEODEZYJNE


    •  Online: 3 goci i geodetw  
warmińsko-mazurskie podlaskie pomorskie zachodnio-pomorskie mazowieckie lubelskie kujawsko-pomorskie wielkopolskie lubuskie dolno¶l±skie łódzkie podkarpackie ¶więtokrzyskie opolskie ¶l±skie małopolskie Wybierz region
Typ ogłoszeń:
Kategorie ogłoszeń:
Wyszukiwarka ogłoszeń geodezyjnych:
Ogłoszenie: Koszalin: Wykonanie robót geodezyjnych na potrzeby Gminy Miasto Koszalin, Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi )
Ważne do: 09-02-2011
Tre¶ć ogłoszenia:

Koszalin - przetarg na: Wykonanie robót geodezyjnych na potrzeby Gminy Miasto Koszalin



Numer ogłoszenia: 36521 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3488807, faks 94 3488765.


Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót geodezyjnych na potrzeby Gminy Miasto Koszalin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1
Dokonanie połączenia a następnie podziału nieruchomości zgodnie z koncepcją zagospodarowania i podziału terenu w rejonie ulic Jana z Kolna 22-30 i Spółdzielczej 1-1a.
I. Etap - Dokonanie połączenia działek ewidencyjnych w obrębie nr 20 nr.: 140 (pow. 0,1297 ha, ul. Jana z Kolna 24A), 138 (pow. 0,1973 ha, Jana z Kolna 24B), 141/3 (pow. 0,0396 ha, ul. Jana z Kolna 22A), 137/1 (pow. 0,0517 ha, ul. Jana z Kolna), 136/4 (pow. 0,1428 ha, ul. Jana z Kolna), 101/13 (0,0377 ha, ul. Spółdzielcza).
II. Etap - podział nieruchomości powstałej w wyniku połączenia wyżej wymienionych działek ewidencyjnych, zgodnie z zgodnie z koncepcją zagospodarowania i podziału terenu w rejonie ulic Jana z Kolna 22-30 i Spółdzielczej 1-1a. Powstanie 11 działek.
III. Etap - w przypadku stwierdzenia w czasie wykonywania prac zawartych w etapie II, że granica przebiegająca pomiędzy działkami na 138 a nr 139 przechodzi przez budynek, konieczne będzie wydzielenie kolejnej działki po obrysie budynku położonego przy ulicy Jana z Kolna 26.
Zadanie nr 2 - Wykonanie aktualizacji użytków gruntowych dla nieruchomości gruntowych położonych w Koszalinie zgodnie z przeznaczeniem w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego wraz z dostarczeniem w 2 egz. wypisów i wyrysów z naniesionymi zmienionymi użytkami nieruchomości z cechami dokumentu upoważniającego do dokonania wpisu w księdze wieczystej. Nieruchomości: obręb 19 działka 272 ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego; obręb 20 działki: 193/21, 193/14, 193,34 ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego; obręb 21 działki: 128/8, 128/11, 134/1, 135/1, 246 ul. Jaka Stawisińskiego; obręb 19 działka 199/9.
Zadanie nr 3 - Dokonanie podziału działek a następnie połączenia nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu na podstawie miejscowego planu zagospodarowania Strefy Zorganizowanej Działalności Inwestycyjnej oraz planu w rejonie ulic Hipolita Cegielskiego, Mieszka I- go i Strefowej w Koszalinie w dwóch etapach: działka 22/3 obręb 6 powierzchnia 1,8227ha KW 26809; działka 39 obręb 7 powierzchnia 0,3967 KW 35451; działka 33 obręb 7 powierzchnia 0,2575 ha KW 30658; działka 32 obręb 7 powierzchnia 1,2214ha KW 30658; działka 31/4 obręb 7 powierzchnia 2,3075 ha KW 26809; działka 31/6 obręb 7 powierzchnia 1,7803 ha KW 26809; działka 38 obręb 7 powierzchnia 1,2498 ha KW 27346; działka 40 obręb 7 powierzchnia 0,0776 ha KW 26809; działka 6/2 obręb 7 powierzchnia 0,1352 ha KW 26745; działka 5/2 obręb 7 powierzchnia 0,0310 ha KW 26745; działka 1/4 obręb 9 powierzchnia 17,5755 ha KW 69904; działka 1/2 obręb 9 powierzchnia 0,2434 ha KW 95724; działka 1/1 obręb 9 powierzchnia 0,0168 ha KW 95724. I. Etap - podział niżej wymienionych działek ewidencyjnych zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w planie zagospodarowania. Powstaną 34 działki. II. Etap - Dokonanie połączenia niżej wymienionych działek ewidencyjnych w jedną działkę ewidencyjną. Powstaną 4 działki. Zadanie nr 4 - Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Rokosowo Południe - Dzierżęcin w Koszalinie, a następnie połączenie nowopowstałych działek z działkami istniejącymi zgodnie z w/w planem, w dwóch etapach. Działki ewidencyjne położone w obrębie nr 28 oznaczone ewidencyjnie: 269/8 pow. 3,0325 ha KW 41102; 153/1 pow. 0,4070 ha KW 27380; 155/4 pow. 0,0136 ha KW 27380; 154 pow. 0,0635 ha KW 27380; 603/3 pow. 0,3890 ha KW 27380; 409 pow. 0,3069 ha KW 27380; 279 pow. 0,2019 ha KW 27380; 269/10 pow. 0,1233 ha KW 41102; 269/9 pow. 0,1614 ha KW 41102; 603/2 pow. 0,0935 ha KW 27380. I. Etap - Podział wyżej wymienionych działek ewidencyjnych, zgodnie z zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. Powstanie 20 działek. II. Etap - Dokonanie połączenia działek powstałych w wyniku podziału działek ewidencyjnych. Zadanie nr 5 - Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia Koszalina oraz koncepcji zagospodarowania i podziału terenu N.AM.72331-11/10 oraz N.AM.72331-13/10. Działki ewidencyjne położone w Koszalinie przy ulicy Stefana Okrzei w obrębie nr 20 nr, nr: 331/4 pow. 0,0329 ha KW 26507;339/4 pow. 0,1435 ha KW 27310; 627/2 pow. 0,0731 ha KW 31563. Podział wyżej wymienionych działek ewidencyjnych zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz koncepcji zagospodarowania i podziału terenu na zapleczu budynków przy ul. Dworcowej 9-11, Okrzei 4, Zwycięstwa 7-9. Powstanie 11 działek. Zadanie nr 6 - Okazanie granic nieruchomości gruntowej będącej przedmiotem postępowania administracyjnego o zwrot wywłaszczonych nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasto Koszalin oznaczonej ewidencyjnie działką ewidencyjną nr 777 o powierzchni 0,1621 ha oraz działką ewidencyjną nr 776 o powierzchni 0,0169 ha w obrębie ewidencyjnym nr 31, położonej w Koszalinie przy ulicy Zdobywców Wału Pomorskiego, w celu dokładnego określenia przebiegu granicy w szczególności poprzez budowlę wzniesioną na gruncie na granicy z działką ewidencyjną nr 190. Zadanie nr 7
Dokonanie połączenia działek ewidencyjnych nr:
- 193/16 o powierzchni 0,0020 ha,
- 193/24 o powierzchni 0,0439 ha,
- 193/29 o powierzchni 0,1780 ha,
- 193/33 o powierzchni 0,0391 ha,
oznaczonych ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 20, położonych w Koszalinie przy ul. Bartosza Głowackiego i Marszałka Józefa Piłsudskiego, ujawnionych w księdze wieczystej KW Nr KO1K/00027267/8 w Wydziale Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Koszalinie oraz dokonanie aktualizacji użytku gruntowego nowo powstałej działki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami. Druk wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ,
b) oświadczenie , że osoby o których mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt. 3 lit. a SIWZ posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień tj. posiadają uprawnienia państwowe do wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 5 do SIWZ,
c) oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty:
a) oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Treść oświadczenia określa zał. nr 4 do SIWZ,
b) oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami


oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień




III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia






III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
b) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
c) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
d) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych prze nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
e) Oświadczenie , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają uprawnienia państwowe do wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie



SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl-Zamówienia publiczne-Wydział Nieruchomości-2011-Usługi na roboty geodezyjne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie w Wydziale Nieruchomości, Urzędu Miejskiego w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, pokój 230 w godzinach pracy Urzędu (pn. - pt. 7:45-15:45).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, Wydział Nieruchomości, pokój 230, w terminie do dnia 9 lutego 2011 r. do godziny 12.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).






IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie połączenia a następnie podziału nieruchomości zgodnie z koncepcją zagospodarowania i podziału terenu w rejonie ulic Jana z Kolna 22-30 i Spółdzielczej 1-1a.
I. Etap - Dokonanie połączenia działek ewidencyjnych w obrębie nr 20 nr.: 140 (pow. 0,1297 ha, ul. Jana z Kolna 24A), 138 (pow. 0,1973 ha, Jana z Kolna 24B), 141/3 (pow. 0,0396 ha, ul. Jana z Kolna 22A), 137/1 (pow. 0,0517 ha, ul. Jana z Kolna), 136/4 (pow. 0,1428 ha, ul. Jana z Kolna), 101/13 (0,0377 ha, ul. Spółdzielcza).
II. Etap - podział nieruchomości powstałej w wyniku połączenia wyżej wymienionych działek ewidencyjnych, zgodnie z zgodnie z koncepcją zagospodarowania i podziału terenu w rejonie ulic Jana z Kolna 22-30 i Spółdzielczej 1-1a. Powstanie 11 działek.
III. Etap - w przypadku stwierdzenia w czasie wykonywania prac zawartych w etapie II, że granica przebiegająca pomiędzy działkami na 138 a nr 139 przechodzi przez budynek, konieczne będzie wydzielenie kolejnej działki po obrysie budynku położonego przy ulicy Jana z Kolna 26..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie aktualizacji użytków gruntowych dla nieruchomości gruntowych położonych w Koszalinie zgodnie z przeznaczeniem w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego wraz z dostarczeniem w 2 egz. wypisów i wyrysów z naniesionymi zmienionymi użytkami nieruchomości z cechami dokumentu upoważniającego do dokonania wpisu w księdze wieczystej. Nieruchomości: obręb 19 działka 272 ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego; obręb 20 działki: 193/21, 193/14, 193,34 ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego; obręb 21 działki: 128/8, 128/11, 134/1, 135/1, 246 ul. Jaka Stawisińskiego; obręb 19 działka 199/9.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału działek a następnie połączenia nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu na podstawie miejscowego planu zagospodarowania Strefy Zorganizowanej Działalności Inwestycyjnej oraz planu w rejonie ulic Hipolita Cegielskiego, Mieszka I- go i Strefowej w Koszalinie w dwóch etapach: działka 22/3 obręb 6 powierzchnia 1,8227ha KW 26809; działka 39 obręb 7 powierzchnia 0,3967 KW 35451; działka 33 obręb 7 powierzchnia 0,2575 ha KW 30658; działka 32 obręb 7 powierzchnia 1,2214ha KW 30658; działka 31/4 obręb 7 powierzchnia 2,3075 ha KW 26809; działka 31/6 obręb 7 powierzchnia 1,7803 ha KW 26809; działka 38 obręb 7 powierzchnia 1,2498 ha KW 27346; działka 40 obręb 7 powierzchnia 0,0776 ha KW 26809; działka 6/2 obręb 7 powierzchnia 0,1352 ha KW 26745; działka 5/2 obręb 7 powierzchnia 0,0310 ha KW 26745; działka 1/4 obręb 9 powierzchnia 17,5755 ha KW 69904; działka 1/2 obręb 9 powierzchnia 0,2434 ha KW 95724; działka 1/1 obręb 9 powierzchnia 0,0168 ha KW 95724. I. Etap - podział niżej wymienionych działek ewidencyjnych zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w planie zagospodarowania. Powstaną 34 działki. II. Etap - Dokonanie połączenia niżej wymienionych działek ewidencyjnych w jedną działkę ewidencyjną. Powstaną 4 działki..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Rokosowo Południe - Dzierżęcin w Koszalinie, a następnie połączenie nowopowstałych działek z działkami istniejącymi zgodnie z w/w planem, w dwóch etapach. Działki ewidencyjne położone w obrębie nr 28 oznaczone ewidencyjnie: 269/8 pow. 3,0325 ha KW 41102; 153/1 pow. 0,4070 ha KW 27380; 155/4 pow. 0,0136 ha KW 27380; 154 pow. 0,0635 ha KW 27380; 603/3 pow. 0,3890 ha KW 27380; 409 pow. 0,3069 ha KW 27380; 279 pow. 0,2019 ha KW 27380; 269/10 pow. 0,1233 ha KW 41102; 269/9 pow. 0,1614 ha KW 41102; 603/2 pow. 0,0935 ha KW 27380. I. Etap - Podział wyżej wymienionych działek ewidencyjnych, zgodnie z zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. Powstanie 20 działek. II. Etap - Dokonanie połączenia działek powstałych w wyniku podziału działek ewidencyjnych..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia Koszalina oraz koncepcji zagospodarowania i podziału terenu N.AM.72331-11/10 oraz N.AM.72331-13/10. Działki ewidencyjne położone w Koszalinie przy ulicy Stefana Okrzei w obrębie nr 20 nr, nr: 331/4 pow. 0,0329 ha KW 26507;339/4 pow. 0,1435 ha KW 27310; 627/2 pow. 0,0731 ha KW 31563. Podział wyżej wymienionych działek ewidencyjnych zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz koncepcji zagospodarowania i podziału terenu na zapleczu budynków przy ul. Dworcowej 9-11, Okrzei 4, Zwycięstwa 7-9. Powstanie 11 działek..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okazanie granic nieruchomości gruntowej będącej przedmiotem postępowania administracyjnego o zwrot wywłaszczonych nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasto Koszalin oznaczonej ewidencyjnie działką ewidencyjną nr 777 o powierzchni 0,1621 ha oraz działką ewidencyjną nr 776 o powierzchni 0,0169 ha w obrębie ewidencyjnym nr 31, położonej w Koszalinie przy ulicy Zdobywców Wału Pomorskiego, w celu dokładnego określenia przebiegu granicy w szczególności poprzez budowlę wzniesioną na gruncie na granicy z działką ewidencyjną nr 190..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie połączenia działek ewidencyjnych nr:
- 193/16 o powierzchni 0,0020 ha,
- 193/24 o powierzchni 0,0439 ha,
- 193/29 o powierzchni 0,1780 ha,
- 193/33 o powierzchni 0,0391 ha,
oznaczonych ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 20, położonych w Koszalinie przy ul. Bartosza Głowackiego i Marszałka Józefa Piłsudskiego, ujawnionych w księdze wieczystej KW Nr KO1K/00027267/8 w Wydziale Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Koszalinie oraz dokonanie aktualizacji użytku gruntowego nowo powstałej działki..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wy¶wietlono: 1497 razy
Nr telefon: dla zalogowanych
Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych
Województwo: dla zalogowanych
Komentarze:
(niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil)
Copyright Nasza-Geodezja.pl 2010-2012 (Geodezja24.pl.














































































































GEODEZJA portal

portal geodezyjny

forum geodezyjne

, geodezja ogloszenia, geodezyjny portal, forumowisko geodezja mapy, geodezja i kartografia, oferty pracy w geodezji, geodeta praca, geodezja praca, programy geodezyjne, studia geodezyjne,usługi geodezyjne, geodeta praca, geodezja praca,

uprawnienia geodezyjne

,

usługi geodezyjne

,

praca dla geodetow

,

firma geodezyjna, firmy geodezyjne

,

obsługa geodezyjna, ceny usług geodezyjnych