.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading....
eksperci - zadaj pytanie ekspertom od geodezji
Gdynia: Usługi rzeczoznawców majątkowych i usługi geodezyjne, Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni , ul. M.C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie | 81-231 Gdynia  | Przetargi na prace geodezyjne | Geodezja forum geodezyjne, portal geodezyjny, forum geodezji i geodetów, geodeta, geodeci,firmy geodezyjne, ceny i cennik,usługi geodezyjne, darmowe ogłoszenia geodezyjne,praca, studia, uprawnienia geodezyjne szkolenia, geodeta, forum geodetów,kursy i szkolenia geodezyjne z geodezji, sprzęt geodezyjny i instrumenty,mapy,oferty geodetów, przetargi, usługi

TEN SERWIS NIE JEST JUŻ AKTYWNY

GEODEZJA


ZLECENIA GEODEZYJNE DLA GEODETÓW

ZLECENIA GEODEZYJNE


    •  Online: 3 goci i geodetw  
warmińsko-mazurskie podlaskie pomorskie zachodnio-pomorskie mazowieckie lubelskie kujawsko-pomorskie wielkopolskie lubuskie dolno¶l±skie łódzkie podkarpackie ¶więtokrzyskie opolskie ¶l±skie małopolskie Wybierz region
Typ ogłoszeń:
Kategorie ogłoszeń:
Wyszukiwarka ogłoszeń geodezyjnych:
Ogłoszenie: Gdynia: Usługi rzeczoznawców majątkowych i usługi geodezyjne, Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni , ul. M.C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi )
Ważne do:
Tre¶ć ogłoszenia: Gdynia: Usługi rzeczoznawców majątkowych i usługi geodezyjne

Numer ogłoszenia: 356589 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi




Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni , ul. M.C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6908 700, faks 058 6908 701.


Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi rzeczoznawców majątkowych i usługi geodezyjne.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi rzeczoznawców majątkowych i usługi geodezyjne dotyczące nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej położonych na terenie działalności Oddziału Regionalnego w Gdyni (województwo pomorskie oraz Darłowo). Usługi te obejmują wszelkie prace opisane w załącznikach nr 1A i 1B, a w szczególności:
a) wycenę i inwentaryzację lokali mieszkalnych i użytkowych, wycenę garaży, nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, obliczanie nakładów poniesionych na budowę garażu oraz przebudowę lokalu mieszkalnego wykonane w formie operatu szacunkowego, zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 155, poz. 1043), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wycen nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207 poz. 2109 z późn. zm.), a także ze Standardów Zawodowych Rzeczoznawców Majątkowych - część I zamówienia oraz
b) przygotowanie i przeprowadzenie scalenia lub podziału geodezyjnego, wznowienie granic nieruchomości lub okazanie granic nieruchomości, ujawnienie nieruchomości w zasobie geodezyjnym i aktualizację zapisów w ewidencji gruntów przeprowadzone zgodnie z zasadami wynikającymi z ww. ustawy o gospodarce nieruchomościami - część II zamówienia.
Ilość i rodzaj przewidzianych do wykonania usług, w zakresie każdej części zamówienia określono w załączniku nr 1A i 1B do SIWZ. Podane ilości są szacunkowe. Ostateczna wielkość zamówienia uzależniona jest od potrzeb Zamawiającego oraz (w części dotyczącej lokali mieszkalnych i garaży) od zainteresowania osób posiadających prawo do ich nabycia.
Dokładne określenie nieruchomości z podaniem ich ilości i adresów oraz rodzaju pracy będzie następowało w kolejnych zleceniach w miarę przeznaczania nieruchomości do obrotu.
Ogólny zakres zamówienia:
a) wykonanie inwentaryzacji lokali mieszkalnych i użytkowych w celu określenia ich powierzchni, udziału w częściach wspólnych nieruchomości i gruncie wraz z wykonaniem rzutów tych lokali na kondygnacji i uzyskaniem zaświadczenia o samodzielności tych lokali i dostarczenie ich do siedziby zamawiającego, wraz z innymi dokumentami wskazanymi przez Zamawiającego jako niezbędne w procesie prywatyzacji,
b) wycena lokali mieszkalnych wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej i gruncie zgodnie z danymi zawartymi w operacie inwentaryzacyjnym, wyodrębnienie ceny udziału w gruncie zgodnie z zasadami prywatyzacji mieszkań wynikającymi z ustawy z dnia 22 czerwca 1995 roku o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 41, poz. 398 z późn. zm.), w celu przeznaczenia ich do obrotu,
c) obliczenie nakładów poniesionych na przebudowę i rozbudowę lokali mieszkalnych,
d) wycena lokali użytkowych wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej i gruncie, w celu przeznaczenia ich do obrotu,
e) wycena garaży wolnostojących z przynależnym gruntem lub wycena garaży w budynku mieszkalnym wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej i gruncie lub wycena garaży w zespole garażowym wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej i gruncie, w celu przeznaczenia ich do obrotu,
f) obliczenie nakładów poniesionych na budowę garaży,
g) wycena nieruchomości zabudowanych i nieruchomości niezabudowanych, w celu przeznaczenia ich do obrotu, a także dokładna analiza przeznaczenia nieruchomości w planie zagospodarowania przestrzennego,
h) przygotowanie i przeprowadzenie scalenia lub podziału geodezyjnego nieruchomości,
i) okazanie lub wznowienie granic nieruchomości,
j) ujawnienie nieruchomości w zasobie geodezyjnym, aktualizacja zapisów w ewidencji gruntów.
Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca w okresie jednego roku od daty wykonania wyceny, zobowiązany jest wykonać nieodpłatnie jej aktualizację..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w wysokości do 50% zamówienia podstawowego.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.30.00.00-1.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść w każdej z części, na którą składa ofertę, wadium w wysokości:
1) w części I zamówienia - 5 200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście zł.);
2) w części II zamówienia - 800,00 zł (słownie: osiemset zł.).
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu,
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) za zgodą Zamawiającego - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert.
4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą, oraz w sytuacji określonej w art. 46 ust. 3 ustawy.
5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w ING Bank Śląski S.A. O/Gdynia nr rachunku 21 1050 1764 1000 0022 8106 3996, z adnotacją: wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Usługi rzeczoznawców majątkowych i usługi geodezyjne - Część ___ zamówienia. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty.
6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Gdyni, pok. 130 (od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
7. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
8. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium.
9. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą.
10. Zwrotu lub zatrzymania wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.


III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW



III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


Nie dotyczy


III.3.2) Wiedza i doświadczenie


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w wykonywaniu - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.
Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się usługi rzeczoznawców majątkowych o wartości brutto 300 000,00 zł. każda - odnośnie części I zamówienia i usługi geodezyjne
o wartości brutto 30 000,00 zł. każda - odnośnie części II zamówienia.


III.3.3) Potencjał techniczny


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


Nie dotyczy


III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
a) co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości - odnośnie części I zamówienia,
b) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie podziału nieruchomości - odnośnie części II zamówienia.


III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł.



III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY



III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie


wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami


oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień


opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia





III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy


aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.





III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert





III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


Nie dotyczy


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie




SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa, zwiększenia bezpieczeństwa wykonywanych robót lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego. W przypadku, gdy zbędne stanie się zlecenie niektórych czynności przewidzianych w poszczególnych pozycjach specyfikacji cenowej, a powstanie konieczność przeprowadzenia dodatkowych czynności wymienionych w innych pozycjach specyfikacji, możliwa będzie zmiana umowy poprzez zlecenie dodatkowych czynności w ramach ogólnej wartości zamówienia z uwzględnieniem art. 144 pzp.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
Oddział Regionalny w Gdyni
ul. M. Curie-Skłodowskiej 19
81-231 Gdynia
pok. 221.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
Oddział Regionalny w Gdyni
ul. M. Curie-Skłodowskiej 19
81-231 Gdynia
Kancelaria, pok. 130.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).






IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi rzeczoznawców majątkowych.


1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena i inwentaryzacja nieruchomości - usługi wyceny i inwentaryzacji lokali mieszkalnych i użytkowych, wyceny garaży, nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych oraz obliczania nakładów poniesionych na budowę garażu oraz przebudowę lokalu mieszkalnego.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.30.00.00-1.


3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.


4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi geodezyjne.


1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi geodezyjne - usługi polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu scalenia lub/i podziału geodezyjnego, wznowieniu granic nieruchomości lub okazaniu granic nieruchomości, ujawnieniu nieruchomości w zasobie geodezyjnym i aktualizacji zapisów w ewidencji gruntów.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.30.00.00-1.


3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.


4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wy¶wietlono: 531 razy
Nr telefon: dla zalogowanych
Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych
Województwo: dla zalogowanych
Komentarze:
27-01-2011 18:07
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1 Nazwa: Wycena i inwentaryzacja nieruchomości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


GEODET SERWIS BIS Maciej Kozielczyk, ul. Jesionowa 14/1, 80-261 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 424296,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 275878,60

Oferta z najniższą ceną: 275878,60 / Oferta z najwyższą ceną: 424271,00
(niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil)
Copyright Nasza-Geodezja.pl 2010-2012 (Geodezja24.pl.














































































































GEODEZJA portal

portal geodezyjny

forum geodezyjne

, geodezja ogloszenia, geodezyjny portal, forumowisko geodezja mapy, geodezja i kartografia, oferty pracy w geodezji, geodeta praca, geodezja praca, programy geodezyjne, studia geodezyjne,usługi geodezyjne, geodeta praca, geodezja praca,

uprawnienia geodezyjne

,

usługi geodezyjne

,

praca dla geodetow

,

firma geodezyjna, firmy geodezyjne

,

obsługa geodezyjna, ceny usług geodezyjnych