Tre¶ć ogłoszenia:
Bytom - PRZETARG - Prace geodezyjne i kartograficzne w 2011r.
Numer ogłoszenia: 48755 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta , ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2836301, faks 032 2836344.
* Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace geodezyjne i kartograficzne w 2011r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac geodezyjnych i kartograficznych
w następującym zakresie :
1) sporządzanie dokumentacji do celów prawnych dla nieruchomości nie podlegających podziałowi
(wypisy z danych archiwalnych operatu ewidencji gruntów, protokoły badania ksiąg wieczystych,
wykazy synchronizacyjne)
2) sporządzanie mapy ewidencyjnej dla celów prawnych z uwzględnieniem stanu obecnego oraz
stanu archiwalnego
3) opracowanie wstępnego projektu podziału (wraz z wywiadem w terenie oraz przedłożeniem
wypisu z rejestru gruntów i protokołów badania ksiąg wieczystych) - w sytuacjach nie objętych
pkt 4 i pkt. 9
a) do pierwszych 3 nowych działek
b) powyżej 3 nowych działek
4) opracowanie wstępnego projektu podziału w celu wydzielenia pasa drogowego na szerokości pasa
do 30m (wraz z wywiadem w terenie oraz przedłożeniem wypisu z rejestru gruntów
i protokołów badania ksiąg wieczystych)
a) do pierwszych 10 nowych działek
b) powyżej 10 nowych działek
5) wznowienie granic działek (w sytuacjach nie objętych pkt. 6 i pkt. 9)
a) do 10 punktów
b) powyżej 10 punktów
6) wznowienie granic działek - pasa drogowego - szerokość pasa do 30m
a) do 10 punktów
b) powyżej 10 punktów
7) sporządzenie projektu podziału - w sytuacjach nie objętych pkt 8 i pkt 9
a) na pierwsze 3 nowe działki
b) powyżej 3 nowych działek
8) sporządzenie projektu podziału - pasa drogowego - szerokość pasa do 30m
a) na pierwsze 10 nowych działek
b) powyżej 10 nowych działek
9) wykonanie geodezyjnego podziału w celu wydzielenia, między innymi, działki lub działek gruntu
o powierzchni nie przekraczającej 50 m2 (obejmujące: wstępny projekt podziału - o ile będzie
wymagany, wznowienie granic - o ile będzie wymagane, projekt podziału i wykonanie decyzji
o podziale nieruchomości)
a) a) na pierwsze 3 nowe działki
b) b) powyżej 3 nowych działek
10) wykonanie decyzji o podziale nieruchomości (wyznaczenie w terenie punktów granicznych,
określenie granic działki powstałej w wyniku podziału, wprowadzenie zmian wynikających z decyzji
o podziale do zasobu geodezyjno-kartograficznego) - w sytuacjach nie objętych pkt 9 i pkt 11
a) dla pierwszych 10 nowych działek
b) powyżej nowych 10 działek
11) wykonanie decyzji o podziale nieruchomości - pasa drogowego - szerokość pasa do 30m
(wyznaczenie w terenie punktów granicznych, określenie granic działki powstałej w wyniku
podziału, wprowadzenie zmian wynikających z decyzji o podziale do zasobu geodezyjno-
kartograficznego)
a) dla pierwszych nowych10 działek
b) powyżej nowych10 działek
12) wskazanie granic nieruchomości - w sytuacjach nie objętych pkt 13
a) do 4 punktów
b) od 5 do 10 punktów
c) powyżej 10 punktów
13) wskazanie granic nieruchomości - pasa drogowego - szerokość pasa do 30m
a) do 10 punktów
b) powyżej 10 punktów
14) aktualizacja mapy zasadniczej
a) do 1 ha
b) powyżej 1 ha.
2. Powyższe prace winny być opracowane zgodnie z przepisami Prawa geodezyjnego
i kartograficznego oraz Instrukcjami i Wytycznymi Technicznymi wydanymi przez Główny Urząd
Geodezji i Kartografii w postaci operatu pomiarowego w formie analogowej oraz wykonane
w wersji cyfrowej i dostarczone na CD, z zachowaniem następujących warunków:
1) dane geometryczne przedstawione w rozbiciu na kategorie obiektów i na poszczególne warstwy tematyczne (cały zakres opracowania) - format shp lub dxf
2) dla plików dxf obiekty o charakterze powierzchniowym jako domknięte polyline
3) dane opisowe związane z danymi geometrycznymi zapisane w formacie dbf
4) współrzędne w postaci pliku tekstowego txt.
3.Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji,
liczonego od dnia końcowego odbioru poszczególnych zleceń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
* Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
* Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniający polegających na
wykonaniu prac objętych przedmiotem zamówienia jw., o wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.22.21.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
*
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
nie dotyczy
*
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
wykonał lub wykonuje prace geodezyjne i kartograficzne polegające na:
a) sporządzaniu dokumentacji do celów prawnych,
b) opracowywaniu projektów podziałów,
c) wznawianiu granic nieruchomości,
d) wykonywaniu decyzji o podziale nieruchomości
oraz przedłożyć dokument potwierdzający ich należyte wykonanie/wykonywanie.
Powyższe prace mogły/mogą być wykonane/wykonywane na podstawie jednej lub kilku umów,
z zastrzeżeniem, że łączna ich wartość (łączna wartość umów w zakresie jw.) winna wynosić co najmniej 600 000,00 zł brutto.
W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku jeżeli przed upływem terminu składania ofert nastąpiła realizacja w/w usług na kwotę co najmniej 600 000,00 zł brutto.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń
i dokumentów załączonych do oferty, które weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia.
*
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
nie dotyczy
*
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiada/-ją uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie :
a) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne,
b) rozgraniczenie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów
prawnych
nadane na podstawie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst
jednolity : Dz.U. z 2010 r. nr 193 poz.1287 z późn.zm.).
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń
i dokumentów załączonych do oferty, które weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia.
*
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
*
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
o wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
*
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
o aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
*
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz oferty 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz (jeżeli dotyczy)
3) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa ,
4) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień nin. umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany:
1)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów.
2)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT.
3)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy.
2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.
3. Wszelkie zmiany nin. umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
41-902 Bytom, ul.Parkowa 2
Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 301).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski
41-902 Bytom, ul.Parkowa 2
Wydział Organizacyjny-Kancelaria Urzędu (pokój nr 243).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Przetargi na usługi geodezyjne dla firm geodezyjnych i geodetów (geodeta uprawniony) z Bytomia. Informacje o cenach usług geodezyjnych dla właścicieli, geodetów i inwestorów:
firma geodezyjna Bytom
geodeta w Bytomiu
firmy geodezyjne z Bytomia
geodeci w Bytomiu
usługi geodezyjne w Bytomiu
mapa geodezyjna , podział działki , mapa do celów projektowych w okolicach Bytomia
ŚLĄSKIE