.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading....
eksperci - zadaj pytanie ekspertom od geodezji
przetarg: Kamienna Góra: Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych.Gmina Miejska Kamienna Góra , Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie | 58-400 Kamienna Gór  | z-Polski-miejscowości | Geodezja forum geodezyjne, portal geodezyjny, forum geodezji i geodetów, geodeta, geodeci,firmy geodezyjne, ceny i cennik,usługi geodezyjne, darmowe ogłoszenia geodezyjne,praca, studia, uprawnienia geodezyjne szkolenia, geodeta, forum geodetów,kursy i szkolenia geodezyjne z geodezji, sprzęt geodezyjny i instrumenty,mapy,oferty geodetów, przetargi, usługi

TEN SERWIS NIE JEST JUŻ AKTYWNY

GEODEZJA


ZLECENIA GEODEZYJNE DLA GEODETÓW

ZLECENIA GEODEZYJNE


    •  Online: 3 goci i geodetw  
warmińsko-mazurskie podlaskie pomorskie zachodnio-pomorskie mazowieckie lubelskie kujawsko-pomorskie wielkopolskie lubuskie dolno¶l±skie łódzkie podkarpackie ¶więtokrzyskie opolskie ¶l±skie małopolskie Wybierz region
Firmy z: dolno¶l±skie
[czy¶ć sortowanie]
Typ ogłoszeń:
Kategorie ogłoszeń:
Wyszukiwarka ogłoszeń geodezyjnych:
Ogłoszenie: przetarg: Kamienna Góra: Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych.Gmina Miejska Kamienna Góra , Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi )
Tre¶ć ogłoszenia: Kamienna Góra - przetarg na Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych.

Numer ogłoszenia: 5470 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra , Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6455124.


Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych.
Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac:
1 Podział nieruchomości na trzy działki wraz z ich trwałą stabilizacją oraz okazaniem granic w terenie
2 Przeprowadzenie podziału nieruchomości powyżej trzech działek (za każdą następną działkę - maksymalnie do 6 działek) wraz z ich trwałą stabilizacją oraz okazaniem granic w terenie
3 Przeprowadzenie podziału nieruchomości powyżej sześciu działek (za każdą następną działkę) wraz z ich trwałą stabilizacją oraz okazaniem granic w terenie
4 Okazanie czterech punktów granicznych na działce wraz z ich trwałą stabilizacją
5 Okazanie każdego następnego punktu granicznego na działce (powyżej czterech punktów granicznych) wraz z ich trwałą stabilizacją
6 Aktualizacja mapy zasadniczej bez pomiaru do 0,50 ha
7 Aktualizacja mapy zasadniczej z pomiarem do 0,50 ha
8 Aktualizacja mapy zasadniczej bez pomiaru za każde następne 0,50 ha
9 Aktualizacja mapy zasadniczej z pomiarem za każde następne 0,50 ha
10 Łączenie działek w jedną działkę wraz ze zmianą użytku do 5 działek
11 Łączenie działek w jedną działkę wraz ze zmianą użytku za każdą następną działkę powyżej 5 działek
12 Łączenie działek w jedną działkę bez zmiany użytku do 5 działek
13 Łączenie działek w jedną działkę bez zmiany użytku za każdą następną działkę powyżej 5 działek
14 Zmiana użytku w jednej działce
15 Zmiana użytku w działce w kompleksie za każdą następną
16 Zmiana użytku w działce nie w kompleksie
Podział nieruchomości powinien obejmować:
utrwalenie na gruncie nowo wyznaczonych punktów granicznych znakami granicznymi,
okazanie granic,
przekazanie operatu z dokumentacji do państwowego zasobu geodezyjno - kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze,
złożenie stosowanego wniosku do Burmistrza Miasta Kamiennej Góry o wydanie decyzji zatwierdzającej projekt podziału nieruchomości,
przekazanie prawomocnej decyzji do ośrodka dokumentacji geodezyjno - kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze wraz z naniesieniem zmian na mapach w ośrodku dokumentacji geodezyjno - kartograficznej.
Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do zawiadomienia Zamawiającego oraz zainteresowanych stron, o terminie i miejscu okazania wydzielonych granic działek.
Współpraca w zakresie realizacji niniejszego zamówienia będzie odbywała się w ramach umowy głównej, której istotne postanowienia przedstawione są w części III SIWZ.
Poszczególne prace wykonywane będą na podstawie odrębnych zleceń, wystawianych przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał poszczególne prace w następujących terminach:
1. Podział nieruchomości wraz z ich trwałą stabilizacją oraz okazaniem granic w terenie - do 9 tygodni licząc od otrzymania zlecenia z Urzędu Miasta Kamienna Góra do przekazania dokumentów z podziału (do wydania decyzji administracyjnej) do ośrodka dokumentacji geodezyjno - kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze,
2. Okazanie punktów granicznych na działce wraz z ich trwałą stabilizacją - do 7 tygodni licząc od otrzymania zlecenia z Urzędu Miasta Kamienna Góra do okazania granic na gruncie (w formie protokołu okazania granic).
3. Aktualizacja mapy zasadniczej bez pomiaru - do 4 tygodni licząc od otrzymania zlecenia z Urzędu Miasta Kamienna Góra do momentu oddania gotowej mapy zasadniczej z pieczątkami ośrodka dokumentacji geodezyjno - kartograficznej.
4. Aktualizacja mapy zasadniczej z pomiarem - do 8 tygodni licząc od otrzymania zlecenia z Urzędu Miasta Kamienna Góra do momentu oddania gotowej mapy zasadniczej z pieczątkami ośrodka dokumentacji geodezyjno - kartograficznej.
5. Łączenie działek wraz ze zmianą lub bez zmiany użytku - do 5 tygodni od momentu otrzymania zlecenia do momentu oddania gotowej mapy ewidencyjnej gruntów wraz z wyciągiem ze zmian danych ewidencji gruntów oraz fragmentu z mapy zasadniczej.
6. Zmiany użytku w działce - do 5 tygodni od momentu otrzymania zlecenia do momentu oddania gotowej mapy ewidencji gruntów wraz z wyciągiem ze zmian danych ewidencji gruntów.
Wyżej określone terminy mogą być niedotrzymane tylko i wyłącznie po wykazaniu przez Wykonawcę, że ich dotrzymanie staje się niemożliwe z przyczyn zależnych od organów administracji państwowej i samorządowej oraz sądów.
Zlecenia wystawiane będą nieregularnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, przy czym szacuje się w oparciu o dotychczasowe doświadczenia Urzędu.
Podane w Formularzu oferty ilości zleceń oszacowane zostały w oparciu o wiedzę Zamawiającego. Podane ilości służą ustaleniu ceny oferty i przyjęciu wstępnej szacunkowej wartości umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości
.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje osobą/osobami posiadającą(-ymi) uprawnienia zawodowe do realizacji niniejszego zamówienia nadane zgodnie z przepisami ustawy z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - Rozdział 8 (Dz. U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.)

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami


oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień




III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy




III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie



SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian wymienionych wyłącznie w niniejszym punkcie w drodze aneksu do umowy, poprzedzonego pisemnym, umotywowanym wnioskiem z uwzględnieniem zasad ich wprowadzenia.
1.1. Wykonawca może wnioskować o dokonanie zmiany osoby posiadającej uprawnienia zawodowe do realizacji niniejszego zamówienia w następujących przypadkach:
a) śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego uniemożliwiającego pełnienie funkcji,
b) nie wywiązywania się tej osoby z obowiązków wynikających z umowy,
c) gdy zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacja z pełnienia funkcji.
1.2. W przypadku zmiany określonej w pkt 1.1. nowa osoba musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla osoby pełniącej tę funkcję.
2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy:
2.1. Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego);
2.2. Zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów mistronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kamienna Góra
Plac Grunwaldzki 1
58-400 Kamienna Góra
Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych, pok. 308.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2011 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta Kamienna Góra
Plac Grunwaldzki 1
58-400 Kamienna Góra
Sekretariat, pok. 209.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).





IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




[tagi]


Przetargi na usługi geodezyjne:


firma geodezyjna Kamienna Góra


geodeta Kamienna Góra


firmy geodezyjne z Kamiennej Góry


geodeci w Kamiennej Górze


usługi geodezyjne Kamienna Góra


mapa geodezyjna , podział działki , mapa do celów projektowych w Kamiennej Górze

Wy¶wietlono: 902 razy
Nr telefon: dla zalogowanych
Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych
Województwo: dla zalogowanych
Komentarze:
03-02-2011 13:24
[blue]

UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - wyniki przetargu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe INTERCESJA sp. z o.o., ul. Świdnicka 38 bud. 2A/2, 58-200 Dzierżoniów, kraj/woj. dolnośląskie.

[/blue]



IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 30737,70



Oferta z najniższą ceną: 30737,70 / Oferta z najwyższą ceną: 41140,00
(niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil)
Copyright Nasza-Geodezja.pl 2010-2012 (Geodezja24.pl.














































































































GEODEZJA portal

portal geodezyjny

forum geodezyjne

, geodezja ogloszenia, geodezyjny portal, forumowisko geodezja mapy, geodezja i kartografia, oferty pracy w geodezji, geodeta praca, geodezja praca, programy geodezyjne, studia geodezyjne,usługi geodezyjne, geodeta praca, geodezja praca,

uprawnienia geodezyjne

,

usługi geodezyjne

,

praca dla geodetow

,

firma geodezyjna, firmy geodezyjne

,

obsługa geodezyjna, ceny usług geodezyjnych