.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading....
eksperci - zadaj pytanie ekspertom od geodezji
Poznań: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych. Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie | 61 poznański | Przetargi na prace geodezyjne | Geodezja forum geodezyjne, portal geodezyjny, forum geodezji i geodetów, geodeta, geodeci,firmy geodezyjne, ceny i cennik,usługi geodezyjne, darmowe ogłoszenia geodezyjne,praca, studia, uprawnienia geodezyjne szkolenia, geodeta, forum geodetów,kursy i szkolenia geodezyjne z geodezji, sprzęt geodezyjny i instrumenty,mapy,oferty geodetów, przetargi, usługi

TEN SERWIS NIE JEST JUŻ AKTYWNY

GEODEZJA


ZLECENIA GEODEZYJNE DLA GEODETÓW

ZLECENIA GEODEZYJNE


    •  Online: 3 goci i geodetw  
warmińsko-mazurskie podlaskie pomorskie zachodnio-pomorskie mazowieckie lubelskie kujawsko-pomorskie wielkopolskie lubuskie dolno¶l±skie łódzkie podkarpackie ¶więtokrzyskie opolskie ¶l±skie małopolskie Wybierz region
Typ ogłoszeń:
Kategorie ogłoszeń:
Wyszukiwarka ogłoszeń geodezyjnych:
Ogłoszenie: Poznań: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych. Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi )
Tre¶ć ogłoszenia:

Poznań - przetarg na wykonanie usług geodezyjnych.



Numer ogłoszenia: 39613 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.


Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Część I:
1) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działki zapisanej w KW nr 34304 obręb Łomnica, gm. Zbąszyń oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 409 o pow. 1,5600 ha prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P.

2) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek zapisanych w KW nr 31305 obręb Strzyżewo, gm. Zbąszyń oznaczonych w ewidencji gruntów jako działka nr 330/2 o pow. 1,5800 ha, nr 45/1 o pow. 1,9610 ha prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P.

3) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek zapisanych w KW nr 31320 obręb Nowe Jastrzębsko, gm. Zbąszyń oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 75/3 o pow. 4,5400 ha, nr 100/7 o pow. 0,5000 ha prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P.

4) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek zapisanych w KW nr 31327 obręb Stefanowice, gm. Zbąszyń oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 149/2 o pow. 1,0400 ha, nr 170/1 o pow. 0,4700 ha, nr 149/1 o pow. 3,5100 ha prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Anna Budzyńska tel.61/8853212.

Część II:
1) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości znajdujących się w księdze wieczystej nr PO1Y/00023282/7 , potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Lesznie, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego w Gostyniu o uregulowanie działu I księgi wieczystej,
2) Sporządzenie protokółu badania stanu prawnego wszystkich działek objętych wyciągiem z wykazu zmian gruntowych i zapisanych w księdze wieczystej nr PO1Y/00023282/7, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej ( w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, od 1939 roku do dnia przejęcia na Skarb Państwa.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Piotr Podwiński tel. 65/5185564.

Część III:
Geodezyjny podział działki, objętej częściowo obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Miłosław, oznaczonej numerem 808/60 o powierzchni 15,3413 ha położonej w obrębie Miłosław, gmina Miłosław zapisanej w KW nr PO1F/ 00005342/8 w SR we Wrześni. Podział ma na celu uzyskanie ca. 66 działek zgodnie przeznaczeniem wyznaczonym przez plan miejscowy. Dodatkowo określić należy granice z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie i sporządzić wyciąg z wykazu zmian gruntowych dla nowo powstałych działek.
W/w nieruchomość położona jest w części na obszarze obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Miłosław, zatwierdzonego Uchwałą nr XXV/171/09 z dnia 30.06.2009 roku i jest przeznaczona pod:
- 3,4,5,6 ZP - tereny zieleni parkowej urządzonej
- 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14 KD - tereny ulic dojazdowych
- 2 K - teren infrastruktury technicznej kanalizacyjnej
- 2 KD(L) - tereny ulic lokalnych
- 2 US - tereny usług
- 3, 5, 6, 7 KX - tereny ulic pieszych
- 6, 7, 8, 9, 10 MN - tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej
Część przedmiotowej działki znajduje się na obszarze objętym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i przeznaczona jest częściowo pod:
- teren lasu
- tereny łąk i pastwisk
Projekt podziału zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Szymon Drożyński tel. 61 8177120.

Część IV:
1) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych rozliczający całe księgi wieczyste w celu uregulowania działu I KW:
- nr Wituchowo Tom 1 karta nr 1,
- nr Wituchowo Tom 1 karta nr 3, potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Międzychodzie, które będą służyły do przeniesienia własności.
2) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW:
- nr Wituchowo Tom 1 karta nr 1
- nr Wituchowo Tom 1 karta nr 3 dla działek nr 16, 30, 32, 34, 37, 39, 41,
z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S.P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P.
3) Ustalenie nr Księgi Wieczystej dla działek położonych:
- w obrębie Wituchowo, gmina Kwilcz, oznaczonych w ewidencji gruntów nr 10/2, 15/2, 31/2,
oraz sporządzenie wyciągów z wykazu zmian gruntowych potwierdzonych przez Starostwo Powiatowe w Międzychodzie dla ustalonych KW, które będą służyły do przeniesienia własności,
4) Przeprowadzenie badania stanu prawnego ustalonych KW dla w/w działek z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S.P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Magdalena Maćkowiak tel. 61/8853219.

Część V:
Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu założenia kartoteki budynku nr 42 zgodnie z § 26 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Budynek położony na działce nr 52 w miejscowości Różanna, gmina Orchowo, księga wieczysta nr 20522 prowadzona przez SR WKW w miejscowości Słupca.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Tomasz Hasiński tel. 61/8560682.

Część VI:
Ustalenie numeru księgi wieczystej dla działki nr 650/2 o pow. 1,7200 ha oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych rozliczającego całą księgę wieczystą KW nr 19763, potwierdzony przez Starostwo Powiatowe we Wrześni, który będzie służył do przeniesienia prawa własności nieruchomości.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Anna Budzyńska tel.61/8853212..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca dysponuje geodetą/geodetami posiadającymi świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005r.).

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami


oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień




III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy




III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt III.3.1 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt III.4.2 powinien spełniać każdy z wykonawców.
3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2, Wykonawca: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Dokument o którym mowa w punkcie 4. ppkt. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
7. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie.
8. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
10. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie



SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:
1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi
a) klęski żywiołowe
b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą.
1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy.
1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności:
a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia
b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich
1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą.
1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy
2. Pozostałe zmiany
a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu
3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, pokój nr 417..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, recepcja Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).





IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania w obrębach Łomnica, Strzyżewo, Nowe Jastrzębsko, Stefanowice, gmina Zbąszyń..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działki zapisanej w KW nr 34304 obręb Łomnica, gm. Zbąszyń oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 409 o pow. 1,5600 ha prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P.

2) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek zapisanych w KW nr 31305 obręb Strzyżewo, gm. Zbąszyń oznaczonych w ewidencji gruntów jako działka nr 330/2 o pow. 1,5800 ha, nr 45/1 o pow. 1,9610 ha prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P.

3) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek zapisanych w KW nr 31320 obręb Nowe Jastrzębsko, gm. Zbąszyń oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 75/3 o pow. 4,5400 ha, nr 100/7 o pow. 0,5000 ha prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P.

4) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek zapisanych w KW nr 31327 obręb Stefanowice, gm. Zbąszyń oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 149/2 o pow. 1,0400 ha, nr 170/1 o pow. 0,4700 ha, nr 149/1 o pow. 3,5100 ha prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Anna Budzyńska tel.61/8853212..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości oraz sporządzenie protokółu badania stanu prawnego w Gostyniu..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości znajdujących się w księdze wieczystej nr PO1Y/00023282/7 , potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Lesznie, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego w Gostyniu o uregulowanie działu I księgi wieczystej,
2) Sporządzenie protokółu badania stanu prawnego wszystkich działek objętych wyciągiem z wykazu zmian gruntowych i zapisanych w księdze wieczystej nr PO1Y/00023282/7, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej ( w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, od 1939 roku do dnia przejęcia na Skarb Państwa.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Piotr Podwiński tel. 65/5185564..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Geodezyjny podział działki, objętej częściowo obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Miłosław, oznaczonej numerem 808/60 o powierzchni 15,3413 ha położonej w obrębie Miłosław, gmina Miłosław..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Geodezyjny podział działki, objętej częściowo obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Miłosław, oznaczonej numerem 808/60 o powierzchni 15,3413 ha położonej w obrębie Miłosław, gmina Miłosław zapisanej w KW nr PO1F/ 00005342/8 w SR we Wrześni. Podział ma na celu uzyskanie ca. 66 działek zgodnie przeznaczeniem wyznaczonym przez plan miejscowy. Dodatkowo określić należy granice z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie i sporządzić wyciąg z wykazu zmian gruntowych dla nowo powstałych działek.
W/w nieruchomość położona jest w części na obszarze obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Miłosław, zatwierdzonego Uchwałą nr XXV/171/09 z dnia 30.06.2009 roku i jest przeznaczona pod:
- 3,4,5,6 ZP - tereny zieleni parkowej urządzonej
- 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14 KD - tereny ulic dojazdowych
- 2 K - teren infrastruktury technicznej kanalizacyjnej
- 2 KD(L) - tereny ulic lokalnych
- 2 US - tereny usług
- 3, 5, 6, 7 KX - tereny ulic pieszych
- 6, 7, 8, 9, 10 MN - tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej
Część przedmiotowej działki znajduje się na obszarze objętym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i przeznaczona jest częściowo pod:
- teren lasu
- tereny łąk i pastwisk
Projekt podziału zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Szymon Drożyński tel. 61/8177120..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w obrębie Wituchowo..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych rozliczający całe księgi wieczyste w celu uregulowania działu I KW:
- nr Wituchowo Tom 1 karta nr 1,
- nr Wituchowo Tom 1 karta nr 3, potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Międzychodzie, które będą służyły do przeniesienia własności.
2) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW:
- nr Wituchowo Tom 1 karta nr 1
- nr Wituchowo Tom 1 karta nr 3 dla działek nr 16, 30, 32, 34, 37, 39, 41,
z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S.P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P.
3) Ustalenie nr Księgi Wieczystej dla działek położonych:
- w obrębie Wituchowo, gmina Kwilcz, oznaczonych w ewidencji gruntów nr 10/2, 15/2, 31/2,
oraz sporządzenie wyciągów z wykazu zmian gruntowych potwierdzonych przez Starostwo Powiatowe w Międzychodzie dla ustalonych KW, które będą służyły do przeniesienia własności,
4) Przeprowadzenie badania stanu prawnego ustalonych KW dla w/w działek z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S.P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Magdalena Maćkowiak tel. 61/8853219..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu założenia kartoteki budynku nr 42 zgodnie z § 26 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Budynek położony na działce nr 52 w miejscowości Różanna, gmina Orchowo, księga wieczysta nr 20522 prowadzona przez SR WKW w miejscowości Słupca..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu założenia kartoteki budynku nr 42 zgodnie z § 26 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Budynek położony na działce nr 52 w miejscowości Różanna, gmina Orchowo, księga wieczysta nr 20522 prowadzona przez SR WKW w miejscowości Słupca.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Tomasz Hasiński tel. 61/8560682..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ustalenie numeru księgi wieczystej dla działki nr 650/2 o pow. 1,7200 ha oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych rozliczającego całą księgę wieczystą KW nr 19763, potwierdzony przez Starostwo Powiatowe we Wrześni, który będzie służył do przeniesienia prawa własności nieruchomości..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie numeru księgi wieczystej dla działki nr 650/2 o pow. 1,7200 ha oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych rozliczającego całą księgę wieczystą KW nr 19763, potwierdzony przez Starostwo Powiatowe we Wrześni, który będzie służył do przeniesienia prawa własności nieruchomości.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Anna Budzyńska tel.61/8853212..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wy¶wietlono: 1631 razy
Nr telefon: dla zalogowanych
Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych
Województwo: dla zalogowanych
Komentarze:
(niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil)
Copyright Nasza-Geodezja.pl 2010-2012 (Geodezja24.pl.














































































































GEODEZJA portal

portal geodezyjny

forum geodezyjne

, geodezja ogloszenia, geodezyjny portal, forumowisko geodezja mapy, geodezja i kartografia, oferty pracy w geodezji, geodeta praca, geodezja praca, programy geodezyjne, studia geodezyjne,usługi geodezyjne, geodeta praca, geodezja praca,

uprawnienia geodezyjne

,

usługi geodezyjne

,

praca dla geodetow

,

firma geodezyjna, firmy geodezyjne

,

obsługa geodezyjna, ceny usług geodezyjnych