.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading....
eksperci - zadaj pytanie ekspertom od geodezji
Opole: Dokumentacja geodezyjno - prawna - 8 zadań częściowych, Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie | 45-068 Opole  | Przetargi na prace geodezyjne | Geodezja forum geodezyjne, portal geodezyjny, forum geodezji i geodetów, geodeta, geodeci,firmy geodezyjne, ceny i cennik,usługi geodezyjne, darmowe ogłoszenia geodezyjne,praca, studia, uprawnienia geodezyjne szkolenia, geodeta, forum geodetów,kursy i szkolenia geodezyjne z geodezji, sprzęt geodezyjny i instrumenty,mapy,oferty geodetów, przetargi, usługi

TEN SERWIS NIE JEST JUŻ AKTYWNY

GEODEZJA


ZLECENIA GEODEZYJNE DLA GEODETÓW

ZLECENIA GEODEZYJNE


    •  Online: 4 goci i geodetw  
warmińsko-mazurskie podlaskie pomorskie zachodnio-pomorskie mazowieckie lubelskie kujawsko-pomorskie wielkopolskie lubuskie dolno¶l±skie łódzkie podkarpackie ¶więtokrzyskie opolskie ¶l±skie małopolskie Wybierz region
Typ ogłoszeń:
Kategorie ogłoszeń:
Wyszukiwarka ogłoszeń geodezyjnych:
Ogłoszenie: Opole: Dokumentacja geodezyjno - prawna - 8 zadań częściowych, Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi )
Ważne do:
Tre¶ć ogłoszenia: Opole - przetarg na: Dokumentacja geodezyjno - prawna - 8 zadań częściowych

Postępowanie nr: ZP-016/II//20/2011/U

Numer ogłoszenia: 14426 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, faks 077 4000951.


Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokumentacja geodezyjno - prawna - 8 zadań częściowych

Postępowanie nr: ZP-016/II//20/2011/U.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zadanie częściowe nr 1. Sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej dla celów wieczysto-księgowych, niezbędnej do sprzedaży nieruchomości położonych na terenie powiatu rybnickiego, woj. śląskie.
2) Zadanie częściowe nr 2. Sporządzenie operatu pomiarowego i dokumentacji niezbędnych do ujawnienia w ewidencji gruntów działek: Nr 136/5, Nr 1764, Nr 941/2 powiat zawierciański.
3) Zadanie częściowe nr 3. Sporządzenie operatu pomiarowego i dokumentacji niezbędnych do ujawnienia w ewidencji gruntów działki: dz. Nr 871 o pow. 0,1765 ha obręb Blanowice gmina Zawiercie powiat zawierciański,
4) Zadanie częściowe nr 4. Sporządzenie operatu pomiarowego i dokumentacji niezbędnych do ujawnienia w ewidencji gruntów działki: dz. Nr 584/1 o pow. 0,2440 ha obręb Kromołów gmina Zawiercie powiat zawierciański,
5) Zadanie częściowe nr 5. Sporządzenie operatu pomiarowego i dokumentacji niezbędnych do ujawnienia w ewidencji gruntów działki: dz. Nr 692 o pow. 0,6000 ha obręb Podzamcze gmina Ogrodzieniec powiat zawierciański.
6) Zadanie częściowe nr 6. Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla działek nr 1194, 923, 959, 963, 982/1 położonych w obr. Siedliska, gm. Tuchów, powiat tarnowski, woj. małopolskie.
7) Zadanie częściowe nr 7. Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla działki nr 64/2 położonej w obr. Biała Woda, gm. Szczawnica, powiat nowotarski, woj. małopolskie.
8) Zadanie częściowe nr 8. Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla działek nr 76/4, 76/6 położonych w obr. Jaworsko, gm. Dębno, powiat brzeski, woj. małopolskie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.11.31.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca składa stosowne oświadczenie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca składa stosowne oświadczenie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca składa stosowne oświadczenie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca składa stosowne oświadczenie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca składa stosowne oświadczenie.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień




III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia






III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zaleca się, aby wykonawca (osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą), załączył do oferty aktualny odpis z ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzony za zgodność z oryginałem.
Zaleca się również załączenie kopii dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie II geodezji).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie



SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
1) wykonanie przedmiotu umowy lub jego części stanie się zbędne dla zamawiającego ze względu na jego właściwość lub przeznaczenie albo gdy jego realizacja przez wykonawcę będzie niemożliwa do wykonania z przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
2) aktualna działka w ewidencji gruntów powstała z połączenia wielu działek przejętych odrębnie na Skarb Państwa,
3) zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego,
2. Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie na uzasadniony i pisemny wniosek Wykonawcy, złożony przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany spowodowane są czynnikami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy,
2) zmiany spowodowane działaniem osób trzecich, w wyniku których wykonanie usługi będzie niemożliwe, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
3) zmiana będąca następstwem działania organów administracji lub innych instytucji polegająca na przekroczeniu określonych przez prawo terminów wydawania wypisów, wyrysów, opinii, decyzji, postanowień, zaświadczeń i innych dokumentów, uniemożliwiającym wykonanie usługi.
4) wystąpienie tej samej nieruchomości w różnych księgach wieczystych,
5) rozbieżności w oznaczeniu nieruchomości w ewidencji gruntów i w KW,
6) trudności w odnalezieniu decyzji gruntów na Skarb Państwa,
7) utrudniony dostęp (lub brak bezpośredniego dostępu) do archiwów w celu odszukania niezbędnych dokumentów takich jak decyzje administracyjne, akty własności oraz wydłużające terminy w uzyskaniu uwierzytelnionych odpisów tych dokumentów,
8) trudności w uzyskaniu uwierzytelnionych dokumentów niezbędnych do założenia ksiąg wieczystych tj. decyzji administracyjnych, aktów własności ziemi przez właściwy organ.
9) Zaginiecie akt księgi wieczystej wraz z załączoną dokumentacją.
10) Brak nieruchomości w rejestrze ewidencji gruntów (błędnie sporządzona decyzja o przejęciu nieruchomości, pomyłka w oznaczeniu)
11) Konieczność regulacji stanu prawnego nieruchomości przez miejscowe Starostwo Powiatowe. (ujawnienie Skarbu Państwa).
3. Dopuszcza się zamianę osób odpowiedzialnych za wykonanie Zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią następujące przypadki:
1) śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe,
2) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy,
3) rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków
4. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować pisemnie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ANR OT w Opolu
ul. 1 Maja 6
45-068 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2011 godzina 09:45, miejsce: ANR OT w Opolu
ul. 1 Maja 6
45-068 Opole.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).






IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) Zadanie częściowe nr 1..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej dla celów wieczysto-księgowych, niezbędnej do sprzedaży nieruchomości położonych na terenie powiatu rybnickiego, woj. śląskie..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.11.31.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2) Zadanie częściowe nr 2..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu pomiarowego i dokumentacji niezbędnych do ujawnienia w ewidencji gruntów działek: Nr 136/5, Nr 1764, Nr 941/2 powiat zawierciański..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.11.31.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3) Zadanie częściowe nr 3..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu pomiarowego i dokumentacji niezbędnych do ujawnienia w ewidencji gruntów działki: dz. Nr 871 o pow. 0,1765 ha obręb Blanowice gmina Zawiercie powiat zawierciański,.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.11.31.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4) Zadanie częściowe nr 4..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu pomiarowego i dokumentacji niezbędnych do ujawnienia w ewidencji gruntów działki: dz. Nr 584/1 o pow. 0,2440 ha obręb Kromołów gmina Zawiercie powiat zawierciański,.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.11.31.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5) Zadanie częściowe nr 5..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu pomiarowego i dokumentacji niezbędnych do ujawnienia w ewidencji gruntów działki: dz. Nr 692 o pow. 0,6000 ha obręb Podzamcze gmina Ogrodzieniec powiat zawierciański..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.11.31.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6) Zadanie częściowe nr 6..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla działek nr 1194, 923, 959, 963, 982/1 położonych w obr. Siedliska, gm. Tuchów, powiat tarnowski, woj. małopolskie..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.11.31.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7) Zadanie częściowe nr 7..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla działki nr 64/2 położonej w obr. Biała Woda, gm. Szczawnica, powiat nowotarski, woj. małopolskie..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.11.31.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 8) Zadanie częściowe nr 8..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla działek nr 76/4, 76/6 położonych w obr. Jaworsko, gm. Dębno, powiat brzeski, woj. małopolskie..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.11.31.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wy¶wietlono: 1040 razy
Nr telefon: dla zalogowanych
Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych
Województwo: dla zalogowanych
Komentarze:
(niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil)
Copyright Nasza-Geodezja.pl 2010-2012 (Geodezja24.pl.














































































































GEODEZJA portal

portal geodezyjny

forum geodezyjne

, geodezja ogloszenia, geodezyjny portal, forumowisko geodezja mapy, geodezja i kartografia, oferty pracy w geodezji, geodeta praca, geodezja praca, programy geodezyjne, studia geodezyjne,usługi geodezyjne, geodeta praca, geodezja praca,

uprawnienia geodezyjne

,

usługi geodezyjne

,

praca dla geodetow

,

firma geodezyjna, firmy geodezyjne

,

obsługa geodezyjna, ceny usług geodezyjnych