.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading....
eksperci - zadaj pytanie ekspertom od geodezji
Poznań:(geodezja - geodeta i geodeci uprawnieni, usługi geodezyjne,mapa, firma geodezyjna,mapki geodezyjne)  Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/79/2011 | 61-701 Poznań Poznań | Przetargi na prace geodezyjne | Geodezja forum geodezyjne, portal geodezyjny, forum geodezji i geodetów, geodeta, geodeci,firmy geodezyjne, ceny i cennik,usługi geodezyjne, darmowe ogłoszenia geodezyjne,praca, studia, uprawnienia geodezyjne szkolenia, geodeta, forum geodetów,kursy i szkolenia geodezyjne z geodezji, sprzęt geodezyjny i instrumenty,mapy,oferty geodetów, przetargi, usługi

TEN SERWIS NIE JEST JUŻ AKTYWNY

GEODEZJA


ZLECENIA GEODEZYJNE DLA GEODETÓW

ZLECENIA GEODEZYJNE


    •  Online: 4 goci i geodetw  
warmińsko-mazurskie podlaskie pomorskie zachodnio-pomorskie mazowieckie lubelskie kujawsko-pomorskie wielkopolskie lubuskie dolno¶l±skie łódzkie podkarpackie ¶więtokrzyskie opolskie ¶l±skie małopolskie Wybierz region
Firmy z: wielkopolskie
[czy¶ć sortowanie]
Typ ogłoszeń:
Kategorie ogłoszeń:
Wyszukiwarka ogłoszeń geodezyjnych:
Ogłoszenie: Poznań:(geodezja - geodeta i geodeci uprawnieni, usługi geodezyjne,mapa, firma geodezyjna,mapki geodezyjne) Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/79/2011 ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi )
Ważne do: 00-00-0000
Tre¶ć ogłoszenia: Poznań:- PRZETARG GEODEZJA - Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/79/2011(geodezja - geodeta i geodeci uprawnieni, usługi geodezyjne,mapa, firma geodezyjna,mapki geodezyjne)

Numer ogłoszenia: 380250 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.


Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/79/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Przeprowadzenie podziału geodezyjnego nieruchomości położonej w obrębie Kiączyn gmina Kaźmierz oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 135.

Część II: Podział geodezyjny działki nr 3/11 położonej w obrębie Manieczki gmina Brodnica.

Część III: Podział geodezyjny w trybie rolnym nieruchomości położonych w obrębie Wierzyce gmina Łubowo, zapisanych w KW nr PO1G/00074690/7 w SR w Gnieźnie.

Część IV: Podział geodezyjny w trybie rolnym nieruchomości oznaczonej jako działka nr 559 o pow. 4,7820 ha położona w obrębie Kłecko gmina Kłecko.

Część V: Badanie stanu prawnego dla działek położonych w obrębie Niedzwiedziny gmina Skoki.

Część VI: Sporządzenie pełnego wyciągu z wykazu zmian gruntowych, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Środzie Wlkp. dla nieruchomości zapisanych w KW nr PO1D/00032195/8 prowadzonej przez SR w Środzie Wlkp.

Część VII: przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek położonych w obrębie Umultowo, Gm. Poznań Miasto, zapisanych w:
KW nr PO1P/00034191/6

Część VIII: ustalenie księgi wieczystej dla działki nr ew. 862/1 o pow. 0,9100 ha, zabudowanej budynkami magazynowymi i budynkiem mieszkalnym położonej w obrębie Zębowo gm. Lwówek oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych , potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe.

Część IX: Ustalenie ksiąg wieczystych i wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości z historią byłego właściciela w okresie 1939 do 1992 z podaniem podstawy prawnej przejęcia na Skarb Państwa, a w przypadku powtarzających się opisanie tych podstaw prawnych przejęcia (decyzje, orzeczenia, protokoły etc.). Rezultatem tego opracowania powinno być:
Zamówienie dotyczy: obręb Zamęty gmina Mycielin - działka nr: 616/1, obręb Przyranie gmina Mycielin - działka nr 901/2. Sporządzenie wyciągu synchronizacyjnego obręb Miasto Kalisz działki nr 1 i nr 44/3.

Część X: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I księgi wieczystej nr PO1Y/00038068/9, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu wraz z przeprowadzeniem badania stanu prawnego. Sporządzenie mapy ewidencyjnej stanu prawnego, obejmującej działki zapisane w ww. księdze..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca dysponuje geodetą/geodetami posiadającymi świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005r.).

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami


oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień




III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy




III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wspomnianych warunków.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie.
Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów wymaganych lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie



SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:
1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi
a) klęski żywiołowe
b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą.
1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy.
1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności:
a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia
b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich
1.4. Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą.
1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy
2. Pozostałe zmiany
a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu
3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań - parter Recepcja zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).





IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie podziału geodezyjnego nieruchomości położonej w obrębie Kiączyn gmina Kaźmierz oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 135..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie podziału geodezyjnego nieruchomości położonej w obrębie Kiączyn gmina Kaźmierz oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 135..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podział geodezyjny działki nr 3/11 położonej w obrębie Manieczki gmina Brodnica..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działki nr 3/11 położonej w obrębie Manieczki gmina Brodnica..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podział geodezyjny w trybie rolnym nieruchomości położonych w obrębie Wierzyce gmina Łubowo, zapisanych w KW nr PO1G/00074690/7 w SR w Gnieźnie..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny w trybie rolnym nieruchomości położonych w obrębie Wierzyce gmina Łubowo, zapisanych w KW nr PO1G/00074690/7 w SR w Gnieźnie..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podział geodezyjny w trybie rolnym nieruchomości oznaczonej jako działka nr 559 o pow. 4,7820 ha położona w obrębie Kłecko gmina Kłecko..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny w trybie rolnym nieruchomości oznaczonej jako działka nr 559 o pow. 4,7820 ha położona w obrębie Kłecko gmina Kłecko..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Badanie stanu prawnego dla działek położonych w obrębie Niedzwiedziny gmina Skoki..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie stanu prawnego dla działek położonych w obrębie Niedzwiedziny gmina Skoki..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sporządzenie pełnego wyciągu z wykazu zmian gruntowych, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Środzie Wlkp. dla nieruchomości zapisanych w KW nr PO1D/00032195/8 prowadzonej przez SR w Środzie Wlkp..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie pełnego wyciągu z wykazu zmian gruntowych, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Środzie Wlkp. dla nieruchomości zapisanych w KW nr PO1D/00032195/8 prowadzonej przez SR w Środzie Wlkp..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek położonych w obrębie Umultowo, Gm. Poznań Miasto, zapisanych w:
KW nr PO1P/00034191/6.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek położonych w obrębie Umultowo, Gm. Poznań Miasto, zapisanych w:
KW nr PO1P/00034191/6.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ustalenie księgi wieczystej dla działki nr ew. 862/1 o pow. 0,9100 ha, zabudowanej budynkami magazynowymi i budynkiem mieszkalnym położonej w obrębie Zębowo gm. Lwówek oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych , potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie księgi wieczystej dla działki nr ew. 862/1 o pow. 0,9100 ha, zabudowanej budynkami magazynowymi i budynkiem mieszkalnym położonej w obrębie Zębowo gm. Lwówek oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych , potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zamówienie dotyczy: obręb Zamęty gmina Mycielin - działka nr: 616/1, obręb Przyranie gmina Mycielin - działka nr 901/2, obręb Miasto Kalisz działki nr 1 i nr 44/3..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie ksiąg wieczystych i wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości z historią byłego właściciela w okresie 1939 do 1992 z podaniem podstawy prawnej przejęcia na Skarb Państwa, a w przypadku powtarzających się opisanie tych podstaw prawnych przejęcia (decyzje, orzeczenia, protokoły etc.). Rezultatem tego opracowania powinno być:
Zamówienie dotyczy: obręb Zamęty gmina Mycielin - działka nr: 616/1, obręb Przyranie gmina Mycielin - działka nr 901/2. Sporządzenie wyciągu synchronizacyjnego obręb Miasto Kalisz działki nr 1 i nr 44/3..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I księgi wieczystej nr PO1Y/00038068/9, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu wraz z przeprowadzeniem badania stanu prawnego. Sporządzenie mapy ewidencyjnej stanu prawnego, obejmującej działki zapisane w ww. księdze..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I księgi wieczystej nr PO1Y/00038068/9, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu wraz z przeprowadzeniem badania stanu prawnego. Sporządzenie mapy ewidencyjnej stanu prawnego, obejmującej działki zapisane w ww. księdze..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wy¶wietlono: 1347 razy
Nr telefon: dla zalogowanych
Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych
Województwo: dla zalogowanych
Komentarze:
(niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil)
Copyright Nasza-Geodezja.pl 2010-2012 (Geodezja24.pl.














































































































GEODEZJA portal

portal geodezyjny

forum geodezyjne

, geodezja ogloszenia, geodezyjny portal, forumowisko geodezja mapy, geodezja i kartografia, oferty pracy w geodezji, geodeta praca, geodezja praca, programy geodezyjne, studia geodezyjne,usługi geodezyjne, geodeta praca, geodezja praca,

uprawnienia geodezyjne

,

usługi geodezyjne

,

praca dla geodetow

,

firma geodezyjna, firmy geodezyjne

,

obsługa geodezyjna, ceny usług geodezyjnych