.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading.... \n'); }; -->
Ogłoszenie: przetarg: Goleniów: Wykonywanie bieżących usług w zakresie dokonania podziałów nieruchomości na terenie miasta i gminy Goleniów w roku 2011 Gmina Goleniów , Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi ) Ważne do: Tre¶ć ogłoszenia: Goleniów - przetarg na Wykonywanie bieżących usług w zakresie dokonania podziałów nieruchomości na terenie miasta i gminy Goleniów w roku 2011 Numer ogłoszenia: 26185 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goleniów , Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698200, faks 091 4698298. Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bieżących usług w zakresie dokonania podziałów nieruchomości na terenie miasta i gminy Goleniów w roku 2011. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie podziałów geodezyjnych nieruchomości na terenie miasta i gminy Goleniów. 2. Zadanie obejmuje dokonanie podziału lub połączenia i podziału nieruchomości w formie i zakresie przewidzianych w standardach technicznych dotyczących geodezji i kartografii. 3. Zadanie obejmuje podziały w wyniku, których powstanie od 2 do 6 nowo powstałych działek bez względu na obszar i położenie.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia przewidzianego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe . II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca musi wykazać, iż: a) co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, b) co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno- wysokościowych. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1 - Cena - 0.90 2 - Termin realizacji zadania - 0.10 IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z Wykonawcą nie wykraczającej poza przedmiot zamówienia. Zmiany mogą być wprowadzone, jeżeli wystąpią niżej wymienione okoliczności: a) nastąpi konieczność zwrócenia się Zamawiającego z wnioskiem do Sądu w sprawie uwidocznienia zmian w zapisach Ksiąg Wieczystych, Zamawiający dokona przedłużenia terminu realizacji zadania, b) nastąpi konieczność uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Zamawiający dokona przedłużenia terminu realizacji zadania, c) nastąpi przekroczenie terminu wydania dokumentów geodezyjnych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej niezbędnych do wykonania umowy, Zamawiający dokona przedłużenia terminu realizacji zadania, d) nastąpi przekroczenie terminu przyjęcia dokumentów (operatu geodezyjnego I lub II etap) sporządzonych w toku wykonanych prac geodezyjnych do zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, Zamawiający dokona przedłużenia terminu realizacji zadania, e) z powodu złych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac, Zamawiający dokona przedłużenia terminu realizacji zadania, f) w trakcie realizacji umowy nastąpi konieczność rozszerzenia zakresu pracy powodująca zmianę liczby nowo powstałych działek, Zamawiający dokona przedłużenia terminu realizacji zadania i zmiany łącznego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy ( cena za jedną nowo powstałą działkę określoną w postępowaniu o zamówienie publiczne nie ulegnie zmianie), g) w trakcie prac geodezyjnych Zamawiający odstąpi od kontynuowania rozpoczętej roboty, Wykonawca naliczy wysokość wynagrodzenia za tę część usługi, którą faktycznie wykonał. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleniow.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta, Plac Lotników 1, 72- 100 Goleniów pok. 212. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy i Miasta, Plac Lotników 1, 72- 100 Goleniów pok. 212. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). Wy¶wietlono: 708 razy Autor: dla zalogowanych Nr telefon: dla zalogowanych Ulica: dla zalogowanych Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych Województwo: dla zalogowanych Komentarze: (niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil) |