Tre¶ć ogłoszenia:
Kołbaskowo:PRZETARG- Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby Urzędu Gminy w Kołbaskowie
Numer ogłoszenia: 20874 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołbaskowo , Kołbaskowo 106, 72-001 Kołbaskowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3119521, faks 091 3119510 w. 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby Urzędu Gminy w Kołbaskowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są 3 zadania usług geodezyjnych w zakresie podziału nieruchomości:
Zadanie Nr 1:
1.polegające na podziale działki o numerze ewidencyjnym 72/6 o pow. 0,6877 ha z obrębu Barnisław na dwie działki, będącej własnością Gminy Kołbaskowo.
2.polegające na podziale działki o numerze ewidencyjnym 100/3 o pow. 0,0410 ha z obrębu Barnisław na dwie działki, będącej własnością Gminy Kołbaskowo.
Zadanie Nr 2:
polegające na podziale działki o numerze ewidencyjnym 52/1 o pow. 0,01 ha z obrębu Siadło Dolne - na dwie działki, będącej własnością osoby fizycznej oraz działki nr 129 o pow. 1,52 ha, będącej własnością Gminy Kołbaskowo - na dwie działki. Podział jest nie zbędny w celu dokonania zmiany nieruchomości, zgodnie z decyzją Wójta Gminy Kołbaskowo o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji - przebudowa drogi gminnej nr 195023 Z wraz z siecią wodociągową na obszarze m. Siadło Dolne.
Zadanie Nr 3:
polegające na podziale działki o numerze ewidencyjnym nr 28 o pow. 1,5740 ha z obrębu Kamieniec, zgodnie z uchwalonym miejscowym planem zagospodarowania - na podstawie uchwały Nr IV/28/07 z dnia 26.02.2007 r. opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego nr 45, poz. 650).
Wyżej wymienione prace będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawy z dn. 17.05.1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne oraz ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości
.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
*
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
złożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnień geodezyjnych umożliwiających wykonanie przedmiotu umowy
*
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
złożenie oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz
*
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
złożenie oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz
*
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
złożenie oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz
*
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
złożenie oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
*
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
*
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
*
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w czasie jej trwania w kwestiach dotyczących terminu wykonania, jeśli termin wykonania usługi będzie musiał zostać przesunięty z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Wówczas Wykonawca ma obowiązek przedstawić dokumenty z których będzie wynikała konieczność przedłużenia terminu wykonania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolbaskowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kołbaskowo, 72-001 Kołbaskowo 106, pok. 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2011 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Kołbaskowo, 72-001 Kołbaskowo 106, pok. 23.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Przetargi na usługi geodezyjne dla firm geodezyjnych i geodetów (geodeta uprawniony z Kołbaskowa. Informacje o cenach usług geodezyjnych dla właścicieli, geodetów i inwestorów:
firma geodezyjna Kołbaskowo
geodeta w Kołbaskowie
firmy geodezyjne z Kołbaskowa
geodeci w Kołbaskowie
usługi geodezyjne w Kołbaskowie
mapa geodezyjna , podział działki , mapa do celów projektowych w okolicach Kołbaskowa
ZACHODNIOPOMORSKIE