.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading.... \n'); }; -->
Ogłoszenie: Brzozów:(geodezja - geodeta i geodeci uprawnieni, usługi geodezyjne,mapa, firma geodezyjna)- Wykonanie usług w zakresie prac geodezyjno - kartograficznych Powiat Brzozowski , ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi ) Tre¶ć ogłoszenia: Brzozów - PRZETARG na: Wykonanie usług w zakresie prac geodezyjno - kartograficznych (geodezja - geodeta i geodeci uprawnieni, usługi geodezyjne,mapa, firma geodezyjna) Numer ogłoszenia: 27678 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzozowski , ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4342645, faks 013 4342645. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzozow.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie prac geodezyjno - kartograficznych. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje cztery odrębne zadania: 1) ZADANIE Nr I - Pomiary sprawdzające w związku z aktualizacją ewidencji gruntów i budynków; 2) ZADANIE Nr II - Podziały nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Brzozowskiego; 3) ZADANIE Nr III - Opracowanie dokumentacji do celów prawnych (wykazy synchronizacyjne); 4) ZADANIE Nr IV - Aktualizacja klasyfikacji gruntów (weryfikacja klas i użytków gruntowych).. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej 1 osobą posiadającą następujące, minimalne kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie: 1) Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287) co najmniej w zakresie 2 - Rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych (dot. Wykonawców składających ofertę na Zad. Nr I, II i III); 2) Ukończony z wynikiem pozytywnym kurs z zakresu gleboznawstwa, klasyfikacji i kartografii gleb lub inne równoważne uzyskane wykształcenie - upoważniające do wykonywania gleboznawczej klasyfikacji gruntów i użytków (dot. Wykonawców składających ofertę na Zad. Nr IV); 3) 3 lata praktyki zawodowej w zakresie właściwym dla zadań objętych przedmiotem zamówienia (dot. Wszystkich Wykonawców). Wykonawca wykazując spełnienie tego warunku może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1) Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi osobami w realizacji zamówienia dołączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; 2) W przypadku, gdy ofertę wraz z załącznikami podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jedynie w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wskazanej poniżej: 1) Przekształcenia firmy Wykonawcy, zmiany nazwy lub siedziby i jego adresu, poprzez spisanie pisemnego aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie powyższych czynności; 2) Ustawowej zmianie obowiązującej w dniu zawarcia umowy stawki podatku VAT, poprzez spisanie pisemnego aneksu do umowy uwzględniającego zmiany w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy za realizację zamówienia. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/brzozowski/starostwo Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzozowie, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzozowie, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, III piętro, pok. Nr 4 - sekretariat.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Nr I. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiary sprawdzające w związku z aktualizacją ewidencji gruntów i budynków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr II. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podziały nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Brzozowskiego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE Nr III. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji do celów prawnych (wykazy synchronizacyjne). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE Nr IV. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klasyfikacji gruntów (weryfikacja klas i użytków gruntowych). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. PODKARPACKIE - BRZOZÓW: usługi geodezyjne – mapa do celów projektowych, podział działki, wznowienie znaków granicznych (wytyczenie granic), inwentaryzacja powykonawcza obiektów budowlanychh (odbiór budynku), rozgraniczenie nieruchomości, wytyczenie obiektów budowlanych (wytyczenie budynku, przyłącza sieci), obsługa geodezyjna budowy i inwestycji, klasyfikacja gruntów (gleboznawcza), mapa zasadnicza, mapa i mapki geodezyjne, aktualizacja ewidencji gruntów i budynków
|