.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading.... \n'); }; -->
Typ ogłoszeń: Kategorie ogłoszeń: Ogłoszenie: Wrocław: Usługi geodezyjne w zakresie sporządzenia dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla wskazanych nieruchomości w grudniu 2010 roku na terenie działania Oddziału (woj. dolnośląskie).Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi ) Tre¶ć ogłoszenia: Wrocław: Usługi geodezyjne w zakresie sporządzenia dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla wskazanych nieruchomości w grudniu 2010 roku na terenie działania Oddziału (woj. dolnośląskie). Numer ogłoszenia: 370549 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563919, 3563862, 3563863, faks 071 3579097. * Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne w zakresie sporządzenia dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla wskazanych nieruchomości w grudniu 2010 roku na terenie działania Oddziału (woj. dolnośląskie).. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi geodezyjne - podziały nieruchomości, okazania granic, zmiana klasyfikacji gruntów. Usługa obejmuje sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej: a) wstępny projekt podziału zaakceptowany przez Zamawiającego, b) postanowienia zatwierdzające projekt podziału (dla podziału w trybie nierolnym), c) decyzje zatwierdzająca projekt podziału (dla podziału w trybie nierolnym), d) wyciągi z wykazu zmian gruntowych (z wyszczególnieniem klas gruntów), e) wypisy i wyrysy z operatu ewidencji gruntów i budynków, po jednym egzemplarzu dla każdej nowo powstałej działki (nie dotyczy przedmiotów od 3 do 10 oraz 23) f) protokołu z okazania granic (w przypadku okazania granic nieruchomości), Zamówienie podzielono na 23 odrębnych części zamówienia od 1 do 23 według załącznika - Załącznik do SIWZ. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: . SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI * Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW * III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: -Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego. * III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej - co najmniej 3 dokumentacji geodezyjno-kartograficznych (odrębnych podziałów)- Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: -Wykaz wykonanych dokumentacji geodezyjnych (odrębnych podziałów geodezyjnych) z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców -Dokumenty potwierdzające, że usługi geodezyjne z wykazu określonego wg wzoru formularza ofertowego zostały wykonane należycie. -Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego. * III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: -Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego. * III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: -Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnień zawodowych określonych w Ustawie z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. Nr 240 z 2005r. poz. 2027) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 30 lipca 2003r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii (Dz.U. Nr 143 z 2003r. poz.1396) w zakresie objętym niniejszą specyfikacją -W przypadku, gdy Wykonawca poda informacje o osobie, którą będzie dysponował, musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie (oświadczenie) tej osoby lub innych podmiotów o do udostępnienia osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. -Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego. * III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: -Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku w przypadku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z przedłożonych dokumentów winno bezspornie wynikać, iż ubezpieczenie jest opłacone poprzez jednoznaczny zapis na polisie lub dowód opłacenia przelewem lub do kasy -Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY * III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: o wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień o opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia * III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy o aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert o aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert o wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. * III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert o nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w projekcie podziału z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy. 1.3 Konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości (okazania granic) w celu ustalenia przebiegu granic dzielonej nieruchomości. 1.4 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) Udokumentowane przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji postanowień, decyzji, opinii, zezwoleń, itp. skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, b) Nieuregulowanego stanu prawnego nieruchomości stwierdzonego w trakcie wykonywania umowy, c) Udokumentowane wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania organów administracji. 1.5 Zmiany będące następstwem udokumentowanych zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60,. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, kancelaria.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot 1. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 1 A) Podział geodezyjny dz. nr 501/3 AM2, obr. Nadolice Chrząstawa Wielka, gm. Czernica, pow. ok. 0,36ha w celu wydzielenia terenów oznaczonych symbolami: 6KDD - tereny dróg dojazdowych, 11KDW - tereny dróg wewnętrznych; oraz trzech działek budowlanych zgodnie z oznaczeniami w mpzp. wg załącznika B) Podział geodezyjny dz. nr 44/2 AM1 o pow. 0,28ha, obr. Rolantowice, gm. Kobierzyce. Wydzielenie części oznaczonej w mpzp symbolem 12.04KDD/2 - publiczne drogi dojazdowe wg załącznika. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot 2. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 2 A) Podział geodezyjny zabudowanej dz. nr 404/89 pow. 71,41ha, obr. Boguszyce, gm. Oleśnica zgodnie z załączonym projektem podziału Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu wg załącznika B) Podział geodezyjny dz. nr 416 AM4, pow. 4,44 ha, ob. Dalborowice, gm. Dziadowa Kłoda wg. szkicu - uzgodnienie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków wg załącznika. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiot 3. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 3 Podział geodezyjny dz. nr 458/27 AM2, obr. Komarno, gm. Janowice Wielkie na 18 działek. Wykonanie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych(1 egz.) - wydzielenie 13 działek o pow. =3000m2 oraz 5 działek o pow. >3000m2. (Podział bez trwałej stabilizacji nowopowstałych punktów granicznych oraz w przypadku przedmiotowego zadania Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedłożenia wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów dla każdej nowo powstałej działki). * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiot 4. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 4 Połączenie działek nr 954/10 i 954/11 obręb Siekierczyn, gm. Siekierczyn. Wydzielenie z nowopowstałej działki oraz działek nr 954/8, 954/9 i 954/12 wody płynącej - potoku Lipniak. Wykonanie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych - 1 egz. Podział w celu wydzielenia wody płynącej potoku Lipniak. . (Podział bez trwałej stabilizacji nowopowstałych punktów granicznych oraz w przypadku przedmiotowego zadania Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedłożenia wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów dla każdej nowo powstałej działki.. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiot 5. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 5 Podział geodezyjny działki nr 4 AM8, pow. 1,0658 obr. Świeradów Zdrój-3, gm. Świeradów Zdrój. Podział na cztery działki. Wykonanie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych - 1 egz. Wydzielenie terenów oznaczonych w planie zagospodarowania przestrzennego gminy symbolami 484aMN/UT, 481KDD. W przypadku przedmiotowego zadania Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedłożenia wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów dla każdej nowo powstałej działki.. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedmiot 6. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 6 Wydzielenie z dz. nr 9/1 obr. Świeradów Zdrój-6, gm. Świeradów Zdrój o pow. 1,3432 ha części terenu oznaczonego w PZP gminy symbolem 890aMN/UTR wraz z częścią terenu 894R o łącznej pow. 2000m2. Wydzielenie z dz. nr 9/2 obr. Świeradów Zdrój-6, gm. Świeradów Zdrój o pow. 1,4702 ha terenu oznaczonego w PZP gimy symbolem 891KDD, wydzielenie 5 działek budowlanych na terenie 890aMN/UT wraz z częściami terenu 894R i częścią terenu 895ZL. W przypadku braku pozytywnego zaopiniowania wstępnie zaproponowanego podziału należy wykonać: połączenie i podział dz. 9/1 oraz 9/2, wydzielenie terenu oznaczonego w PZP gminy symbolem 891KDD, wydzielenie 5 dz. budowlanych na terenie 890aMN/UT - zgodnie z załącznikiem. W przypadku przedmiotowego zadania Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedłożenia wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów dla każdej nowo powstałej działki.. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przedmiot 7. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 7 Podział geodezyjny działki nr 19 AM9 obr. Świeradów Zdrój-6, gm. Świeradów Zdrój, o pow. 1,7650 ha na trzy działki. Wykonanie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych - 1 egz. Wydzielenie terenów oznaczonych w planie zagospodarowania przestrzennego gminy symbolami 896MN/UT, 899KDD. W przypadku przedmiotowego zadania Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedłożenia wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów dla każdej nowo powstałej działki.. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przedmiot 8. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 8 Podział geodezyjny działki nr 20 AM13, obr. Świeradów Zdrój-6, gm. Świeradów Zdrój o pow. 1,6793 ha na dwie działki. Wykonanie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych - 1 egz. Wydzielenie terenu oznaczonego w planie zagospodarowania przestrzennego gminy symbolem 699MN. W przypadku przedmiotowego zadania Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedłożenia wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów dla każdej nowo powstałej działki.. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przedmiot 9. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 9 Podział geodezyjny działki nr 21/1 AM8 obr. Świeradów Zdrój-6, gm. Świeradów Zdrój o pow.1,0570 ha na pięć działek oraz działki nr 21/2 AM8 obr. Świeradów Zdrój-6, gm. Świeradów Zdrój o pow. 0,7868 ha na cztery działki. Wykonanie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych - po jednym egzemplarzu dla działki podlegającej podziałowi. Wydzielenie terenu oznaczonego w planie zagospodarowania przestrzennego gminy symbolem 891KDD oraz wydzielenie siedmiu działek budowlanych. W przypadku przedmiotowego zadania Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedłożenia wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów dla każdej nowo powstałej działki.. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przedmiot 10. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 10 Podział geodezyjny działki nr 28 AM9 obr. Świeradów Zdrój-3, gm. Świeradów Zdrój o pow. 1,7137 ha na pięć działek. Wykonanie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych - 1 egz. Wydzielenie terenu oznaczonego w planie zagospodarowania przestrzennego gminy symbolem 899KDD oraz wydzielenie dwóch działek budowlanych na terenie 897MN/UT. W przypadku przedmiotowego zadania Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedłożenia wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów dla każdej nowo powstałej działki. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przedmiot 11. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 11 A) Podział nieruchomości zabudowanej nr 243/7 o pow. 31,56 ha w obr. Miechów, gm. Niechlów zgodnie z załączonym projektem podziału zatwierdzonym przez W.U.O.Z. we Wrocławiu wg załącznika B) Podział geodezyjny działki nr 228 o pow. 1,1300ha, obr. Mrozów, gm. Miękinia. Podział na działki budowlane w trybie rolnym na 3 działki wg załącznika. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przedmiot 12. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 12 Podział geodezyjny dz. nr 286/3 AM2 o pow. 0,2053ha, obr. Kryniczno, gm. Środa Śl. Podział terenu zgodnie z mpzp. Wydzielenie poszerzenia drogi wewnętrznej - wg załącznika. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przedmiot 13. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 13 A) Podział nieruchomości zabudowanej nr 243/7 o pow. 31,56 ha w obr. Miechów, gm. Niechlów zgodnie z załączonym projektem podziału zatwierdzonym przez W.U.O.Z. we Wrocławiu wg załącznika B) Podział nieruchomości zabudowanej nr 208/15 o pow. 4,6782 ha w ob. Karów, gm. Niechlów zgodnie z załączonym projektem podziału zatwierdzonym przez W.U.O.Z. wg załącznika. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przedmiot 14. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 14 A) Podział nieruchomości zabudowanej nr 2/6 o pow. 23,3684 ha w ob. Brzeżany, gm. Góra zgodnie z załączonym projektem podziału zatwierdzonym przez W.U.O.Z. we Wrocławiu wg załącznika B) Podział nieruchomości zabudowanej nr 550/3 o pow. 10,0762 ha w ob. Czernina zgdonie z załączonym projektem podziału zatwierdzonym przez W.U.O.Z. we Wrocławiu wg załącznika C) Podział nieruchomości zabudowanej nr 483/8 o pow. 91,9163 ha w ob. Ślubów zgodnie z załączonym projektem podziału zatwierdzonym przez W.U.O.Z. we Wrocławiu wg załącznika. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Przedmiot 15. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 15 Podział działek nr 258/3 o pow. 68,40 ha, 82/1 o pow. 25,36 ha, ob. Brzezina Sułowska, gm. Milicz w celu ustalenia linii brzegowej rzeki Bachorzec -zmiana użytków na Wp. (Podział bez trwałej stabilizacji nowopowstałych punktów granicznych ). * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Przedmiot 16. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 16 Podział działki nr 283/7 AM1, o pow. 34,6 ha, ob. Guzowice, gm. Cieszków w celu wydzielenia rezerwy pasa drogi krajowej nr 15 wg załącznika. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przedmiot 17. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 17 Podział geodezyjny działki nr 664 o pow. 35,04 ha oraz działki nr 668 o pow. 81,4 ha, ob. Rzeczyca, gm. Grębocice zgodnie z załącznikiem graficznym. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Przedmiot 18. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 18 Podział geodezyjny działki nr 91/70 AM1, ob. Nowy Dwór, gm. Trzebnica o pow. 24,04ha w celu wydzielenia terenów pod obwodnicę miasta Trzebnicy na drogę kl. G (drogą krajową nr 15) zgodnie z MPZP. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Przedmiot 19. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 19 Podział geodezyjny dz. nr 393/10 o pow. 28,70 ha, ob. Radoszyce, gm. Rudna w celu wydzielenia lasu (ok. 4,90 ha) zgodnie z załącznikiem graficznym. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Przedmiot 20. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 20 Podział geodezyjny dz. nr 2/9 o pow. 0,1788 ob. Miłgostowice, gm. Kunice w celu wydzielenia części działki z budynkiem mieszkalnym zgodnie z załączonym szkicem. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Przedmiot 21. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 21 A) Podział geodezyjny dz. 102/3 AM2 o pow. 0,96 ha, ob. Cieszków, gm. Cieszków w celu wydzielenia terenów przeznaczonych pod drogi dojazdowe KDD lub drogi wewnętrzne KDW oraz wydzielenia 6 działek budowlanych zgodnie z MPZP wg załącznika B) Podział geodezyjny dz. 525/8 AM2 o pow. 1,2991 ha, ob. Cieszków, gm. Cieszków w celu wydzielenia 6 działek budowlanych zgodnie z MPZP wg załącznika. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Przedmiot 22. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 22 Podział geodezyjny dz. 360/48 o pow. 3,4147 ha, obr. Dobrocin w celu wydzielenia oczyszczalni ścieków przeznaczonej do sprzedaży dla mieszkańców budynku mieszkalnego przy ul. Ogrodowej 9 w m. Dobrocin zgodnie z załącznikiem. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Przedmiot 23. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 23 Wprowadzenie zmian w ewidencji gruntów dz. nr 338/3 o pow. 0,6738 ha, ob. Czerńczyce, gm. Ziębice, uwzględniających fizyczną likwidację 5 budynków wskazanych w załączniku Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia kopii mapy zasadniczej oraz kopii mapy ewidencyjnej z naniesionymi zmianami. W przypadku przedmiotowego zadania Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedłożenia wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. Wy¶wietlono: 1493 razy Autor: dla zalogowanych Nr telefon: dla zalogowanych Email: dla zalogowanych Ulica: dla zalogowanych Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych Gmina: dla zalogowanych Powiat: dla zalogowanych Województwo: dla zalogowanych
Komentarze: 14-02-2011 09:48 UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Przetargi na usługi geodezyjne dla firm geodezyjnych i geodetów (geodeta uprawniony z Wrocławia. Informacje o cenach usług geodezyjnych dla właścicieli, geodetów i inwestorów:firma geodezyjna Wrocławgeodeta we Wrocławiufirmy geodezyjne z Wrocławiageodeci we Wrocławiuusługi geodezyjne we Wrocławiumapa geodezyjna , podział działki , mapa do celów projektowych w okolicach WrocławiaDOLNOŚLĄSKIE Część NR: 1 Nazwa: Przedmiot 1. IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * GEOPOINT Grzegorz Strychar, ul. Komorowska 18/10, 54-436 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 5150,00 * Oferta z najniższą ceną: 5150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7660,00 * Waluta: PLN. Część NR: 2 Nazwa: Przedmiot 2 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * GEOPOINT Grzegorz Strychar, ul. Komorowska 18/10, 54-436 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 5140,00 * Oferta z najniższą ceną: 5140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17835,00 * Waluta: PLN. Część NR: 3 Nazwa: Przedmiot 3 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej Oddział w Brzegu, ul.Piastowska 9, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8196,72 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 6270,00 * Oferta z najniższą ceną: 6270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13500,00 * Waluta: PLN. Część NR: 4 Nazwa: Przedmiot 4 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * GEOS Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Usługowe, ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8196,72 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 7750,00 * Oferta z najniższą ceną: 7750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18600,00 * Waluta: PLN. Część NR: 5 Nazwa: Przedmiot 5 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * PIN-GEO Piotr Borkowski, ul. Główna 15/5, 58-321 Jugowice, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3658,54 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 2240,00 * Oferta z najniższą ceną: 2240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4895,40 * Waluta: PLN. Część NR: 6 Nazwa: przedmiot 6 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * Usługi Geodezyjno-Klasyfikacyjne Tomasz Lizun, ul. Kiepury 27c/2, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9016,39 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 2900,00 * Oferta z najniższą ceną: 2900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7500,00 * Waluta: PLN. Część NR: 7 Nazwa: Przedmiot 7 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * PIN-GEO Piotr Borkowski, ul. Główna 15/5, 58-321 Jugowice, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 2150,00 * Oferta z najniższą ceną: 2150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4800,00 * Waluta: PLN. Część NR: 8 Nazwa: Przedmiot 8 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * PIN-GEO Piotr Borkowski, ul. Główna 15/5, 58-321 Jugowice, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,02 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 1680,00 * Oferta z najniższą ceną: 1680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3900,00 * Waluta: PLN. Część NR: 9 Nazwa: Przedmiot 9 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * Usługi Geodezyjno-Klasyfikacyjne Tomasz Lizun, ul. Kiepury 27c/2, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8196,72 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 3800,00 * Oferta z najniższą ceną: 3800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7995,00 * Waluta: PLN. Część NR: 10 Nazwa: Przedmiot 10 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * PIN-GEO Piotr Borkowski, ul. Główna 15/5, 58-321 Jugowice, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4918,03 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 2880,00 * Oferta z najniższą ceną: 2880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6200,00 * Waluta: PLN. Część NR: 11 Nazwa: Przedmiot 11 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * Zakład Usług Geodezyjnych Ryszard Belka, ul.Kwiska 41/18, 54-210 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 5658,00 * Oferta z najniższą ceną: 2091,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15375,00 * Waluta: PLN. Część NR: 13 Nazwa: Przedmiot 13 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej Oddział w Brzegu, ul.Piastowska 9, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 8000,00 * Oferta z najniższą ceną: 8000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16605,00 * Waluta: PLN. Część NR: 14 Nazwa: Przedmiot 14 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * Mariusz Szukalski Zakład Usług Geodezyjnych GEOCENTR, ul.Celtycka 15/11, 54-153 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 16700,00 * Oferta z najniższą ceną: 16700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28290,00 * Waluta: PLN. Część NR: 15 Nazwa: Przedmiot 15 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej Oddział w Brzegu, ul.Piastowska 9, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 12300,00 * Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24600,00 * Waluta: PLN. Część NR: 16 Nazwa: Przedmiot 16 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej Oddział w Brzegu, ul.Piastowska 9, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 3700,00 * Oferta z najniższą ceną: 3700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11070,00 * Waluta: PLN. Część NR: 17 Nazwa: Przedmiot 17 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * Mariusz Szukalski Zakład Usług Geodezyjnych GEOCENTR, ul.Celtycka 15/11, 54-153 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 15300,00 * Oferta z najniższą ceną: 15300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27890,00 * Waluta: PLN. Część NR: 18 Nazwa: Przedmiot 18 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * GEOPOINT Grzegorz Strychar, ul. Komorowska 18/10, 54-436 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 2950,00 * Oferta z najniższą ceną: 2950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13284,00 * Waluta: PLN. Część NR: 19 Nazwa: Przedmiot 19 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i Kartograficznych, ul. Budziszyńska 28/1, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2500,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 4900,00 * Oferta z najniższą ceną: 4900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8500,00 * Waluta: PLN. Część NR: 20 Nazwa: Przedmiot 20 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * Biuro Geodezji Kartografii i Wyceny Nieruchomości GIK, ul. Odrodzenia 19, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2500,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 2286,00 * Oferta z najniższą ceną: 2286,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4800,00 * Waluta: PLN. Część NR: 21 Nazwa: Przedmiot 21 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * Mariusz Szukalski Zakład Usług Geodezyjnych GEOCENTR, ul.Celtycka 15/11, 54-153 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 9500,00 * Oferta z najniższą ceną: 2952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20910,00 * Waluta: PLN. Część NR: 22 Nazwa: Przedmiot 22 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * Usługi Geodezyjno-Kartograficzne Stanisław Maciejowski, os. XXV lecia 23/10, 58-260 Bielawa, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 1599,00 * Oferta z najniższą ceną: 820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4500,00 * Waluta: PLN. Część NR: 23 Nazwa: Przedmiot 23 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * Usługi Geodezyjno-Kartograficzne Stanisław Maciejowski, os. XXV lecia 23/10, 58-260 Bielawa, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 861,00 * Oferta z najniższą ceną: 861,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4292,70 * Waluta: PLN. (niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil) |