.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading.... \n'); }; -->
Typ ogłoszeń: Kategorie ogłoszeń: Ogłoszenie: Zielona Góra: Usługi geodezyjne, Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze , ul. Lwowska 25, 65-225 Zielona Góra, woj. lubuskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi ) Ważne do: Tre¶ć ogłoszenia: Zielona Góra: Usługi geodezyjne Numer ogłoszenia: 336999 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze , ul. Lwowska 25, 65-225 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3272389, faks 068 3272006. Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace polegające na projektowaniu i wykonaniu pomiarów geodezyjnych, dokonywania obliczeń, sporządzaniu i przetwarzaniu dokumentacji geodezyjnej, a także zakładaniu i aktualizacji baz danych, pomiarach i opracowaniach fotogrametrycznych. Postępowanie poniżej 125.000 euro. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00 - 74.27.40.00 . II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Nie wymagane III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii - wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne(Dz.U. nr 240, poz. 2027 z 2005 r.) III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oświadczenie i wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oświadczenie III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oświadczenie i wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: koncesję, zezwolenie lub licencję wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Referencje potwierdzające, że wymienione zadania zostały wykonane należycie III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Dopuszcza się zmianę umownego terminu wykonania w przypadku: - wydłużenia procedur administracyjnych związanych z wydaniem decyzji o podziale, - umorzenia postępowania w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, - przedłużających się uzgodnień, co do sposobu podziału działki z podmiotami posiadającymi prawa rzeczowe do całości lub części dzielonej nieruchomości, - zwiększenia zakresu zamówienia, - wszczęcia postępowanie rozgraniczeniowego, - zmiany miejscowego planu zagospodarowania, studium uwarunkowań, decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania, - przekazania nieruchomości lub jej części na rzecz instytucji samorządowych lub innych, - uzgodnień z dzierżawcą, - nowych okoliczności wniesionych przez strony w trakcie wykonywania usługi, - zwiększenia liczby wydzielanych działek w stosunku do pierwotnie założonej, - na skutek okoliczności formalno-prawnych i realizacji nowych zadań publicznych, - wystąpienia czynników zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwolą na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia (np.; zdarzenia losowe, czynniki atmosferyczne, itp.). Dopuszcza się zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią następujące przypadki: - śmierć, choroba lub inne zdarzenia losowe, - rezygnacja osób wymienionych w umowie z wykonywania obowiązków. Dopuszcza się zamianę pozostałych zapisów umowy, pod warunkiem, że: - wystąpi konieczność wyłączenia działek z umowy, których podział z przyczyn nie dających się przewidzieć nie jest możliwy do wykonania w zakresie zawartym w SIWZ, - z powodu działania osób trzecich, wykonanie prac będzie niemożliwe, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - realizacja części przedmiotu zamówienia z przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest możliwa do wykonania, - zmiana treści umowy jest korzystna dla Zamawiającego. Przewiduje się możliwość rezygnacji z części umownych prac w sytuacji, gdy zmiany nie będą korzystne dla Zamawiającego, wystąpi urzędowa zmiana wysokości stawki podatku VAT (łączne wynagrodzenie zostanie zmienione o wysokość zmiany tego podatku) IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Lwowska 25, 65-225 Zielona Góra. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2010 godzina 09:00, miejsce: ul. Lwowska 25, 65-225 Zielona Góra, pokój nr 22 (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Wy¶wietlono: 753 razy Autor: dla zalogowanych Ulica: dla zalogowanych Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych Województwo: dla zalogowanych
Komentarze: 28-12-2010 10:00 UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Część NR: 1 Nazwa: Powiat krośnieński IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2010. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * Geoexpert s.c. Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i Rzeczoznawstwa Majątkowego Waldemar Surma i Mirosław Komarnicki, ul. Boh. Westerplatte 11, 65-034 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 3904,00 * Oferta z najniższą ceną: 3904,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5673,00 * Waluta: PLN. Część NR: 2 Nazwa: Powiat nowosolski i wschowski IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2010. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * Geodezja Roszkowski, Marek Roszkowski, ul. Wincentego Pola 16, 67-410 Sława, kraj/woj. lubuskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38000,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 19032,00 * Oferta z najniższą ceną: 19032,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29158,00 * Waluta: PLN. Część NR: 3 Nazwa: Powiat zielonogórski IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2010. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * Geoexpert s.c. Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i Rzeczoznawstwa Majątkowego Waldemar Surma i Mirosław Komarnicki, ul. Boh. Westerplatte 11, 65-034 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11500,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 10736,00 * Oferta z najniższą ceną: 10736,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21167,00 * Waluta: PLN. Część NR: 4 Nazwa: Powiat żagański IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2010. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * Geoexpert s.c. Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i Rzeczoznawstwa Majątkowego Waldemar Surma i Mirosław Komarnicki, ul. Boh. Westerplatte 11, 65-034 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ * Cena wybranej oferty: 18788,00 * Oferta z najniższą ceną: 18788,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26230,00 * Waluta: PLN. (niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil) |