.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading....
eksperci - zadaj pytanie ekspertom od geodezji
Krotoszyn: Zadanie I  Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V ksiąg Wieczystych Sadu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr 5248.  Zadanie II   |  63-700 Krotoszyn  | Geodezja | Geodezja forum geodezyjne, portal geodezyjny, forum geodezji i geodetów, geodeta, geodeci,firmy geodezyjne, ceny i cennik,usługi geodezyjne, darmowe ogłoszenia geodezyjne,praca, studia, uprawnienia geodezyjne szkolenia, geodeta, forum geodetów,kursy i szkolenia geodezyjne z geodezji, sprzęt geodezyjny i instrumenty,mapy,oferty geodetów, przetargi, usługi

TEN SERWIS NIE JEST JUŻ AKTYWNY

GEODEZJA


ZLECENIA GEODEZYJNE DLA GEODETÓW

ZLECENIA GEODEZYJNE


    •  Online: 3 goci i geodetw  
Wyszukiwarka ogłoszeń geodezyjnych:
Ogłoszenie: Krotoszyn: Zadanie I Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V ksiąg Wieczystych Sadu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr 5248. Zadanie II ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi )
Ważne do:
Tre¶ć ogłoszenia: Krotoszyn: Zadanie I
Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V ksiąg Wieczystych Sadu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr 5248.
Zadanie II
Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr Długołęka Tom I karta 22

Numer ogłoszenia: 334833 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie , ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256(57) w. 335.



I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I
Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V ksiąg Wieczystych Sadu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr 5248.
Zadanie II
Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr Długołęka Tom I karta 22.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I
Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr 5248. Obecna powierzchnia księgi wynosi 0,3843 ha, natomiast powierzchnia pierwotna wynosiła 2,0643 ha. Księga wieczysta w dziale I-O zawiera 3 wpisy, przy czym dział I-O księgi wieczystej nie jest oznaczony
Opracowanie w szczególności powinno zawierać:
przeprowadzenie badania księgi wieczystej i sporządzenie z tej czynności protokółu,
sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla sprostowania działu I-O księgi wieczystej.


Zadanie II
Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr Długołęka Tom I karta 22. Obecna powierzchnia księgi wynosi 0,1450 ha, natomiast powierzchnia pierwotna wynosiła 4,1050 ha. Księga wieczysta w dziale I-O zawiera 2 wpisy, przy czym dział I-O księgi wieczystej był oznaczony poprzez numery parcel wraz z ich powierzchnią.
Opracowanie w szczególności powinno zawierać:
przeprowadzenie badania księgi wieczystej i sporządzenie z tej czynności protokółu,
sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla sprostowania działu I-O księgi wieczystej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2010.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

a) Ocena spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dokonana zostanie na podstawie wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien potwierdzać dysponowanie, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie 1 i 2 wydane na mocy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 lipca 2003 r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii (Dz. U. Nr 143, poz. 1396) w związku z art. 45 ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027, z późn. zm.).
Do oferty należy dołączyć oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia o których mowa powyżej.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami


oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień




III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy




III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie



SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-krotoszyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiat-krotoszyn.pl
lub
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).






IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V ksiąg Wieczystych Sadu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr 5248.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I
Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr 5248. Obecna powierzchnia księgi wynosi 0,3843 ha, natomiast powierzchnia pierwotna wynosiła 2,0643 ha. Księga wieczysta w dziale I-O zawiera 3 wpisy, przy czym dział I-O księgi wieczystej nie jest oznaczony
Opracowanie w szczególności powinno zawierać:
przeprowadzenie badania księgi wieczystej i sporządzenie z tej czynności protokółu,
sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla sprostowania działu I-O księgi wieczystej..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr Długołęka Tom I karta 22.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr Długołęka Tom I karta 22. Obecna powierzchnia księgi wynosi 0,1450 ha, natomiast powierzchnia pierwotna wynosiła 4,1050 ha. Księga wieczysta w dziale I-O zawiera 2 wpisy, przy czym dział I-O księgi wieczystej był oznaczony poprzez numery parcel wraz z ich powierzchnią.
Opracowanie w szczególności powinno zawierać:
przeprowadzenie badania księgi wieczystej i sporządzenie z tej czynności protokółu,
sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla sprostowania działu I-O księgi wieczystej.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wy¶wietlono: 705 razy
Nr telefon: dla zalogowanych
Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych
Województwo: dla zalogowanych
Komentarze:
09-12-2010 11:17
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR: 1

Nazwa: Zadanie I
Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V ksiąg Wieczystych Sadu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr 5248. Obecna powierzchnia księgi wynosi 0,3843 ha, natomiast powierzchnia pierwotna wynosiła 2,0643 ha. Księga wieczysta w dziale I-O zawiera 3wpisy, przy czym dział I-O księgi wieczystej nie jest oznaczony.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


GEODEZJA MARIUSZ TRAWIŃSKI, ul. Floriańska 2 c, 63-720 Koźmin Wlkp., kraj/woj. wielkopolskie.



IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


Cena wybranej oferty: 1450,00


Oferta z najniższą ceną: 1450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1450,00


Waluta: PLN.

Część NR: 2

Nazwa: Zadanie II
Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr Długołęka Tom I karta 22. Obecna powierzchnia księgi wynosi 0,1450 ha, natomiast powierzchnia pierwotna wynosiła 4,1050 ha. Księga wieczysta w dziale I-O zawiera 2 wpisy, przy czym dział I-O księgi wieczystej był oznaczony poprzez numery parcel wraz z ich powierzchnią.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


GEODEZJA Mariusz Trawiński, ul. Floriańska 2 c, 63-720 Koźmin Wlkp., kraj/woj. wielkopolskie.



IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


Cena wybranej oferty: 950,00


Oferta z najniższą ceną: 950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 950,00


Waluta: PLN.
(niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil)
Copyright Nasza-Geodezja.pl 2010-2012 (Geodezja24.pl.














































































































GEODEZJA portal

portal geodezyjny

forum geodezyjne

, geodezja ogloszenia, geodezyjny portal, forumowisko geodezja mapy, geodezja i kartografia, oferty pracy w geodezji, geodeta praca, geodezja praca, programy geodezyjne, studia geodezyjne,usługi geodezyjne, geodeta praca, geodezja praca,

uprawnienia geodezyjne

,

usługi geodezyjne

,

praca dla geodetow

,

firma geodezyjna, firmy geodezyjne

,

obsługa geodezyjna, ceny usług geodezyjnych