.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading.... \n'); }; -->
Typ ogłoszeń: Kategorie ogłoszeń: Ogłoszenie: Krotoszyn: Zadanie I Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V ksiąg Wieczystych Sadu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr 5248. Zadanie II ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi ) Ważne do: Tre¶ć ogłoszenia: Krotoszyn: Zadanie I Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V ksiąg Wieczystych Sadu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr 5248. Zadanie II Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr Długołęka Tom I karta 22 Numer ogłoszenia: 334833 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie , ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256(57) w. 335. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V ksiąg Wieczystych Sadu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr 5248. Zadanie II Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr Długołęka Tom I karta 22. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr 5248. Obecna powierzchnia księgi wynosi 0,3843 ha, natomiast powierzchnia pierwotna wynosiła 2,0643 ha. Księga wieczysta w dziale I-O zawiera 3 wpisy, przy czym dział I-O księgi wieczystej nie jest oznaczony Opracowanie w szczególności powinno zawierać: przeprowadzenie badania księgi wieczystej i sporządzenie z tej czynności protokółu, sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla sprostowania działu I-O księgi wieczystej. Zadanie II Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr Długołęka Tom I karta 22. Obecna powierzchnia księgi wynosi 0,1450 ha, natomiast powierzchnia pierwotna wynosiła 4,1050 ha. Księga wieczysta w dziale I-O zawiera 2 wpisy, przy czym dział I-O księgi wieczystej był oznaczony poprzez numery parcel wraz z ich powierzchnią. Opracowanie w szczególności powinno zawierać: przeprowadzenie badania księgi wieczystej i sporządzenie z tej czynności protokółu, sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla sprostowania działu I-O księgi wieczystej. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku a) Ocena spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dokonana zostanie na podstawie wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien potwierdzać dysponowanie, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie 1 i 2 wydane na mocy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 lipca 2003 r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii (Dz. U. Nr 143, poz. 1396) w związku z art. 45 ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027, z późn. zm.). Do oferty należy dołączyć oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia o których mowa powyżej. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Wypełniony formularz ofertowy III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-krotoszyn.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiat-krotoszyn.pl lub Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 63-700 Krotoszyn. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 63-700 Krotoszyn. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V ksiąg Wieczystych Sadu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr 5248. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr 5248. Obecna powierzchnia księgi wynosi 0,3843 ha, natomiast powierzchnia pierwotna wynosiła 2,0643 ha. Księga wieczysta w dziale I-O zawiera 3 wpisy, przy czym dział I-O księgi wieczystej nie jest oznaczony Opracowanie w szczególności powinno zawierać: przeprowadzenie badania księgi wieczystej i sporządzenie z tej czynności protokółu, sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla sprostowania działu I-O księgi wieczystej.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr Długołęka Tom I karta 22. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr Długołęka Tom I karta 22. Obecna powierzchnia księgi wynosi 0,1450 ha, natomiast powierzchnia pierwotna wynosiła 4,1050 ha. Księga wieczysta w dziale I-O zawiera 2 wpisy, przy czym dział I-O księgi wieczystej był oznaczony poprzez numery parcel wraz z ich powierzchnią. Opracowanie w szczególności powinno zawierać: przeprowadzenie badania księgi wieczystej i sporządzenie z tej czynności protokółu, sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla sprostowania działu I-O księgi wieczystej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. Wy¶wietlono: 705 razy Autor: dla zalogowanych Nr telefon: dla zalogowanych Ulica: dla zalogowanych Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych Województwo: dla zalogowanych Komentarze: 09-12-2010 11:17 UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Część NR: 1 Nazwa: Zadanie I Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V ksiąg Wieczystych Sadu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr 5248. Obecna powierzchnia księgi wynosi 0,3843 ha, natomiast powierzchnia pierwotna wynosiła 2,0643 ha. Księga wieczysta w dziale I-O zawiera 3wpisy, przy czym dział I-O księgi wieczystej nie jest oznaczony. IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2010. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: GEODEZJA MARIUSZ TRAWIŃSKI, ul. Floriańska 2 c, 63-720 Koźmin Wlkp., kraj/woj. wielkopolskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 1450,00 Oferta z najniższą ceną: 1450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1450,00 Waluta: PLN. Część NR: 2 Nazwa: Zadanie II Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest przez Wydział V Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Krotoszynie księga wieczysta KW nr Długołęka Tom I karta 22. Obecna powierzchnia księgi wynosi 0,1450 ha, natomiast powierzchnia pierwotna wynosiła 4,1050 ha. Księga wieczysta w dziale I-O zawiera 2 wpisy, przy czym dział I-O księgi wieczystej był oznaczony poprzez numery parcel wraz z ich powierzchnią. IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2010. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: GEODEZJA Mariusz Trawiński, ul. Floriańska 2 c, 63-720 Koźmin Wlkp., kraj/woj. wielkopolskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 950,00 Oferta z najniższą ceną: 950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 950,00 Waluta: PLN. (niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil) |