.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading.... \n'); }; -->
Ogłoszenie: Kraków: Wykonywanie prac geodezyjnych w 2011 roku, Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi ) Ważne do: Tre¶ć ogłoszenia: Kraków: Wykonywanie prac geodezyjnych w 2011 roku Numer ogłoszenia: 422276 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, faks 012 6161217. Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac geodezyjnych w 2011 roku. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac geodezyjnych w 2011 r. Realizacja prac objętych umową będzie się odbywać etapowo w miarę potrzeb. Zamawiający zlecać będzie wykonanie prac, których szczegółowy zakres, ilość oraz termin określany będzie każdorazowo w zleceniu prac. Prace geodezyjne winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr 268 poz. 2663) oraz ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 193 poz. 1287). Wynagrodzenie za wykonanie prac geodezyjnych w ramach zleceń cząstkowych będzie określone na podstawie ceny jednostkowej obejmującej wykonanie prac geodezyjnych, zgodnie z przedmiotem zlecenia i złożoną ofertą. Wykonawca użyje do wykonania prac geodezyjnych materiałów własnych oraz pokryje koszty związane z ewentualnym wykorzystaniem i zakupem materiałów geodezyjnych. Zamawiający zastrzega sobie: - możliwość zmiany ilości zlecanych prac geodezyjnych w poszczególnych częściach podanych w przedmiocie zamówienia - możliwość nie złożenia zlecenia na poszczególne prace geodezyjne podane w przedmiocie zamówienia. Złożenie zlecenia uzależnione jest od potrzeb i zadań, jakie będzie miał do zrealizowania Wydział Skarbu Miasta z zastrzeżeniem, że ograniczenie wartości zleceń w poszczególnych częściach zamówienia nie będzie większe niż 50 % wartości danej części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie jest wymagane III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizowali co najmniej 10 prac geodezyjnych w zakresie określonym w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia za wyjątkiem części 8, 11, 14, 17, 18 i 19, dla których wymagane są co najmniej 2 prace geodezyjne w zakresie określonym w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia, natomiast dla części 9 wymagana jest realizacja co najmniej 1 pracy geodezyjnej z zakresu rozgraniczenia nieruchomości. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2010 r. Dz.U. Nr 193 poz. 1287) III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu (m.in. zmian stawki podatku VAT), b) jeżeli zakres rzeczowy określony w § 1 umowy ulegnie zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub innych uzasadnionych okoliczności, c) sytuacji określonej w § 3 (zmiana ilości zleceń). 3. Zmiany treści umowy dopuszczone w pkt 1 i 2 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia brutto określonego w § 9 ust. 3 umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, pokój nr 324 - Pani Dorota Turska-Graba. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2011 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami w sprawach formalnych: Magdalena Paluch tel. +48 12/61 61 7 89, Robert Dziedzic +48 12/61 61 906. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wstępny projekt podziału geodezyjnego. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wstępny projekt podziału geodezyjnego. Termin wykonania - 21 dni. Maksymalna liczba prac - 25. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podział geodezyjny działek. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działek: A - do dwóch działek Termin wykonania - 45 dni Maksymalna liczba prac - 80; B - za każdą następną działkę powstałą po podziale Termin wykonania - 45 dni Maksymalna liczba prac - 94. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podział geodezyjny działek wraz ze wstępnym projektem podziału. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działek wraz ze wstępnym projektem podziału: A - do dwóch działek Termin wykonania - 45 dni Maksymalna liczba prac - 6; B - za każdą następną działkę powstałą po podziale Termin wykonania - 45 dni Maksymalna liczba prac - 7. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podział geodezyjny działek. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działek: A - do dwóch działek oraz wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek do ośmiu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia Termin wykonania - 45 dni Maksymalna liczba prac - 10; B - za każdą następną działkę powstałą po podziale oraz wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek do ośmiu punktów lub znaków granicznych do wznowiania lub wyznaczenia Termin wykonania - 45 dni Maksymalna liczba prac - 7. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podział geodezyjny działek. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działek: A - do dwóch działek oraz wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek powyżej ośmiu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia Termin wykonania - 45 dni Maksymalna liczba prac - 5; B - za każdą następną działkę powstałą po podziale oraz wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek powyżej ośmiu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia Termin wykonania - 45 dni Maksymalna liczba prac - 5. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów : - dla działek do ośmiu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia Termin wykonania - 38 dni Maksymalna liczba prac - 28. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów : - dla działek powyżej ośmiu punktów lub znaków do wznowienia lub wyznaczenia Termin wykonania - 38 dni Maksymalna liczba prac - 19. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rozgraniczenia nieruchomości. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozgraniczenia nieruchomości : - do czterech punktów granicznych Termin wykonania - 120 dni Maksymalna liczba prac - 2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rozgraniczenia nieruchomości. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozgraniczenia nieruchomości : - o więcej niż czterech punktach granicznych Termin wykonania - 120 dni Maksymalna liczba prac - 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykaz zmian gruntowych do ujawnienia zmian oznaczeń w księdze wieczystej. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz zmian gruntowych do ujawnienia zmian oznaczeń w księdze wieczystej Termin wykonania - 25 dni Maksymalna liczba prac - 43. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie operatu zniesienia oznaczeń działek do jednej działki. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu zniesienia oznaczeń działek do jednej działki Termin wykonania - 31 dni Maksymalna liczba prac - 3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Porównanie mapy katastralnej z mapą ewidencyjną. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Porównanie mapy katastralnej z mapą ewidencyjną Termin wykonania - 21 dni Maksymalna liczba prac - 18. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Porównanie mapy katastralnej z mapą ewidencyjną wraz z badaniem ksiąg wieczystych. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Porównanie mapy katastralnej z mapą ewidencyjną wraz z badaniem ksiąg wieczystych Termin wykonania - 26 dni Maksymalna liczba prac - 14. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pomiar kontrolny granic użytków i sporządzenie dokumentacji do wydania decyzji. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiar kontrolny granic użytków i sporządzenie dokumentacji do wydania decyzji Termin wykonania - 31 dni Maksymalna liczba prac - 2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pomiar sytuacyjno wysokościowy. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiar sytuacyjno wysokościowy mający na celu ustalenie granic faktycznego władania nieruchomością lub jej częścią oraz sposobu jej zagospodarowania A - do 1 ha Termin wykonania - 31 dni Maksymalna liczba prac - 10; B - za każdy następny ha Termin wykonania - 31 dni Maksymalna liczba prac - 9. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Regulacja stanu prawnego. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego - wydzielenie odrębnego ciała hipotecznego z działki ewidencyjnej A - do dwóch działek w nowym stanie Termin wykonania - 45 dni Maksymalna liczba prac - 41; B - za każdą następną działkę w nowym stanie Termin wykonania - 45 dni Maksymalna liczba prac - 48. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Regulacja stanu prawnego. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego - wydzielenie odrębnego ciała hipotecznego z działki ewidencyjnej wraz ze stabilizacją punktów granicznych: A - do dwóch działek w nowym stanie Termin wykonania - 45 dni Maksymalna liczba prac - 4; B - za każdą następną działkę w nowym stanie Termin wykonania - 45 dni Maksymalna liczba prac - 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Okazanie na gruncie położenia punktów granicznych wywłaszczonej nieruchomości do 8 punktów. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okazanie na gruncie położenia punktów granicznych wywłaszczonej nieruchomości do 8 punktów Termin wykonania - 30 dni Maksymalna liczba prac - 2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Mapa stanu prawnego nieruchomości. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mapa stanu prawnego nieruchomości - z określeniem oznaczenia i powierzchni nieruchomości wywłaszczonej na mapie ewidencyjnej Termin wykonania - 21 dni Maksymalna liczba prac - 3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Podział geodezyjny działek. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działek w celu realizacji roszczeń wynikających z art. 136 ust. 3 ustawy o gospodarce nieruchomościami A - do dwóch działek Termin wykonania - 45 dni Maksymalna liczba prac - 6; B za każdą następną działkę powstałą po podziale Termin wykonania - 45 dni Maksymalna liczba prac - 6. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. Wy¶wietlono: 572 razy Autor: dla zalogowanych Nr telefon: dla zalogowanych Ulica: dla zalogowanych Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych Województwo: dla zalogowanych
Komentarze: (niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil) |