.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading....
eksperci - zadaj pytanie ekspertom od geodezji
Kraków: Wykonywanie prac geodezyjnych w 2011 roku, Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie | 31-004 Kraków  | Geodezja | Geodezja forum geodezyjne, portal geodezyjny, forum geodezji i geodetów, geodeta, geodeci,firmy geodezyjne, ceny i cennik,usługi geodezyjne, darmowe ogłoszenia geodezyjne,praca, studia, uprawnienia geodezyjne szkolenia, geodeta, forum geodetów,kursy i szkolenia geodezyjne z geodezji, sprzęt geodezyjny i instrumenty,mapy,oferty geodetów, przetargi, usługi

TEN SERWIS NIE JEST JUŻ AKTYWNY

GEODEZJA


ZLECENIA GEODEZYJNE DLA GEODETÓW

ZLECENIA GEODEZYJNE


    •  Online: 3 goci i geodetw  
Wyszukiwarka ogłoszeń geodezyjnych:
Ogłoszenie: Kraków: Wykonywanie prac geodezyjnych w 2011 roku, Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi )
Ważne do:
Tre¶ć ogłoszenia: Kraków: Wykonywanie prac geodezyjnych w 2011 roku

Numer ogłoszenia: 422276 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, faks 012 6161217.


Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac geodezyjnych w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac geodezyjnych w 2011 r. Realizacja prac objętych umową będzie się odbywać etapowo w miarę potrzeb. Zamawiający zlecać będzie wykonanie prac, których szczegółowy zakres, ilość oraz termin określany będzie każdorazowo w zleceniu prac.
Prace geodezyjne winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr 268 poz. 2663) oraz ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 193 poz. 1287).
Wynagrodzenie za wykonanie prac geodezyjnych w ramach zleceń cząstkowych będzie określone na podstawie ceny jednostkowej obejmującej wykonanie prac geodezyjnych, zgodnie z przedmiotem zlecenia i złożoną ofertą.
Wykonawca użyje do wykonania prac geodezyjnych materiałów własnych oraz pokryje koszty związane z ewentualnym wykorzystaniem i zakupem materiałów geodezyjnych.
Zamawiający zastrzega sobie:
- możliwość zmiany ilości zlecanych prac geodezyjnych w poszczególnych częściach podanych w przedmiocie zamówienia
- możliwość nie złożenia zlecenia na poszczególne prace geodezyjne podane w przedmiocie zamówienia.
Złożenie zlecenia uzależnione jest od potrzeb i zadań, jakie będzie miał do zrealizowania Wydział Skarbu Miasta z zastrzeżeniem, że ograniczenie wartości zleceń w poszczególnych częściach zamówienia nie będzie większe niż 50 % wartości danej części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2011.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizowali co najmniej 10 prac geodezyjnych w zakresie określonym w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia za wyjątkiem części 8, 11, 14, 17, 18 i 19, dla których wymagane są co najmniej 2 prace geodezyjne w zakresie określonym w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia, natomiast dla części 9 wymagana jest realizacja co najmniej 1 pracy geodezyjnej z zakresu rozgraniczenia nieruchomości.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2010 r. Dz.U. Nr 193 poz. 1287)


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie


wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami


oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień




III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy




III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy
2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji
3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie



SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności:
a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu (m.in. zmian stawki podatku VAT),
b) jeżeli zakres rzeczowy określony w § 1 umowy ulegnie zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub innych uzasadnionych okoliczności,
c) sytuacji określonej w § 3 (zmiana ilości zleceń).
3. Zmiany treści umowy dopuszczone w pkt 1 i 2 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia brutto określonego w § 9 ust. 3 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, pokój nr 324 - Pani Dorota Turska-Graba.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2011 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).





IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami w sprawach formalnych:
Magdalena Paluch tel. +48 12/61 61 7 89, Robert Dziedzic +48 12/61 61 906.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wstępny projekt podziału geodezyjnego.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wstępny projekt podziału geodezyjnego.
Termin wykonania - 21 dni.
Maksymalna liczba prac - 25.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podział geodezyjny działek.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działek:
A - do dwóch działek
Termin wykonania - 45 dni
Maksymalna liczba prac - 80;
B - za każdą następną działkę powstałą po podziale
Termin wykonania - 45 dni
Maksymalna liczba prac - 94.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podział geodezyjny działek wraz ze wstępnym projektem podziału.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działek wraz ze wstępnym projektem podziału:
A - do dwóch działek
Termin wykonania - 45 dni
Maksymalna liczba prac - 6;
B - za każdą następną działkę powstałą po podziale
Termin wykonania - 45 dni
Maksymalna liczba prac - 7.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podział geodezyjny działek.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działek:
A - do dwóch działek oraz wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek do ośmiu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia
Termin wykonania - 45 dni
Maksymalna liczba prac - 10;
B - za każdą następną działkę powstałą po podziale oraz wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek do ośmiu punktów lub znaków granicznych do wznowiania lub wyznaczenia
Termin wykonania - 45 dni
Maksymalna liczba prac - 7.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podział geodezyjny działek.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działek:
A - do dwóch działek oraz wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek powyżej ośmiu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia
Termin wykonania - 45 dni
Maksymalna liczba prac - 5;
B - za każdą następną działkę powstałą po podziale oraz wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek powyżej ośmiu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia
Termin wykonania - 45 dni
Maksymalna liczba prac - 5.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów :
- dla działek do ośmiu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia
Termin wykonania - 38 dni
Maksymalna liczba prac - 28.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów :
- dla działek powyżej ośmiu punktów lub znaków do wznowienia lub wyznaczenia
Termin wykonania - 38 dni
Maksymalna liczba prac - 19.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rozgraniczenia nieruchomości.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozgraniczenia nieruchomości :
- do czterech punktów granicznych
Termin wykonania - 120 dni
Maksymalna liczba prac - 2.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rozgraniczenia nieruchomości.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozgraniczenia nieruchomości : - o więcej niż czterech punktach granicznych
Termin wykonania - 120 dni
Maksymalna liczba prac - 1.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykaz zmian gruntowych do ujawnienia zmian oznaczeń w księdze wieczystej.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz zmian gruntowych do ujawnienia zmian oznaczeń w księdze wieczystej
Termin wykonania - 25 dni
Maksymalna liczba prac - 43.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie operatu zniesienia oznaczeń działek do jednej działki.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu zniesienia oznaczeń działek do jednej działki
Termin wykonania - 31 dni
Maksymalna liczba prac - 3.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Porównanie mapy katastralnej z mapą ewidencyjną.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Porównanie mapy katastralnej z mapą ewidencyjną
Termin wykonania - 21 dni
Maksymalna liczba prac - 18.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Porównanie mapy katastralnej z mapą ewidencyjną wraz z badaniem ksiąg wieczystych.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Porównanie mapy katastralnej z mapą ewidencyjną wraz z badaniem ksiąg wieczystych
Termin wykonania - 26 dni
Maksymalna liczba prac - 14.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pomiar kontrolny granic użytków i sporządzenie dokumentacji do wydania decyzji.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiar kontrolny granic użytków i sporządzenie dokumentacji do wydania decyzji
Termin wykonania - 31 dni
Maksymalna liczba prac - 2.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pomiar sytuacyjno wysokościowy.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiar sytuacyjno wysokościowy mający na celu ustalenie granic faktycznego władania nieruchomością lub jej częścią oraz sposobu jej zagospodarowania
A - do 1 ha
Termin wykonania - 31 dni
Maksymalna liczba prac - 10;
B - za każdy następny ha
Termin wykonania - 31 dni
Maksymalna liczba prac - 9.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Regulacja stanu prawnego.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego - wydzielenie odrębnego ciała hipotecznego z działki ewidencyjnej
A - do dwóch działek w nowym stanie
Termin wykonania - 45 dni
Maksymalna liczba prac - 41;
B - za każdą następną działkę w nowym stanie
Termin wykonania - 45 dni
Maksymalna liczba prac - 48.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Regulacja stanu prawnego.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego - wydzielenie odrębnego ciała hipotecznego z działki ewidencyjnej wraz ze stabilizacją punktów granicznych:
A - do dwóch działek w nowym stanie
Termin wykonania - 45 dni
Maksymalna liczba prac - 4;
B - za każdą następną działkę w nowym stanie
Termin wykonania - 45 dni
Maksymalna liczba prac - 1.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Okazanie na gruncie położenia punktów granicznych wywłaszczonej nieruchomości do 8 punktów.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okazanie na gruncie położenia punktów granicznych wywłaszczonej nieruchomości do 8 punktów
Termin wykonania - 30 dni
Maksymalna liczba prac - 2.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Mapa stanu prawnego nieruchomości.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mapa stanu prawnego nieruchomości - z określeniem oznaczenia i powierzchni nieruchomości wywłaszczonej na mapie ewidencyjnej
Termin wykonania - 21 dni
Maksymalna liczba prac - 3.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Podział geodezyjny działek.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działek w celu realizacji roszczeń wynikających z art. 136 ust. 3 ustawy o gospodarce nieruchomościami
A - do dwóch działek
Termin wykonania - 45 dni
Maksymalna liczba prac - 6;
B za każdą następną działkę powstałą po podziale
Termin wykonania - 45 dni
Maksymalna liczba prac - 6.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wy¶wietlono: 572 razy
Nr telefon: dla zalogowanych
Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych
Województwo: dla zalogowanych
Komentarze:
(niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil)
Copyright Nasza-Geodezja.pl 2010-2012 (Geodezja24.pl.














































































































GEODEZJA portal

portal geodezyjny

forum geodezyjne

, geodezja ogloszenia, geodezyjny portal, forumowisko geodezja mapy, geodezja i kartografia, oferty pracy w geodezji, geodeta praca, geodezja praca, programy geodezyjne, studia geodezyjne,usługi geodezyjne, geodeta praca, geodezja praca,

uprawnienia geodezyjne

,

usługi geodezyjne

,

praca dla geodetow

,

firma geodezyjna, firmy geodezyjne

,

obsługa geodezyjna, ceny usług geodezyjnych