.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading.... \n'); }; -->
Typ ogłoszeń: Kategorie ogłoszeń: Ogłoszenie: przetarg: Września: Świadczenie usług geodezyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy Września w 2011 roku, Gmina Września , ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi ) Tre¶ć ogłoszenia: Września: przetarg na Świadczenie usług geodezyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy Września w 2011 roku Numer ogłoszenia: 13167 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września , ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, faks 061 4362500. Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrzesnia.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług geodezyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy Września w 2011 roku. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowywanie, obsługa geodezyjna dla Urzędu Miasta i Gminy Września w 2011 roku. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-2. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010 r. Nr 113, poz. 759) III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiana postanowień umowy zgodnie z zapisem art. 144 ust. 1 może dotyczyć: a) terminu realizacji umowy (odrębnych zleceń) - tylko w uzasadnionych przypadkach na podstawie uzgodnień z Zamawiającym, b) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, d) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, e) innych ważnych powodów IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrzesnia.pl/bip Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Referat zamówień publicznych - p. I pok. Nr 13. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2011 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Biuro Obsługi Interesanta - pok. nr 1 /kancelaria/. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dokonywanie podziałów geodezyjnych. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług geodezyjnych w zakresie dokonywania podziałów geodezyjnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-2. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wznowienie granic nieruchomości. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług geodezyjnych dotyczących wznowienia granic nieruchomości. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-2. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie aktualizacji map zasadniczych do celów projektowych. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług geodezyjnych dotyczących wykonania aktualizacji map zasadniczych do celów projektowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-2. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. [tagi] Przetargi na usługi geodezyjne:firma geodezyjna Wrześniageodeta Wrześniafirmy geodezyjne z Wrześnigeodeci w Wrześniusługi geodezyjne Wrześniamapa geodezyjna , podział działki , mapa do celów projektowych w WrześniWy¶wietlono: 825 razy Autor: dla zalogowanych Nr telefon: dla zalogowanych Ulica: dla zalogowanych Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych Województwo: dla zalogowanych
Komentarze: 09-02-2011 13:21 UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - WYNIKI PRZETARGU Część NR: 1 Nazwa: dokonywanie podziałów geodezyjnych IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: Usługi Geodezyjno - Kartograficzne Mirosław Goławski, Gutowo Wielkie 4, 62-302 Węgierki, kraj/woj. wielkopolskie. |