.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading....
eksperci - zadaj pytanie ekspertom od geodezji
przetarg: Nowa Sól: Wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych na terenie Gminy Nowa Sól - Miasto, Gmina Nowa Sól - Miasto , ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie | 67-100 Nowa Sól  | z-Polski-miejscowości | Geodezja forum geodezyjne, portal geodezyjny, forum geodezji i geodetów, geodeta, geodeci,firmy geodezyjne, ceny i cennik,usługi geodezyjne, darmowe ogłoszenia geodezyjne,praca, studia, uprawnienia geodezyjne szkolenia, geodeta, forum geodetów,kursy i szkolenia geodezyjne z geodezji, sprzęt geodezyjny i instrumenty,mapy,oferty geodetów, przetargi, usługi

TEN SERWIS NIE JEST JUŻ AKTYWNY

GEODEZJA


ZLECENIA GEODEZYJNE DLA GEODETÓW

ZLECENIA GEODEZYJNE


    •  Online: 4 goci i geodetw  
warmińsko-mazurskie podlaskie pomorskie zachodnio-pomorskie mazowieckie lubelskie kujawsko-pomorskie wielkopolskie lubuskie dolno¶l±skie łódzkie podkarpackie ¶więtokrzyskie opolskie ¶l±skie małopolskie Wybierz region
Typ ogłoszeń:
Kategorie ogłoszeń:
Wyszukiwarka ogłoszeń geodezyjnych:
Ogłoszenie: przetarg: Nowa Sól: Wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych na terenie Gminy Nowa Sól - Miasto, Gmina Nowa Sól - Miasto , ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi )
Tre¶ć ogłoszenia: Nowa Sól: Wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych na terenie Gminy Nowa Sól - Miasto

Numer ogłoszenia: 14557 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sól - Miasto , ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4590300, faks 068 4590358.


Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych na terenie Gminy Nowa Sól - Miasto.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, usług geodezyjno - kartograficznych polegających na:
a) wykonaniu podziału działki na 2 działki z opracowaniem wstępnego projektu podziału, zgromadzeniem pełnej dokumentacji do wniosku o podział oraz wykonaniem dokumentów niezbędnych do ujawnienia w księdze wieczystej z wyznaczeniem i trwałą stabilizacją na gruncie nowych punktów granicznych według zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii (zlecenie wykonania konkretnego podziału należy traktować również jako wniosek do wyznaczenia i utrwalenia nowych granic), szacunkowa ilość - 45 działek,
b) wykonaniu podziału działki na więcej niż 2 działki z opracowaniem wstępnego projektu podziału, zgromadzeniem pełnej dokumentacji do wniosku o podział oraz wykonaniem dokumentów niezbędnych do ujawnienia w księdze wieczystej z wyznaczeniem i trwałą stabilizacją na gruncie nowych punktów granicznych według zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii (zlecenie wykonania konkretnego podziału należy traktować również jako wniosek do wyznaczenia i utrwalenia nowych granic), szacunkowa ilość - 10 działek,
c) wykonaniu w 3 egz. opisu i mapy nieruchomości (do ujawnienia w księdze wieczystej) zgodnego z aktualnym stanem na gruncie:
- dla nieruchomości zabudowanej i niezabudowanej bez wykonywania pomiaru uzupełniającego, szacunkowa ilość - 7 nieruchomości,
- dla nieruchomości zabudowanej z wykonaniem pomiaru uzupełniającego, szacunkowa ilość - 2 nieruchomości,
d) wykonaniu w 2 egz. wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości, szacunkowa ilość - 4 nieruchomości,
e) wznowieniu punktów granicznych z ich trwałą stabilizacją kamieniami granicznymi z podcentrem (materiały stabilizacyjne zapewnia wykonawca),
. pierwszy punkt, szacunkowa ilość - 7 punktów,
. następne punkty - do 10 punktów, szacunkowa ilość - 35 punktów,
. następne punkty powyżej 10 punktów, szacunkowa ilość - 7 punktów,
f) wznowieniu punktów granicznych ze stabilizacją inną niż kamieniem - nietrwale (materiały stabilizacyjne zapewnia wykonawca):
. pierwszy punkt, szacunkowa ilość - 5 punkty,
. następne punkty - do 10 punktów, szacunkowa ilość - 15 punktów,
. następne punkty powyżej 10 punktów, szacunkowa ilość - 3 punkty,
g) badaniu księgi wieczystej - wszystkich jej działów - ze sporządzeniem dokumentu z tej czynności, szacunkowa ilość - 2 księgi,
h) wykonaniu rozgraniczeń nieruchomości wraz z trwałą stabilizacją punktów granicznych:
. pierwsze dwa punkty, szacunkowa ilość - 3 punkty,
. następne punkty - do 10 punktów, szacunkowa ilość - 8 punktów,
. następne punkty powyżej 10 punktów, szacunkowa ilość - 2 punkty,
i) wykonaniu w 3 egz. map do celów projektowych terenów miejskich do 0,15 ha, ze zmianami w terenie do 30%, szacunkowa ilość - 4 szt.,
j) wykonaniu w 3 egz. map do celów projektowych terenów miejskich do 1 ha, szacunkowa ilość - 4 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

71.35.32.00 - Usługi opomiarowania
71.35.40.00 - Usługi sporządzania map
71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych
.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.500 złotych (słownie: tysiąc pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe o których mowa w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 193 poz. 1287) w zakresie: a) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe i inwentaryzacyjne, b) rozgraniczenie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych lub 2 osobami, z których jedna posiada uprawnienia w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe i inwentaryzacyjne, a druga osoba posiada uprawnienia w zakresie: rozgraniczenie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami


oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień




III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy




III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
3. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 10 SIWZ) polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie



SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy, pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowasol.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. M.J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, pok.109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. M.J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, pok.101 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).






IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Przetargi na usługi geodezyjne:


firma geodezyjna Nowa Sól


geodeta Nowa Sól


firmy geodezyjne z Nowej Soli


geodeci w Nowej Soli


usługi geodezyjne Nowa Sól


mapa geodezyjna , podział działki , mapa do celów projektowych w Nowej Soli

Wy¶wietlono: 1359 razy
Nr telefon: dla zalogowanych
Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych
Województwo: dla zalogowanych
Komentarze:
09-02-2011 13:16
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


GRADUS Sp. z o.o., ul. Muzealna 10 c, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.




IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55940,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 59224,50

Oferta z najniższą ceną: 59224,50 / Oferta z najwyższą ceną: 74667,15



Waluta: PLN.
(niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil)
Copyright Nasza-Geodezja.pl 2010-2012 (Geodezja24.pl.














































































































GEODEZJA portal

portal geodezyjny

forum geodezyjne

, geodezja ogloszenia, geodezyjny portal, forumowisko geodezja mapy, geodezja i kartografia, oferty pracy w geodezji, geodeta praca, geodezja praca, programy geodezyjne, studia geodezyjne,usługi geodezyjne, geodeta praca, geodezja praca,

uprawnienia geodezyjne

,

usługi geodezyjne

,

praca dla geodetow

,

firma geodezyjna, firmy geodezyjne

,

obsługa geodezyjna, ceny usług geodezyjnych