.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading....
eksperci - zadaj pytanie ekspertom od geodezji
przetarg: Strumień: Kompleksowa obsługa geodezyjna Gminy Strumień w 2011r. Urząd Miejski w Strumieniu , Rynek 4, 43-246 Strumień, woj. śląskie | 43-246 Strumień  | województwo-śląskie-geodezja | Geodezja forum geodezyjne, portal geodezyjny, forum geodezji i geodetów, geodeta, geodeci,firmy geodezyjne, ceny i cennik,usługi geodezyjne, darmowe ogłoszenia geodezyjne,praca, studia, uprawnienia geodezyjne szkolenia, geodeta, forum geodetów,kursy i szkolenia geodezyjne z geodezji, sprzęt geodezyjny i instrumenty,mapy,oferty geodetów, przetargi, usługi

TEN SERWIS NIE JEST JUŻ AKTYWNY

GEODEZJA


ZLECENIA GEODEZYJNE DLA GEODETÓW

ZLECENIA GEODEZYJNE


    •  Online: 3 goci i geodetw  
warmińsko-mazurskie podlaskie pomorskie zachodnio-pomorskie mazowieckie lubelskie kujawsko-pomorskie wielkopolskie lubuskie dolno¶l±skie łódzkie podkarpackie ¶więtokrzyskie opolskie ¶l±skie małopolskie Wybierz region
Typ ogłoszeń:
Kategorie ogłoszeń:
Wyszukiwarka ogłoszeń geodezyjnych:
Ogłoszenie: przetarg: Strumień: Kompleksowa obsługa geodezyjna Gminy Strumień w 2011r. Urząd Miejski w Strumieniu , Rynek 4, 43-246 Strumień, woj. śląskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi )
Tre¶ć ogłoszenia: Strumień - przetarg na Kompleksowa obsługa geodezyjna Gminy Strumień w 2011r.

Numer ogłoszenia: 16543 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Strumieniu , Rynek 4, 43-246 Strumień, woj. śląskie, tel. 0-33 8570142, faks 0-33 8570247.


Adres strony internetowej zamawiającego: www.strumien.bip.net.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa geodezyjna Gminy Strumień w 2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa geodezyjna Gminy Strumień w 2011r. w zakresie:
- podziału nieruchomości w terenach rolnych i leśnych,
- podziału nieruchomości w terenach budowlanych innych niż rolne i leśne,
- podziału nieruchomości w celu regulacji stanu prawnego dróg,
- wyznaczenia i utrwalenia na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi,
- wznowienia granic nieruchomości,
- rozgraniczenia nieruchomości,
- inwentaryzacji budynku- naniesienia na mapę,
- liniowych pomiarów sytuacyjno- wysokościowych dróg,
- opracowania kameralnego dokumentacji do celów prawnych,
- opracowania map do celów projektowych,
- opracowania map numerycznych do celów projektowych,
- aktualizacji map analogowych,
- aktualizacji map numerycznych.

Wyszczególnienie prac zawiera załącznik A. Formularz ofertowy.
Zamówienia będą zlecane każdorazowo odrębnym zleceniem.
Termin realizacji poszczególnych zamówień wynosi od dwóch do czterech miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

71.35.32.00 - Usługi opomiarowania
71.35.40.00 - Usługi sporządzania map
71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych
.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. IV.
Jako usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie usługę polegającą na kompleksowej obsłudze geodezyjnej. Do niniejszego wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowaną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z oświadczeniem, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie


wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami


oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień




III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy




III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie



SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne postanowienia umowy określa projekt umowy stanowiący część B. do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony.
3. Strony ustalają, że zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w umowie oraz w sytuacjach:
3.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
W przypadku wystąpienia tej okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przyspieszeniu lub przedłużeniu.
3.2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia gdy nastąpi:
- pojawienie się na rynku, części materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
- pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
- konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy.
3.3. Zmiany osobowe
- zmiana osób, realizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami,
- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ.
3.4. Zmiany organizacji spełniania świadczenia w zakresie:
- rezygnacji z części usług lub zlecenia innych ilości dla poszczególnych pozycji wyszczególnienia niż podane szacunkowe ilości, bez konieczności zmiany warunków umowy,
- zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania przedmiotu umowy bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach umowy. Zmiana taka nie może pociągać za sobą zmiany wynagrodzenia poza przypadkiem zmniejszenia wynagrodzenia wskutek rezygnacji z części wykonania umowy,
- zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego,
- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy.
3.5. Płatności
- zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzonych do umowy, a także zmiany samoistne o ile nie spowodują konieczności zapłaty wykonawcy odsetek ustawowych,
- zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy.
3.6. Pozostałe przypadki zmian
- siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,
- zmiana obowiązującej ustawowej stawki VAT,
- zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu,
- rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia.
3.7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
a) ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa,
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami,
d) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych,
e) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie wyrazić zgody bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez zamawiającego jak i przez wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strumien.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Strumieniu, ul. Rynek 4, 43-246 Strumień, pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Strumieniu, ul. Rynek 4, 43-246 Strumień, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



GEODEZJA I GEODETA – Strumień, powiat



Przetargi na usługi geodezyjne dla firm geodezyjnych i geodetów (geodeta uprawniony ze Strumienia. Informacje o cenach usług geodezyjnych dla właścicieli, geodetów i inwestorów:


firma geodezyjna Strumień


geodeta w Strumieniu


firmy geodezyjne ze Strumienia


geodeci w Strumieniu


usługi geodezyjne w Strumieniu


mapa geodezyjna , podział działki , mapa do celów projektowych w okolicach Strumienia



ŚLĄSKIE

GEODEZJA I KARTOGRAFIA czyli firmy geodezyjne z geodetą uprawnionym (biura geodezyjne) w województwie ŚLĄSKIM - Strumień

Wy¶wietlono: 1190 razy
Nr telefon: dla zalogowanych
Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych
Województwo: dla zalogowanych
Komentarze:
14-02-2011 09:55
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Oferta z najniższą ceną: 41697,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47047,50


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


* Usługi Geodezyjne GEOMADEX Krzysztof Kisza, Danuta Madecka, ul. Orkana 20, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70556,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

*

Cena wybranej oferty: 41697,00

GEODEZJA I GEODETA – Strumień, powiat



Przetargi na usługi geodezyjne dla firm geodezyjnych i geodetów (geodeta uprawniony ze Strumienia. Informacje o cenach usług geodezyjnych dla właścicieli, geodetów i inwestorów:


firma geodezyjna Strumień


geodeta w Strumieniu


firmy geodezyjne ze Strumienia


geodeci w Strumieniu


usługi geodezyjne w Strumieniu


mapa geodezyjna , podział działki , mapa do celów projektowych w okolicach Strumienia



ŚLĄSKIE

GEODEZJA I KARTOGRAFIA czyli firmy geodezyjne z geodetą uprawnionym (biura geodezyjne) w województwie ŚLĄSKIM - Strumień

(niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil)
Copyright Nasza-Geodezja.pl 2010-2012 (Geodezja24.pl.














































































































GEODEZJA portal

portal geodezyjny

forum geodezyjne

, geodezja ogloszenia, geodezyjny portal, forumowisko geodezja mapy, geodezja i kartografia, oferty pracy w geodezji, geodeta praca, geodezja praca, programy geodezyjne, studia geodezyjne,usługi geodezyjne, geodeta praca, geodezja praca,

uprawnienia geodezyjne

,

usługi geodezyjne

,

praca dla geodetow

,

firma geodezyjna, firmy geodezyjne

,

obsługa geodezyjna, ceny usług geodezyjnych