Tre¶ć ogłoszenia:
Tychy -przetarg- Wykonanie prac geodezyjnych dla Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy w 2011 roku
(geodezja - geodeta i geodeci uprawnieni, usługi geodezyjne,mapa, firma geodezyjna)
Numer ogłoszenia: 64265 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych dla Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy w 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych na terenie Miasta Tychy w ilości nie większej niż 300 usług obejmujących:
1. Wznowienie granic,
- termin wykonania 30 dni od daty potwierdzenia odbioru poszczególnych zleceń.
2. Wykonanie podziału geodezyjnego,
- złożenie wstępnego projektu w terminie do 7 dni od daty potwierdzenia odbioru poszczególnych zleceń,
- podział geodezyjny i dokumentacja geodezyjna - 45 dni od daty potwierdzenia odbioru postanowienia lub zawiadomienia opiniującego wstępny projekt podziału.
3. Wykonanie projektu podziału w trybie art. 96 ust. 1b w związku z art. 95 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- termin wykonania 45 dni od daty potwierdzenia odbioru poszczególnych zleceń.
4. Sporządzenie mapy dla celów prawnych wg stanu aktualnego do aktów notarialnych uwłaszczenia garaży w trybie art. 211 ustawy o gospodarce nieruchomościami, w tym:
a. namierzenie i naniesienie na mapie zasadniczej poszczególnych budynków wchodzących w skład kompleksu garaży,
b. oznakowanie na mapie poszczególnych boksów na podstawie aktualnego stanu w terenie.
Termin wykonania 45 dni od daty potwierdzenia odbioru poszczególnych zleceń
5. Wykonanie podziału geodezyjnego na podstawie wydanego postanowienia Wydziału Architektury bądź Wydziału Geodezji,
- podział geodezyjny i dokumentacja geodezyjna - 45 dni od daty potwierdzenia odbioru postanowienia lub zawiadomienia opiniującego wstępny projekt podziału.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie 1 osobą z uprawnieniami geodezyjnymi obejmującymi: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz rozgraniczenie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych - załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości minimum 80 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu (wszystkie wymagane składki).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty:
a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty,
b) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:
- faktyczna ilość prac geodezyjnych zleconych do wykonania w czasie trwania umowy może być mniejsza i będzie zależeć od bieżącego zapotrzebowania na konkretny rodzaj prac po stronie Zamawiającego. W związku z powyższym wartość umowy może ulec zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pok. 720
al. Niepodległości 49
43-100 Tychy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pok. 720
al. Niepodległości 49
43-100 Tychy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ŚLĄSKIE - TYCHY: usługi geodezyjne - mapa do celów projektowych, podział działki, wznowienie znaków granicznych (wytyczenie granic), inwentaryzacja powykonawcza obiektów budowlanych (odbiór budynku), rozgraniczenie nieruchomości, wytyczenie obiektów budowlanych (wytyczenie budynku, przyłącza sieci), obsługa geodezyjna budowy i inwestycji, klasyfikacja gruntów (gleboznawcza), mapa zasadnicza, mapa i mapki geodezyjne, aktualizacja ewidencji gruntów i budynków
Przetargi na usługi geodezyjne dla firm geodezyjnych i geodetów (geodeta uprawniony z TYCH. Informacje o cenach usług geodezyjnych dla właścicieli, geodetów i inwestorów:
- firma geodezyjna TYCHY
- usługi geodezyjne czyli geodeta i geodeci w Tychach
- Tychy firmy geodezyjne
- mapa geodezyjna , podział działki , mapa do celów projektowych w okolicach Tych
ŚLĄSKIE - Tychy - Firmy geodezyjne, usługi geodezyjne, geodeci, biura geodezyjne, geodeta uprawniony, prace geodezyjne