.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading....
eksperci - zadaj pytanie ekspertom od geodezji
Rzeszów: Usługa geodezyjna w zakresie tyczenia i inwentaryzacji powykonawczej sieci ciepłowniczych dla zadań realizowanych w ramach projektu Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r, Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplne | 35-051 Rzeszów  | Geodezja | Geodezja forum geodezyjne, portal geodezyjny, forum geodezji i geodetów, geodeta, geodeci,firmy geodezyjne, ceny i cennik,usługi geodezyjne, darmowe ogłoszenia geodezyjne,praca, studia, uprawnienia geodezyjne szkolenia, geodeta, forum geodetów,kursy i szkolenia geodezyjne z geodezji, sprzęt geodezyjny i instrumenty,mapy,oferty geodetów, przetargi, usługi

TEN SERWIS NIE JEST JUŻ AKTYWNY

GEODEZJA


ZLECENIA GEODEZYJNE DLA GEODETÓW

ZLECENIA GEODEZYJNE


    •  Online: 3 goci i geodetw  
Wyszukiwarka ogłoszeń geodezyjnych:
Ogłoszenie: Rzeszów: Usługa geodezyjna w zakresie tyczenia i inwentaryzacji powykonawczej sieci ciepłowniczych dla zadań realizowanych w ramach projektu Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r, Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplne ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi )
Ważne do:
Tre¶ć ogłoszenia: Rzeszów: Usługa geodezyjna w zakresie tyczenia i inwentaryzacji powykonawczej sieci ciepłowniczych dla zadań realizowanych w ramach projektu Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r

Numer ogłoszenia: 391248 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Rzeszów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Staszica 24, 35-051 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8545222, faks 017 8541707.


Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpec.rze.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mpec.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa geodezyjna w zakresie tyczenia i inwentaryzacji powykonawczej sieci ciepłowniczych dla zadań realizowanych w ramach projektu Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa geodezyjna w zakresie tyczenia i inwentaryzacji powykonawczej sieci ciepłowniczych dla zadań pn.:
- Zadanie nr 1 Przebudowa sieci cieplnej od komory B-22 do B-27 ul. Hanasiewicza w Rzeszowie,
- Zadanie nr 3 Przebudowa sieci cieplnej od komory B-9 do B-12/1 ul. Boya-Żeleńskiego w Rzeszowie,
- Zadanie nr 4 Przebudowa sieci cieplnej od E-2 do E-5 wraz z przyłączami ul. Pułaskiego i ul. Mochnackiego w Rzeszowie,
- Zadanie nr 5 Przebudowa sieci od G-4 ul. Hetmańska do zapory na rz. Wisłok,
realizowanych w ramach projektu Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r., wg czynności i przewidywanych ilości punktów/przyjazdów wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ (przyjętych w oparciu o dokumentację techniczną).
2. Długość sieci cieplnych: ok. 1,2 km
3. Tyczenie sieci dla poszczególnych części sieci należy wykonać w terminie uzgodnionym na roboczo z przedstawicielem Zamawiającego lecz nie dłuższym niż 24 godz., licząc od telefonicznego zgłoszenia.
4. Po wykonaniu wytyczenia i inwentaryzacji sieci cieplnej Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu następujące materiały:
- dziennik pobytu na budowie podpisany przez kierownika budowy,
- szkice polowe wytyczenia projektowanej sieci c.o.- 1 egz, (przekazywany kierownikowi budowy po wytyczeniu sieci c.o. w terenie),
- operat szczegółowy z inwentaryzacji powykonawczej (opis, zestawienie pomiarów, szkice polowe powykonawcze) - 2 kpl,
- odbitki inwentaryzacji powykonawczej - 4 egz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

71.35.50.00 - Usługi pomiarowe
.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2011.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:



III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy


aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert





III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie



SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpec.rzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPEC-Rzeszów Sp. z o.o., ul. Staszica 24, 35-051 Rzeszów, (pok. 102, I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 12:00, miejsce: MPEC-Rzeszów Sp. z o.o., ul. Staszica 24, 35-051 Rzeszów (Sekretariat Zamwiającego pok. 108, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).





IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r. przewidywany do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa 2. Infrastruktura Techniczna, działanie 2.2. Infrastruktura Energetyczna.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wy¶wietlono: 669 razy
Nr telefon: dla zalogowanych
Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych
Województwo: dla zalogowanych
Komentarze:
19-01-2011 16:56
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


GEORES Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39073,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 37417,40

Oferta z najniższą ceną: 37417,40 / Oferta z najwyższą ceną: 51825,60

Waluta: PLN.
(niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil)
Copyright Nasza-Geodezja.pl 2010-2012 (Geodezja24.pl.














































































































GEODEZJA portal

portal geodezyjny

forum geodezyjne

, geodezja ogloszenia, geodezyjny portal, forumowisko geodezja mapy, geodezja i kartografia, oferty pracy w geodezji, geodeta praca, geodezja praca, programy geodezyjne, studia geodezyjne,usługi geodezyjne, geodeta praca, geodezja praca,

uprawnienia geodezyjne

,

usługi geodezyjne

,

praca dla geodetow

,

firma geodezyjna, firmy geodezyjne

,

obsługa geodezyjna, ceny usług geodezyjnych