.:: Geodezja portal geodezyjny, forum geodezyjne, katalog firm usług geodezyjnych, ogłoszenia geodezyjne Loading....
eksperci - zadaj pytanie ekspertom od geodezji
Choszczno: Obsługa geodezyjna Gminy Choszczno na rok 2011(geodezja, geodeta, usługi geodezyjne,mapa, firma geodezyjna Gmina Choszczno , ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie | 73-200 Choszczno choszczeński | województwo-zachodniopomorskie-geodezja | Geodezja forum geodezyjne, portal geodezyjny, forum geodezji i geodetów, geodeta, geodeci,firmy geodezyjne, ceny i cennik,usługi geodezyjne, darmowe ogłoszenia geodezyjne,praca, studia, uprawnienia geodezyjne szkolenia, geodeta, forum geodetów,kursy i szkolenia geodezyjne z geodezji, sprzęt geodezyjny i instrumenty,mapy,oferty geodetów, przetargi, usługi

TEN SERWIS NIE JEST JUŻ AKTYWNY

GEODEZJA


ZLECENIA GEODEZYJNE DLA GEODETÓW

ZLECENIA GEODEZYJNE


    •  Online: 3 goci i geodetw  
warmińsko-mazurskie podlaskie pomorskie zachodnio-pomorskie mazowieckie lubelskie kujawsko-pomorskie wielkopolskie lubuskie dolno¶l±skie łódzkie podkarpackie ¶więtokrzyskie opolskie ¶l±skie małopolskie Wybierz region
Typ ogłoszeń:
Kategorie ogłoszeń:
Wyszukiwarka ogłoszeń geodezyjnych:
Ogłoszenie: Choszczno: Obsługa geodezyjna Gminy Choszczno na rok 2011(geodezja, geodeta, usługi geodezyjne,mapa, firma geodezyjna Gmina Choszczno , ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie ( typ ogłoszenia: Praca, przetargi )
Ważne do: 23-02-2011
Tre¶ć ogłoszenia:

Choszczno: PRZETARG - Obsługa geodezyjna Gminy Choszczno na rok 2011



Numer ogłoszenia: 50051 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Choszczno , ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7659300, faks 095 7659306.


* Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.choszczno.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geodezyjna Gminy Choszczno na rok 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie podziałów nieruchomości, stanowiących własność Gminy Choszczno.
Przewidywana ilość zleceń:
podział nieruchomości na 2 działki ok 11 zleceń
podział nieruchomości powyżej 2 działek ok 2 zlecenia
W ramach zlecenia należy:
a) przygotować i zgromadzić dokumentację do wydania opinii w sprawie podziału, w tym;
wypis z rejestru gruntów 1 egz.
kopię mapy ewidencyjnej obejmującą nieruchomość podlegającą podziałowi 1 egz.
wstępne projekty podziału nieruchomości 3 egz.
b) po otrzymaniu postanowienia w sprawie opinii o proponowanym podziale terenu wraz z załączonym wstępnym projektem podziału nieruchomości należy;
1. zaktualizować w zakresie treści ewidencyjnej użytki gruntowe oraz zaktualizować mapę zasadniczą o treść niezbędną do wykonania podziału nieruchomości,
2. przeprowadzić w terenie czynności przyjęcia granic nieruchomości (wznowić i okazać znaki graniczne nieruchomości podlegającej podziałowi - wykonać stabilizację),
3. przeprowadzić badanie księgi wieczystej nieruchomości dzielonej,
4. sporządzić i przekazać zamawiającemu dokumentację geodezyjną do wydania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości tj.:
i. mapę z projektem podziału w skali 1:500, 1:1000 4 egz.,
ii. wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. działki 4 egz.,
iii. protokół przyjęcia granic nieruchomości podlegającej podziałowi (wraz ze szkicem zawierającym sposób stabilizacji),
iv. wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. budynku 2 egz. (w przypadku istnienia ewidencji budynków, a podział nieruchomości powoduje podział budynku),
v. wykaz synchronizacyjny 4 egz. (w przypadku, gdy oznaczenie działki w ewidencji gruntów jest inne niż w księdze wieczystej).
Przekazywane dokumenty winny być poświadczone klauzulą przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
c) po otrzymaniu ostatecznej decyzji, należy:
- wyznaczyć i utrwalić na gruncie nowe punkty graniczne.
d) przekazać dla zamawiającego, następujące dokumenty:
kopię protokołu wznowienia i okazania istniejących punktów granicznych (wraz ze szkicem zawierającym sposób stabilizacji),
kopię protokołu wyznaczenia i utrwalenia nowych punktów granicznych,
kopię protokołu badania księgi wieczystej,
szkic wyznaczenia i utrwalenia nowych punktów granicznych (wraz ze sposobem stabilizacji),
wykaz zmian danych ewidencyjnych dotyczący zmiany powierzchni działki przekraczającej wartości dopuszczalne (jeśli zajdzie potrzeba dokonania takiej zmiany),
2 egz. wykazu zmian danych ewidencyjnych dot. działki do ujawnienia w księdze wieczystej.
Przekazywane dokumenty winny być poświadczone klauzulą przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Uwaga:
Wszystkie znaki graniczne w przypadku punktów wznowionych i nowo wyznaczonych, należy zastabilizować - naziemnie: kamieniem betonowym z krzyżem lub podziemnie cegłą z krzyżem, rurką drenarską, butelką szklaną. Innej stabilizacji nie należy stosować.
W przypadku braku możliwości zastabilizowania punktu granicznego podziemnie, można zastosować tylko stabilizację naziemną. Jeżeli nie ma możliwości zastabilizowania naziemnie kamienia betonowego z krzyżem można zastosować inna trwałą stabilizację tj. prętem metalowym, rurką stalową, bolcem metalowym, itp.

Terminy zakończenia i wykonania całości prac:
I etap (pkt. a) 15 dni od dnia otrzymania zlecenia,
II etap (pkt. b) 60 dni od dnia otrzymania postanowienia opiniującego podział,
III etap (pkt. c i d) 30 dni od dnia otrzymania ostatecznej decyzji zatwierdzającej podział.

Za wykonanie części zlecenia Zleceniobiorca może wystawić fakturę cząstkową zawierającą:
I etap 10 % wartości zlecenia,
II etap 70 % wartości zlecenia,
III etap 20 % wartości zlecenia.

Do ceny zamówienia opisanego powyżej odnosi się wyłącznie pkt. 1 tabeli szczegółowej oferty cenowej. Do ceny wykonania zamówienia z pkt. 1 nie należy doliczać ceny z pkt. 3 tabeli szczegółowej oferty cenowej.

2. Wykonywanie czynności wznowienia i okazania znaków granicznych nieruchomości, stanowiących własność Gminy Choszczno.
Przewidywana ilość zleceń:
a) wznowienie do 15 punktów granicznych ok.51 zleceń,
b) wznowienie powyżej 15 punktów granicznych ok.22 zlecenia,
W ramach zlecenia należy:
a) przeprowadzić w terenie czynności wznowienia i okazania znaków granicznych,
b) przeprowadzić badanie księgi wieczystej,
c) obliczyć kontrolnie powierzchnię działki po czynnościach wznowienia granicy,
d) przekazać dla zamawiającego, następujące dokumenty:
kopię protokołu wznowienia i okazania punktów granicznych wraz ze szkicem zawierającym sposób stabilizacji,
wykaz zmian danych ewidencyjnych dotyczący zmiany powierzchni działki przekraczającej wartości dopuszczalne (jeśli zajdzie potrzeba dokonania takiej zmiany),
2 egz. wykazu zmian danych ewidencyjnych dot. działki do ujawnienia w księdze wieczystej,
2 egz. fragmentu kopii mapy ewidencyjnej lub zasadniczej z dokonaną zmianą,
kopię protokołu badania księgi wieczystej.
Przekazywane dokumenty winny być poświadczone klauzulą przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

Dokumenty należy przekazać zamawiającemu w terminie 45 dni od dnia otrzymania zlecenia obejmującego wznowienie do 15 punktów i w terminie 60 dni od dnia otrzymania zlecenia obejmującego wznowienie powyżej 15 punktów.

Uwaga:
Wszystkie znaki graniczne w przypadku punktów wznowionych i odszukanych (dot. stabilizacji podziemnej), należy zastabilizować - naziemnie: kamieniem betonowym z krzyżem i podziemnie cegłą z krzyżem, rurką drenarską, butelką szklaną. Innej stabilizacji nie należy stosować.
W przypadku braku możliwości zastabilizowania punktu granicznego podziemnie, można zastosować tylko stabilizację naziemną. Jeżeli nie ma możliwości zastabilizowania naziemnie kamienia betonowego z krzyżem można zastosować inna trwałą stabilizację tj. prętem metalowym, rurką stalową, bolcem metalowym, itp.

3. Wykonywanie czynności ustalenia granic w trybie rozgraniczenia nieruchomości, stanowiących własność Gminy Choszczno.
Przewidywana ilość zleceń:
rozgraniczenie do 5 punktów granicznych ok. 5 zleceń,
rozgraniczenie powyżej 5 punktów granicznych ok.1 zlecenia.
W ramach zlecenia należy:
a) przeprowadzić wszystkie czynności do przeprowadzenia rozprawy granicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
b) przekazać dla zamawiającego, dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999r. w sprawie rozgraniczenia nieruchomości, niezbędne do wydania decyzji zatwierdzającej ustalone granice,
c) po otrzymaniu ostatecznej decyzji ustalającej granice, należy:
ujawnić w operacie przedmiotową decyzję,
d) przekazać dla zamawiającego:
wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. działki, potwierdzony klauzulą przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wraz z klauzulą nadającą się do wpisu do księgi wieczystej.

Dokumenty należy przekazać zamawiającemu w terminie 60 dni od dnia otrzymania zlecenia obejmującego rozgraniczenie nieruchomości do 5 punktów i w terminie 80 dni od dnia otrzymania zlecenia obejmującego rozgraniczenie nieruchomości powyżej 5 punktów.




Uwaga:
Wszystkie znaki graniczne w przypadku punktów wznowionych i nowo wyznaczonych, należy zastabilizować - naziemnie: kamieniem betonowym z krzyżem i podziemnie cegłą z krzyżem, rurką drenarską, butelką szklaną. Innej stabilizacji nie należy stosować.
W przypadku braku możliwości zastabilizowania punktu granicznego podziemnie, można zastosować tylko stabilizację naziemną. Jeżeli nie ma możliwości zastabilizowania naziemnie kamienia betonowego z krzyżem można zastosować inna trwałą stabilizację tj. prętem metalowym, rurką stalową, bolcem metalowym, itp.

Terminy zakończenia i wykonania całości prac:
I etap (pkt. a i b) 50 lub 70 dni (w zależności od zlecenia) od dnia otrzymania zlecenia,
II etap (pkt. c i d) 10 dni od dnia otrzymania ostatecznej decyzji ustającej granice.

Za wykonanie części zlecenia Zleceniobiorca może wystawić fakturę cząstkową zawierającą:
I etap 80 % wartości zlecenia,
II etap 20 % wartości zlecenia.

W przypadku zakończenia postępowania rozgraniczeniowego poprzez zawarcie ugody granicznej lub przekazania sprawy do rozstrzygnięcia przez Sąd Rejonowy w Choszcznie, przedmiot zlecenia uważa się za wykonany w 100%.

4. Sporządzanie dokumentacji do celów ewidencyjnych ze zmianą sposobu użytkowania dot. nieruchomości, stanowiących własność Gminy Choszczno.
Przewidywana ilość zleceń:
z pomiarem dla jednej nieruchomości ok.50 zleceń,
każda następna ok. 1 zlecenia,
bez pomiaru dla jednej nieruchomości ok.50 zleceń,
każda następna ok. 1 zlecenia.

W ramach zlecenia należy:
a) przeprowadzić wszystkie czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
b) zaktualizować w zakresie treści ewidencyjnej użytki gruntowe,
c) przekazać dla zamawiającego następujące dokumenty,
2 egz. wykazu zmian danych ewidencyjnych dot. działki, poświadczone klauzulą przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wraz z klauzula nadającą się do aktualizacji zapisów w księdze wieczystej,
2 egz. fragmentów kopii mapy zasadniczej lub ewidencyjnej z dokonaną zmianą poświadczone klauzulą przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,

Dokumenty należy przekazać zamawiającemu w terminie 30 dni od dnia otrzymania zlecenia.

5. Prace nietypowe
Przewidywana ilość zleceń:
ok.30 roboczo godzin.
W ramach zlecenia należy wykonać czynności zgodnie z uzgodnieniem i z zaleceniem Zamawiającym.


6. Wykonywanie map do celów projektowych w skali 1:500, 1:1000 (opracowanie map w formie analogowej 3 egzemplarzy, oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej TIFF i DWG)

Przewidywana ilość zleceń:
a) teren miejski
obiekty małe do 1 ha ok. 3 zlecenia
powyżej 1 ha,
pierwszy ha ok. 2 zlecenia,
każdy następny ha ok. 2 zlecenia
b) teren wiejski
obiekty małe do 1 ha ok. 2 zlecenia
powyżej 1 ha
pierwszy ha ok. 4 zlecenia,
każdy następny ha ok. 4 zlecenia,
c) obiekty liniowe, wydłużone
do 1 km ok. 1 zlecenie
powyżej 1 km ok. 1 zlecenie
z tego:
a) teren miejski
obiekty małe do 1 ha 45 dni,
powyżej 1 ha 60 dni,
b) teren wiejski
obiekty małe do 1 ha 45 dni,
powyżej 1 ha 60 dni,
c) obiekty liniowe, wydłużone
do 1 km 45 dni,
powyżej 1 km 75 dni,

7. Inwentaryzacja powykonawcza wraz ze sporządzeniem dokumentacji do czynności prawnych w postaci mapy w skali 1:500, 1:1000 (opracowanie danych w formie analogowej 3 egzemplarzy) z tego:
a) małe obiekty
zmiana użytku ok.1 zlecenie
budynek ok.1 zlecenie
zbiorcza inwentaryzacja (do architektury) ok. 1 zlecenie
b) obiekty liniowe wydłużone
pierwsze 100 m ok. 3 zlecenia
każde następne 100 m ok. 5 zleceń
studzienka ok. 9 zleceń

z tego:
a) małe obiekty 30 dni,
b) obiekty liniowe wydłużone 75 dni.

3. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. W uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego terminy wykonania zlecenia mogą być przedłużane.
2. Dokumentacja geodezyjna winna być sporządzona zgodnie z właściwymi przepisami prawa oraz obowiązującymi standardami zawodowymi.
3. Zamawiający dostarczy dane niezbędne do wykonania dokumentacji geodezyjnej.
4. Szczegółowy zakres rzeczowy i termin realizacji poszczególnych zleceń będzie każdorazowo określany na piśmie przez Wydział Nieruchomości i Rolnictwa, Widział Infrastruktury, Budownictwa i Planowania Przestrzennego oraz Wydział ds. Komunalnych i Ochrony Środowiska. 5. Zlecanie wykonania zadań odbywać się będzie w trakcie całego okresu objętego umową w miarę istniejących potrzeb.
6. Podane wyżej ilości zleceń są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
7. Dokumenty muszą być opracowane w sposób zapewniający przyjęcie do zasobu geodezyjno-
kartograficznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

* Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
* Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy P.z.p. do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zakres zamówień uzupełniających będzie obejmował wszystkie rodzaje usług wyszczególnionych w umowie podstawowej z wykonawcą wyłonionym w drodze przetargu nieograniczonego.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

71.35.32.00 - Usługi opomiarowania
71.35.40.00 - Usługi sporządzania map
.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.2) ZALICZKI

* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


*

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o

Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponują osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

*


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami


o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień




*

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy


o wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.



*




III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2) W celu stwierdzenia, czy osoba podpisująca oświadczenia woli lub udzielająca pełnomocnictwa posiada do tego uprawnienia, do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie



SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Wszystkie zawiadomienia związane z umową powinny być sporządzone w formie pisemnej i powinny zostać doręczone drugiej stronie osobiście lub listem poleconym na adres podany w umowie przy opisie Stron.
2. Każda ze Stron może zmienić swój adres do doręczeń w drodze pisemnego zawiadomienia wysłanego do drugiej Strony.
3. Niedopuszczalna jest inna niż wymieniona w umowie zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego.
4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach :
aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,
zmiany zakresu umowy wynikającej ze zmiany przepisów, norm lub normatywów mających zastosowanie do przedmiotu umowy, lub tych zmian dokona Zamawiający,
zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, w tym:
a) nieterminowe pozyskiwanie dokumentów, uzgodnień, opinii przez Zamawiającego bądź Wykonawcę nie zawinione przez strony umowy,
jeżeli jednostki administracji nie zachowają wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami terminów odpowiedzi na wnioski,
w przypadku nieterminowego dokonania uzgodnień opinii instytucji uzgadniających lub wystąpienia innych okoliczności nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego.
zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie Wykonawcy (jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę).Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów w następujących przypadkach:
a) śmierci, choroby lub zdarzeń losowych kluczowego specjalisty,
b) nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy.
c) jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.),
Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że kluczowy specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. W przypadku zmiany kluczowego specjalisty nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty.
5. Pozostałe zmiany:
b) jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania po stronie wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę,
c) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę,
d) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,

6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.choszczno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Choszcznie, ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 10:00, miejsce: kancelaria ogólna Urzędu Miejskiego w Choszcznie, ul. Wolności 24,. 73-200 Choszczno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


GEODEZJA I GEODETA – Choszczno, powiat choszczeński



Przetargi na usługi geodezyjne dla firm geodezyjnych i geodetów (geodeta uprawniony z Choszczna. Informacje o cenach usług geodezyjnych dla właścicieli, geodetów i inwestorów:


firma geodezyjna Choszczno


geodeta w Choszcznie


firmy geodezyjne z Choszczna


geodeci w Choszcznie


usługi geodezyjne w Choszcznie


mapa geodezyjna , podział działki , mapa do celów projektowych w okolicach Choszczna



ZACHODNIOPOMORSKIE

GEODEZJA I KARTOGRAFIA czyli firmy geodezyjne z geodetą uprawnionym (biura geodezyjne) w województwie ZACHODNIOPOMORSKIM - Choszczno

Wy¶wietlono: 1967 razy
Nr telefon: dla zalogowanych
Kod pocztowy, miejscowosc: dla zalogowanych
Województwo: dla zalogowanych
Komentarze:
(niektóre funkcje portalu przeznaczone s‘ dla zalogowanych, zaloguj się lub zarejestruj profil)
Copyright Nasza-Geodezja.pl 2010-2012 (Geodezja24.pl.














































































































GEODEZJA portal

portal geodezyjny

forum geodezyjne

, geodezja ogloszenia, geodezyjny portal, forumowisko geodezja mapy, geodezja i kartografia, oferty pracy w geodezji, geodeta praca, geodezja praca, programy geodezyjne, studia geodezyjne,usługi geodezyjne, geodeta praca, geodezja praca,

uprawnienia geodezyjne

,

usługi geodezyjne

,

praca dla geodetow

,

firma geodezyjna, firmy geodezyjne

,

obsługa geodezyjna, ceny usług geodezyjnych