Tre¶ć ogłoszenia:
Zielona Góra - PRZETARG - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie dotyczącym założenia ewidencji budynków i lokali dla obrębów: Leśniów Mały, Nietków, Nietkowice, Płoty, Sudoł, Sycowice w gminie Czerwieńsk
Numer ogłoszenia: 48397 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527575, faks 068 4527500.
* Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zielonogorski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie dotyczącym założenia ewidencji budynków i lokali dla obrębów: Leśniów Mały, Nietków, Nietkowice, Płoty, Sudoł, Sycowice w gminie Czerwieńsk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania robót geodezyjno kartograficznych- modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie dotyczącym założenia ewidencji budynków i lokali dla obrębów: Leśniów Mały, Nietków, Nietkowice, Płoty, Sudoł, Sycowice w gminie Czerwieńsk.
Wykonawca obowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, normami i zasadami wiedzy dotyczącymi wykonywanego zadania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.35.40.00 - Usługi sporządzania map
70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości
.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 900,00 zł PLN (słownie: tysiąc dziewięćset złotych 00/100).
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.02.2011 r. do godz. 10.00
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu: przelewem na rachunek Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w Zielonej Górze nr 42 1090 1535 0000 0001 0999 6788,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm).
Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie niż pieniężnej, wadium należy złożyć w siedzibie zamawiającego pokój nr 113 (kasa).
Nie wniesienie wadium lub wniesienie po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Zwrot wadium przez zamawiającego następuje zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
*
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca musiał należycie wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, min. 2 usługi w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków o łącznej wartości min. 40 000,00 zł brutto każda usługa
*
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca musi dysponować min. trzema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
*
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
o wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
*
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
*
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta sporządzona zgodnie z SIWZ musi zamwierać:a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- jeżeli dotyczy, b) zaakceptowany wzór umowy, c) pełnomocnictwo w przypadkach określonych w SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku zmiany siedziby wykonawcy lub zamawiającego, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. W przypadku zmiany nazwy oraz formy prawnej stron (np przekształcenie spółki cywilnej w spółkę jawną), zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
3. W przypadku gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-zielonogorski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe
ul. Podgórna 5
65-057 Zielona Góra
pokój 226.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe
ul. Podgórna 5
65-057 Zielona Góra
Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Przetargi na usługi geodezyjne dla firm geodezyjnych i geodetów (geodeta uprawniony) z Zielonej Góry. Informacje o cenach usług geodezyjnych dla właścicieli, geodetów i inwestorów:
firma geodezyjna Zielona Góra
geodeta w Zielonej Górze
firmy geodezyjne z Zielonej Góry
geodeci w Zielonej Górze
usługi geodezyjne w Zielonej Górze
mapa geodezyjna , podział działki , mapa do celów projektowych w okolicach Zielonej Góry
LUBUSKIE